Skrevet av Emne: Heia Israel!  (Lest 16268 ganger)

Utlogget J.JohnSvenøen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 81

Heia Israel!
« : 26. juli 2006, 21:13 »
Nå synes jeg Israel gjør alt rett! Endelig sier nå jeg. Og til de folka fra FN som var i veien, sorry ass....Kan ikke ha FN der vettu, når de skal ha kontroll på de gale folkene der nede. Å se hva Israel skal gjøre med de har vi ikke godt av så like greit å få bort de observantene fra FN.
Ok Israel de dreper barn og sånn, men når du bor i en blokk eller ved et sykehus må du nesten regne med en rakkett eller to ned i pipa di da.
Husk jødene har vært forfulgte så derfor må vi bare godta litt "på kanten" ting, ikke vær rasister dere som fordømmer Israel...

Heia Israel og lykke til med freden..
 
Medlem av foreningen for å bevare foreninger

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #1 : 27. juli 2006, 00:29 »
Morsomt ironisk innlegg...


1) FN har i flere år sluppet hizbollah gjennom sine kontrollposter og om ikke offisielt, så i praksis tatt et veldig tydelig standpunkt i konflikten. Det at Israel i 6 timer bomber et område RUNDT en fn-stilling med utallige bomber, og en katastrofalt nok kommer ut av kurs er selvsagt et tragisk uhell, men jeg kan ikke si at jeg feller mange tårer for "observatører" som i årevis indirekte har støttet terror fra hizbollah..

2) Du må gjerne vise meg _en_ stor krig hvor ingen barn.. ingen sykehus eller ingen blokker har blitt utsatt for bomberegn (les: de siste 50-60-70 år).  Selvsagt vil du ikke finne noen, poenget er at i krig skjer det mye dritt, spesielt en krig der den ene parten kun tar sivile og det med hensikt, men likevel får mindre oppmerksomhet for det enn den parten som faktisk sender flyveblader til områdene de skal bombe og med det risikerer å miste de faktiske målene de har...

Alt i alt er det trist at så mange ser seg blinde på "Israel er slemme, hizbollah må jo få skyte noen tusen raketter på Jødiske byer"-retorikken...
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget J.JohnSvenøen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 81

SV: Heia Israel!
« #2 : 27. juli 2006, 08:01 »
Må bare si meg helt enig med deg. Innbyggerene i Libanon må jo skjønne at Israel bare vil de vel. Meget hensynsfullt og høflig, de sier til og med i fra på forhånd bare for å være greie. Israel er som en gentleman, følger alle regler for krig og skyter ikke så mye på sykehus og ambulanser og sånn som dere tror.   Og når du ligger på sykehuset med alle bena borte og får et flygeblad fra Israel gjennom vinduet må du jo for pokker ringe etter taxi så du kommer deg bort. Det skjønner jo en hver idiot. Da får de skylde seg sjøl.
Og til de som sier at Israel bryter folkeretten og er en okkupant vil jeg bare si- get used to it. Slutt å klag-idioter. Israel er best, de er mest vestlige derfor heier jeg på de, ikke araberene de bryr ingen som om alikevel. Terrorister hele gjengen. Hvis du hadde okkupert noen andres land-ville du da likt at noen skjøt en rakett mot deg? Nei, tenkte meg det. Skal de ikke få beholde litt ekstra land da, smålig synes jeg. Mange har sendt PM at jeg ikke må holde med Israel-det bryr jeg meg ikke om. 

Dessverre er Norge så mot Israel, men jeg håper det vil slutte og at alle som bare er sosialister vil dra til Libanon så kan de snakke med folk der og se at det ikke er så ille som de skal ha det til her hjemme.
Medlem av foreningen for å bevare foreninger

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Heia Israel!
« #3 : 27. juli 2006, 08:38 »
Hele konflikten, og hvordan begge parter velger å "løse" den minner mest om "min pappa er sterkere enn din pappa" fra barnehagen.  Huh

Vet de at det finnes noe som heter kommunikasjon, at det er fysisk mulig for mennesker å snakke sammen uten å drepe hverandre selv om man er uenige?

