Skrevet av Emne: Din gjerrigste opplevelse  (Lest 2945 ganger)

andreassk

  • Gjest
SV: Din gjerrigste opplevelse
« #15 : 26. juli 2006, 16:53 »
Ca 60-80m2, OG bil + en lillebror Smiley

Utlogget BBM

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

SV: Din gjerrigste opplevelse
« #16 : 26. juli 2006, 17:42 »
Det er ei dame som jobber på Rimi butikken (tror det er Ica der nå men)
i skien, og jeg og en kamerat skulle kjøpe no å eta der en dag. Vi mangla 50 øre, og det koka over for kjærringa, hu sa vi slapp å betale hvis vi lovte å komme tilbake dagen derpå, gjorde vi ikke det så blei vi bannlyst fra butikken på livs tid.
Hu kalles bare 50 øre kjærringa nå.

Utlogget Generalen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 470
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 470

SV: Din gjerrigste opplevelse
« #17 : 28. juli 2006, 00:19 »
Husker at jeg leste om det gjerrigste menneske i verden i guiniss rekordbok(vet ikke helt hvordan det skrives). Der var det beskrevet en historie fra tidlig på 1900-tallet da en litt eldre frue som var mangemillionær brukte så lang tid på å finne et gratis sykehus at det endte med at sønnen måtte amputere en fot. Riktignok ikke min gjerrigste opplevelse men tenkte det passet godt inn alikevell

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Din gjerrigste opplevelse
« #18 : 28. juli 2006, 00:32 »
En gutt i USA fant en lommebok på en fortausrestaurant i New York en gang. Den var rimelig fet, men samvittighetsfull som gutten var, så lette han bare etter noe som kunne vise hvem som eide lommeboken. Tenkte sikkert at han ville få en finnerlønn. Han fant eierens kontor, og leverte lommeboka personlig. Hva fikk han som takk? Eierens autograf, Donald Trump, på sin egen 20dollar-seddel.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Din gjerrigste opplevelse
« #19 : 28. juli 2006, 13:46 »
Skulle hjem fra en tur på byn på 18års dagen min. Mast noen små kroner utenfor nattbussen hem, og fant de ikke pga mye snø. Når jeg kom inn såg jeg at jeg manglet 3kr til bussbilletten, som koster 65kr. Bussjåføren sa at jeg ikke kunne sitte på. Jeg tryglet og ba, og viste at det var bursdagen min og alt. Folkene på bussene begynte å hoie og skrike på busssjåføren om at han måtte slippe meg på.

Men han stod på sitt, de tre kronene gikk nemlig av hans lønning...
(Noe som jeg prinsipielt kan forstå at han ikke vil tillate, men det handler litt om psykologi og. Være så kjip klokken 3 om natten, i en buss av irriterte folk som vil hjem)


Det endte med at en jente bak meg betalte resten, og bussjåføren fikk en lite behaglig tur på jobb. Ikke fra meg, men fra alle andre som var blitt provosert.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

SV: Din gjerrigste opplevelse
« #20 : 28. juli 2006, 19:48 »
faren til en gammel klasse kamerat hadde vært i thailand  og fra turen hadde han med seg veldig mange cd'er   han fikk 2 cd'er om han skulle han noen fler måtte han kjøpe de.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Din gjerrigste opplevelse
« #21 : 28. juli 2006, 20:07 »
En kompis av meg minte meg en gang på at jeg skyldte ham 50 øre.  woot Når jeg er på café med den samme karen, er det evige spørsmålet: Hvor har de billigst sort kaffe? Koster den 17 kroner koppen på caféen vi står utenfor, og 14 kroner på en café 30 minutter unna, må vi pent gå i 30 minutter. Han er så gjerrig at hvis han har 4 pils igjen etter et vorspiel tar han dem med seg på vei til byen, og det han ikke rekker å drikke på veien, gjemmer han, f. eks. under et tre. Og så er det fram og tilbake mellom utestedet og treet for gratis drikke, og slik går nå kvelden for hans del. I taxikøen prøver han alltid å få med seg minst 3 andre som skal samme vei, slik at de kan dele på regningen. Greier han ikke det, går han hjem, hvilket tar en god time. Skal han sende en SMS, er det jo så dyrt å gjøre fra mobilen, så da går han heller til Blindern (hvor de har gratis internett-pcer) og sender fra eurobate. Han ringer ofte opp for å be meg ringe tilbake, hehe.  rofl Det hører med til historien at gutten har arvet mye penger og har nok av de i banken, i motsetning til oss andre. Wink

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Din gjerrigste opplevelse
« #22 : 28. juli 2006, 20:37 »
det er nok en grunn til at han har en million i banken. Smiley

Men hvilken glede har han av de ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
SV: Din gjerrigste opplevelse
« #23 : 28. juli 2006, 21:25 »
Sitat
Han er så gjerrig at hvis han har 4 pils igjen etter et vorspiel tar han dem med seg på vei til byen, og det han ikke rekker å drikke på veien, gjemmer han, f. eks. under et tre. Og så er det fram og tilbake mellom utestedet og treet for gratis drikke, og slik går nå kvelden for hans del.

