Skrevet av Emne: Steroider ødelegger hodet :s  (Lest 8421 ganger)

Utlogget stianpro

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Steroider ødelegger hodet :s
« : 26. juli 2006, 19:15 »
Hei..

Jeg beggynte på testo c og dbol for 4 uker siden. Jeg stakk vær xxx og xxx og tok x tabs dbol om dagen. Det gjikk greit og jeg var aldri no spessielt aggresiv og merka ikke noe til bivirkninger.
MEN når jeg kom opp til 100+ tabbs av dbolen så klikka det for meg. Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Gadd ikke være sammens med venner. bare satt forran pcn og så på jenter på nettet og var dritforelsket i en kjendis. Alt endra seg hjærnen min. jeg hadde lyst til å beggyne på skole i utlandet og likte meg ikke her i norge i det hele tatt. hadde lyst til å beggyne på teaterskole. Som jeg ALDRI noen gang har tenkt på engang. Og jeg kom ikke ikke på vk1 i det jeg hadde lyst på. så nå angrer jeg sykt på oppførelsen min i ungdomskolen(som jeg heller aldri har brydd meg om) Så jeg oppførte meg veldig rart mot venner(foreldrene mine er på ferie) Så jeg fant ut selv at det var lurt å slutte. så nå har jeg ca xx ml testo c liggenes. kjipt.:/

UANSETT: jeg er glad for at jg har slutta. Steroider er jo ikke akuratt det beste som man kan gjøre mot kroppen. Så nå trener jeg rendt og skal beggyne å forbrenne litt fett. har ikke lyst til å bli stor lengere. Så det er 2 dager siden jeg slutta. Og jeg har beggynt og oppføre meg mere voksent(sier alle vennene mine iallefall). Så er de opplevelsene jeg har opplevd de siste dagene normalt? Håper dere forsto no av det jeg skrev:)
er litt vriendt og forklare følelser.

Hold dere unna steroider gutter og jenter:)

MVH
en glad fyr

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #1 : 26. juli 2006, 19:17 »
Hvilken kjendis er det snakk om?Tongue

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #2 : 26. juli 2006, 19:18 »
Syns det virkelig er bra at du skriver ut om bieffekter du får og oppfodrer andre unge til å unngå bruk av steroider. Steroider vil ha effekt på hormoner i kroppen som utløser slike følelser, så vil tro disse bieffektene er "normale" til å gå på steroider.
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget stianpro

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #3 : 26. juli 2006, 19:19 »
Hvilken kjendis er det snakk om?Tongue
Emma watson. (Hermine i harry potter) synes hu har blitt så utrolig vakker den siste tiden. Smiley

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #4 : 26. juli 2006, 19:20 »
Emma watson. (Hermine i harry potter) synes hu har blitt så utrolig vakker den siste tiden. Smiley

Steroider fucker virkelig hode ditt ja :S
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

andreassk

  • Gjest
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #5 : 26. juli 2006, 19:24 »
Hei..

Jeg beggynte på testo c og dbol for 4 uker siden. Jeg stakk vær xxx og xxx og tok x tabs dbol om dagen. Det gjikk greit og jeg var aldri no spessielt aggresiv og merka ikke noe til bivirkninger.
MEN når jeg kom opp til 100+ tabbs av dbolen så klikka det for meg. Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Gadd ikke være sammens med venner. bare satt forran pcn og så på jenter på nettet og var dritforelsket i en kjendis. Alt endra seg hjærnen min. jeg hadde lyst til å beggyne på skole i utlandet og likte meg ikke her i norge i det hele tatt. hadde lyst til å beggyne på teaterskole. Som jeg ALDRI noen gang har tenkt på engang. Og jeg kom ikke ikke på vk1 i det jeg hadde lyst på. så nå angrer jeg sykt på oppførelsen min i ungdomskolen(som jeg heller aldri har brydd meg om) Så jeg oppførte meg veldig rart mot venner(foreldrene mine er på ferie) Så jeg fant ut selv at det var lurt å slutte. så nå har jeg ca xx ml testo c liggenes. kjipt.:/

UANSETT: jeg er glad for at jg har slutta. Steroider er jo ikke akuratt det beste som man kan gjøre mot kroppen. Så nå trener jeg rendt og skal beggyne å forbrenne litt fett. har ikke lyst til å bli stor lengere. Så det er 2 dager siden jeg slutta. Og jeg har beggynt og oppføre meg mere voksent(sier alle vennene mine iallefall). Så er de opplevelsene jeg har opplevd de siste dagene normalt? Håper dere forsto no av det jeg skrev:)
er litt vriendt og forklare følelser.

Hold dere unna steroider gutter og jenter:)

MVH
en glad fyr

Kjempe bra for deg og dine omgivelser Smiley Trenger flere som deg her inne Smiley

Btw; syns Hermine er ganske søt jeg Smiley

Utlogget stianpro

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #6 : 26. juli 2006, 19:28 »
steroidene er enda ikke ute av kroppen min, siden jeg stakk mitt siste stikk på mandag. Men det er i mye mindre grad en før siden jeg slutta med pillene. Og jeg skal aldri noen gang stikke meg mer heller. Håper ikke dere gjør noe så dumt som å bruke steroider.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #7 : 26. juli 2006, 19:29 »
Hadde du visst bedre hva du hadde begått deg inn i når du begynnte ville ikke det blitt like alvorlig.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #8 : 26. juli 2006, 19:32 »
Jeg tok to paracet i går, og så rosa elefanter.

Morsom fyr, trådstarter.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #9 : 26. juli 2006, 19:33 »
Haha! Håper det der med Emma Watson var en spøk! Grin

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #10 : 26. juli 2006, 19:35 »
Jeg hadde en lik erfaring med Hermine i Harry Potter, men det var i parodien med Lindsay Lohan... Og forøvrig uten steroider Tongue
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget stianpro

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #11 : 26. juli 2006, 19:36 »
jeg veit en del om steroider og psykiske bivirkninger. men ikke at det skulle ramme hodet mitt så hardt som det gjorde.

MilyForearms. snakker du om? prøver ikke å være morsom.  veit du i hele tatt hva steroider er?

Oleh. Nei. har du sett bilder av ho nå? hu er ganske søt se:) ho har sikkert 4-5 fan sites.

her er et bilde: http://www.coolbuddy.com/wallpapers/celeb/Emma_Watson02.htm synes ho er kjempesøt jeg:)

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #12 : 26. juli 2006, 19:37 »
jeg veit en del om steroider og psykiske bivirkninger. men ikke at det skulle ramme hodet mitt så hardt som det gjorde.

Da viste du ikke nok. Det er i hovedsak ikke steroidene som ødelegger folk, det er mangelen på kunnskap!
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #13 : 26. juli 2006, 19:38 »
Innbilning/placebo er vel heller ordet. Man får da faen ikke lyst til å begynne på teaterskole fordi man har mer testo i kroppen, det du sier er jo bare flaut å høre på.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Steroider ødelegger hodet :s
« #14 : 26. juli 2006, 19:39 »
her er et bilde: http://www.coolbuddy.com/wallpapers/celeb/Emma_Watson02.htm synes ho er kjempesøt jeg:)
Får håpe du blir kvitt den bivirkningen der da Tongue Haha

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!