Utlogget Danvil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

  • Master your mind, master your body.
SV: Heia Israel!
« #4 : 27. juli 2006, 11:09 »
Kommunikasjonen feiler der argumentasjonen ryker. Det er det samme overalt.
Det klassiske eksemplet er noen som blir irettesatt verbalt og tar igjen med en rett venstre.
Om hele jordens befolkning hadde vært høyt utdannet ville påbegynnende konflikter ha blitt løst i startgropen ved hjelp av diplomater. Det vil aldri skje, og i mellomtiden blir vi vitne til tragedie etter tragedie, hevnaksjon på hevnaksjon, folkeslag mot folkeslag, religion mot religion, menneskesyn mot menneskesyn, samfunn mot samfunn.
Disse folkeslagene vil krige seg i mellom til enten:
a) alle er døde eller de resterende har glemt hva det hele dreier seg om,
eller b) at det ikke er noe igjen å krige om da alt er ødelagt av krigsføring og terror.

Det tar vel slutt en gang. Hvor mye som er igjen da, ja, det blir spennende å se.
Realist, men ikke mindre positiv av den grunn Grin
T R E N I N G S L O G G

Utlogget G.G

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

SV: Heia Israel!
« #5 : 27. juli 2006, 11:19 »
Morsomt ironisk innlegg...


1) FN har i flere år sluppet hizbollah gjennom sine kontrollposter og om ikke offisielt, så i praksis tatt et veldig tydelig standpunkt i konflikten. Det at Israel i 6 timer bomber et område RUNDT en fn-stilling med utallige bomber, og en katastrofalt nok kommer ut av kurs er selvsagt et tragisk uhell, men jeg kan ikke si at jeg feller mange tårer for "observatører" som i årevis indirekte har støttet terror fra hizbollah..

2) Du må gjerne vise meg _en_ stor krig hvor ingen barn.. ingen sykehus eller ingen blokker har blitt utsatt for bomberegn (les: de siste 50-60-70 år). Selvsagt vil du ikke finne noen, poenget er at i krig skjer det mye dritt, spesielt en krig der den ene parten kun tar sivile og det med hensikt, men likevel får mindre oppmerksomhet for det enn den parten som faktisk sender flyveblader til områdene de skal bombe og med det risikerer å miste de faktiske målene de har...

Alt i alt er det trist at så mange ser seg blinde på "Israel er slemme, hizbollah må jo få skyte noen tusen raketter på Jødiske byer"-retorikken...

Så fordi uskyldige sivile har blitt drept i andre kriger rettferdigjør det at dette nå skjer i Libanon? Makan til latterlig argument skal man lete lenge etter.

Så Hizbollah angriper kun sivile? Tror du skal lese et par aviser, da vil du se at mange israelske soldater er blitt drept. Jeg nekter ikke for at Hizbollah angriper sivile, og fordømmer det like mye som deg, men hovedpoenget er at Israel ikke er mye bedre.

Du feller ikke tårer for observatører som "hjelper" Hizbollah? Hvordan kan du være sikker på at akkurat disse hadde gjort det? Uansett stiller jeg meg tvilende til din påstand om at FN har hjulpet Hizbollah, og lurer på hvor du får denne informasjonen fra.

FN prøvde desperat under hele det bombeangrepet å få Israel til å stanse angrepet. Hva skjedde? Jada, Israel er go'gutten. Høres kanskje litt nazistisk ut nå, men det irriterer meg at Israel tror de kan gjøre hva som helst pga jødeforfølgelsen under 2. verdenskrig. Hadde det ikke vært for storebror USA som tjener masse penger på konflikten hadde Israel vært boikottet og utstøtt fra verdenssamfunnet for lenge siden.
Self preservation is masturbation

Bildeprofil

Utlogget Erik^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

SV: Heia Israel!
« #6 : 27. juli 2006, 12:12 »
Så fordi uskyldige sivile har blitt drept i andre kriger rettferdigjør det at dette nå skjer i Libanon? Makan til latterlig argument skal man lete lenge etter.

Så Hizbollah angriper kun sivile? Tror du skal lese et par aviser, da vil du se at mange israelske soldater er blitt drept. Jeg nekter ikke for at Hizbollah angriper sivile, og fordømmer det like mye som deg, men hovedpoenget er at Israel ikke er mye bedre.