Dette husker jeg var bankers i 17-18 års` alderen  Cheesy
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Din gjerrigste opplevelsegimellom
« #24 : 28. juli 2006, 22:06 »
Vet ikke om dette faller inn under gjerrighet eller noe annet, men anyway:

Story 1:
Jobbet på et supermarked for mange år siden. Ifm. seriestarten i fotball, skulle de arrangere en cup i Stiga-fotballspill der vinneren stakk av med et årskort på Brann Stadion. Dette var jo selvsagt ment for barn, men en kollega (det smerter meg å kalle ham det...) av meg stilte ikke bare opp iført jobb-uniformen sin i arbeidstiden. Han gjorde det med overlegg for å vinne! Siden det ikke var noen skriftlige regler som sa noe om max alder for å være med, kjørte han på. Og til tross for at samtlige i lokalet prøvde å heie frem barna som best var, feide han selvsagt all "motstand" av banen og vant kortet.... Stolt som en hane feiret han at han nå slapp å betale en eneste billett til Brann-kampene det året.  Undecided

Story 2:
Samme fyren. Hadde kjøpt seg ny klokke, en ganske dyr en sådan (han var litt "utstyrsfreak") som skulle tåle skikkelig røff bruk. Bl.a. hadde den ripefritt glass, som virkelig skulle tåle en støyt. Dette måtte han selvsagt teste, luringen. Fyren kommer inn til oss andre, forteller og viser stolt frem klokka, tar tak i den og kliner klokka rett i veggen! Anslagsvis 1000 veeeldig små deler og glassbiter fyker selvsagt veggimellom etter smellet! Fyren blir steik forbanna, tar med seg restene og kvitteringen til urmakeren, og etter MYE krangling fikk fyren faktisk ny klokke.... Ikke alltid at kunden har rett, etter min mening...  Undecided

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Din gjerrigste opplevelse
« #25 : 29. juli 2006, 00:17 »
Da vi var ferrdig med den tunge jobben, gledet vi oss til å få penger. Vi fikk 200kr hver for jobben..

200 kr for 30 timer er 6,67 kr pr time. Kanskje han ikke forstod dialekten din og trodde du var polsk? Det vil jo forklare timelønna.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

SV: Din gjerrigste opplevelse
« #26 : 29. juli 2006, 16:42 »
En kompis av meg minte meg en gang på at jeg skyldte ham 50 øre. woot Når jeg er på café med den samme karen, er det evige spørsmålet: Hvor har de billigst sort kaffe? Koster den 17 kroner koppen på caféen vi står utenfor, og 14 kroner på en café 30 minutter unna, må vi pent gå i 30 minutter. Han er så gjerrig at hvis han har 4 pils igjen etter et vorspiel tar han dem med seg på vei til byen, og det han ikke rekker å drikke på veien, gjemmer han, f. eks. under et tre. Og så er det fram og tilbake mellom utestedet og treet for gratis drikke, og slik går nå kvelden for hans del. I taxikøen prøver han alltid å få med seg minst 3 andre som skal samme vei, slik at de kan dele på regningen. Greier han ikke det, går han hjem, hvilket tar en god time. Skal han sende en SMS, er det jo så dyrt å gjøre fra mobilen, så da går han heller til Blindern (hvor de har gratis internett-pcer) og sender fra eurobate. Han ringer ofte opp for å be meg ringe tilbake, hehe. rofl Det hører med til historien at gutten har arvet mye penger og har nok av de i banken, i motsetning til oss andre. Wink

H



Jeg skulle egentlig kjøre 2 kammerater, fra byen og hjem  men så kunne jeg ikke alikavell seinere på kvelden,  og da spurte han ene om de skulle spleise på taxi og han andre kompisen gadd ikke betale så mye for å komme hjem og itilegg hadde han vunnet over 1000 kroner på en automat, så de  labba  i 2 timer  for å komme hjem  på ei kjølig natt i tshorte  :Smiley   
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!