Skrevet av Emne: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt  (Lest 4436 ganger)

Utlogget Erik^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #30 : 25. juli 2006, 08:44 »
Jeg har aldri hatt problemer med noen, hverken innvandrere eller etniske nordmenn. Er det noe galt med meg?


x2

Utlogget Danvil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

  • Master your mind, master your body.
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #31 : 25. juli 2006, 10:37 »
Jeg har aldri hatt problemer med noen, hverken innvandrere eller etniske nordmenn. Er det noe galt med meg?


Ikke jeg heller, men slik det ser ut kan det jo bare være fordi vi er heldige. Og man burde kunne slippe å måtte stole på flaksen for å føle seg trygg hvor man ferdes, mener nå jeg.
Realist, men ikke mindre positiv av den grunn Grin
T R E N I N G S L O G G

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #32 : 25. juli 2006, 17:45 »
Ikke jeg heller, men slik det ser ut kan det jo bare være fordi vi er heldige. Og man burde kunne slippe å måtte stole på flaksen for å føle seg trygg hvor man ferdes, mener nå jeg.

Jeg her heller aldri blitt frastjålet noe i hele mitt liv.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #33 : 25. juli 2006, 18:01 »
Fordi de føler chakraen din, de føler at om de nermer seg deg så har du 99 måter å drepe de på uten å være borti de.

Jeg har forøvrig aldri slost i mitt liv... Håper å holde det sånn Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #34 : 25. juli 2006, 19:23 »
Den norske stat må starte å stille krav til innvandrere og generasjonene etter de. Der utdannelse(evt jobb), integrering, og div annet burde stå i fokus. De latterliggjør Norge og det norske systemet og utnytter det for alt det er verdt. Oppførselsen de har her hadde aldri blitt tollerert i deres hjemmland. De klager over at vi er fulle av fremmedfrykt. Og det er desverre et økende problem. Men hvem har egentlig skyld i dette? De raner, stjeler og dreper oftere enn etniske nordmenn, og spiller ofte på frykten de vet mange har. Folk er redde for å gå utenfor sin egen dør i enkelte deler av storbyene og slik skal det ikke være. Storting og regjering viser liten vilje til å endre på ting siden de vil gjøre alle fornøyde, noe som selvfølgelig ikke går. Det burde vært en form for prøveperiode slik at hvis en ny nordmann gjorde et lovbrudd som gikk over en viss grense, så ble alle i familien sendt ut. Tøff linje, men dfet er vel eneste måten å hindre problemene på. Tror det er få som ville valgt å ødelegge for hele familien sin.

Det er enkelte som ødelegger for en større gruppe av nye landsmenn. Det finnes mange av de som har god utdannelse, er vel integrerte, og har respekt for norge og systemet. All ære til disse som faktisk har beriket norge på mange måter. Desverre har de økende problemene ødelagt for disse som faktisk tar avstand fra vold og skremsel og har et ønske om at vi skal leve sammen som en fredlig enhet.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #35 : 25. juli 2006, 21:43 »
Ak74 er for øvrig etterfølgeren til ak47.. Tongue (m.fl, tallet bak sikter til produksjonsår (da den først blir satt i serieproduksjon)).
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #36 : 26. juli 2006, 03:33 »
Jeg har aldri hatt problemer med noen, hverken innvandrere eller etniske nordmenn. Er det noe galt med meg?


Ja, du er for lite i belastede strøk med apostlenes hester. Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #37 : 26. juli 2006, 09:56 »
Ja, du er for lite i belastede strøk med apostlenes hester. Smiley

Tenker sjelden på hva som er belastede strøk eller ikke, selv om jeg nok ikke ville velge å henge i Youngsgata natt søndag for å "se på livet" . Når jeg gikk på universitetet i USA så jobbet vi ofte til seint på kvelden, og spaserte så hjem på natta. Når jeg fortalt dette til noen amerikanere så spurte de om jeg var gal siden jeg gikk ute alene på kvelden/natta.

Gloria in Excelsis Deo


andreassk

  • Gjest
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #38 : 26. juli 2006, 11:12 »
Tenker sjelden på hva som er belastede strøk eller ikke, selv om jeg nok ikke ville velge å henge i Youngsgata natt søndag for å "se på livet" . Når jeg gikk på universitetet i USA så jobbet vi ofte til seint på kvelden, og spaserte så hjem på natta. Når jeg fortalt dette til noen amerikanere så spurte de om jeg var gal siden jeg gikk ute alene på kvelden/natta.



Har opplevd akkurat det samme, dog i et annet land.. Cheesy

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #39 : 26. juli 2006, 23:10 »
På vilken måte mener du vi bør løse dette på da athlex?

Skyt dem Smiley

andreassk

  • Gjest
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #40 : 26. juli 2006, 23:16 »
Skyt dem Smiley

Tanken har streifet meg, men om ikke forsvaret skal gå i underskudd i år, så tror jeg vi må finne på en mer effektiv løsning..  Grin

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #41 : 26. juli 2006, 23:29 »
At forsvaret går i underskudd er jo ikke noe å bekymre seg over, de får jo utrolig stort budsjett, så de kan kjøpe inn alt som fins av ultramoderne båter og helikoptre osv pluss utstyr som våpen, tankser og jeeper. Så bare kaster de våpena, tanksene og jeepene etter et år og lar båtene og helikoptrene råtne i et par år for å så vrake de.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #42 : 27. juli 2006, 10:49 »
Innvandrerne har dette med å drite seg ut hele tiden. Grin

Beviser stadig vekk at de er helt hjernedøde. rofl
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #43 : 27. juli 2006, 10:52 »
Jeg har aldri hatt problemer med noen, hverken innvandrere eller etniske nordmenn. Er det noe galt med meg?


Vel lucky you da, men det er desverre mange av oss andre som har hatt det.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Danvil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

  • Master your mind, master your body.
SV: Syke tilstander i helga. Angrepet med veiskilt
« #44 : 27. juli 2006, 11:21 »
At forsvaret går i underskudd er jo ikke noe å bekymre seg over, de får jo utrolig stort budsjett, så de kan kjøpe inn alt som fins av ultramoderne båter og helikoptre osv pluss utstyr som våpen, tankser og jeeper. Så bare kaster de våpena, tanksene og jeepene etter et år og lar båtene og helikoptrene råtne i et par år for å så vrake de.

Her var du velinformert :Smiley Er du klar over hvor mye slikt utstyr faktisk koster, og hva verre er, vedlikeholdskostnadene? Det er en grunn til at Forsvaret ikke faktisk har nytt utstyr, men at budsjettet stort sett brukes til vedlikehold av gamle kjøretøy. Når jeg tjenestegjorde i artilleriet, hadde vi vogner fra 70-tallet som hadde gjennomgått ørsmå oppgraderinger i løpet av de siste årene. Forsvaret og forsvarsbudsjettet i Norge er en vits, og alle som har tjenestegjort eller tjenestegjør nå vet dette utmerket godt. Når utstyr blir kastet/vraket er det fordi vedlikeholdskostnadene blir for store, ikke fordi "de har råd til å sløse".
Realist, men ikke mindre positiv av den grunn Grin
T R E N I N G S L O G G

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!