Du feller ikke tårer for observatører som "hjelper" Hizbollah? Hvordan kan du være sikker på at akkurat disse hadde gjort det? Uansett stiller jeg meg tvilende til din påstand om at FN har hjulpet Hizbollah, og lurer på hvor du får denne informasjonen fra.

FN prøvde desperat under hele det bombeangrepet å få Israel til å stanse angrepet. Hva skjedde? Jada, Israel er go'gutten. Høres kanskje litt nazistisk ut nå, men det irriterer meg at Israel tror de kan gjøre hva som helst pga jødeforfølgelsen under 2. verdenskrig. Hadde det ikke vært for storebror USA som tjener masse penger på konflikten hadde Israel vært boikottet og utstøtt fra verdenssamfunnet for lenge siden.

Word!

Utlogget Danvil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

  • Master your mind, master your body.
SV: Heia Israel!
« #7 : 27. juli 2006, 12:41 »
Meh...
Er det noe som rettferdiggjør drap/vold/tortur/terror/krig? Nei.
G.G., du bagatelliserer en side av saken og fremhever det du mener er "riktig", men i prinsippet sier du bare at de som skyter rakettene er "the good guys", og Israel er "the bad guys". Dette sier du ikke fordi en av delene er riktig, men utifra ditt personlige syn. Derfor blir det feil å fremstille det på den måten du gjør. Jeg sier ikke at noen av sidene har rettferdigheten på sin side, jeg sier det fordi jeg rett og slett ikke har bena på HVER side av konflikten, hvilket man etter min mening må ha for å kunne uttale seg om hvilken side som kjemper for det rette målet. Jeg forholder meg nøytral i saken, fordi jeg ikke kan uttale meg om noe utenom min personlige mening. Hva du har lest og ikke lest i en avis spiller ingen rolle, avisene er veldig lite objektive her til lands, og dessuten farget av en spesifikk politisk retningslinje, ja, den du hører på, med og til.
Det eneste du gjør er å stille deg på tvers av alle motargumenter, legge armene i kors og si "næ-æh". Det er det jeg leser av posten din. Du kommer ikke med motargumenter. Du bare refser uten noen form for argumentasjon. Og det er ikke ting du har opparbeidet deg av egen kunnskap engang, du baserer dine uttalelser på medieoppslag. Hører du selv hvor dumt og ensidig det blir? Neppe, for du har allerede bestemt deg for at det du sier er det "riktige" å si. Les noe annet enn Klassekampen en dag og åpne øynene litt, så vil du nok få et bredere perspektiv på verden og menneskene i den, det vil gjøre deg godt. Og det gjelder ganske mange på forumet her, faktisk. Se en ting fra flere vinkler for EN gangs skyld, for svingende. Da blir det mindre krangling og mere sunn diskusjon her inne, det er jeg sikker på.
Realist, men ikke mindre positiv av den grunn Grin
T R E N I N G S L O G G

Utlogget G.G

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

SV: Heia Israel!
« #8 : 27. juli 2006, 13:01 »
Meh...
Er det noe som rettferdiggjør drap/vold/tortur/terror/krig? Nei.
G.G., du bagatelliserer en side av saken og fremhever det du mener er "riktig", men i prinsippet sier du bare at de som skyter rakettene er "the good guys", og Israel er "the bad guys". Dette sier du ikke fordi en av delene er riktig, men utifra ditt personlige syn. Derfor blir det feil å fremstille det på den måten du gjør. Jeg sier ikke at noen av sidene har rettferdigheten på sin side, jeg sier det fordi jeg rett og slett ikke har bena på HVER side av konflikten, hvilket man etter min mening må ha for å kunne uttale seg om hvilken side som kjemper for det rette målet. Jeg forholder meg nøytral i saken, fordi jeg ikke kan uttale meg om noe utenom min personlige mening. Hva du har lest og ikke lest i en avis spiller ingen rolle, avisene er veldig lite objektive her til lands, og dessuten farget av en spesifikk politisk retningslinje, ja, den du hører på, med og til.
Det eneste du gjør er å stille deg på tvers av alle motargumenter, legge armene i kors og si "næ-æh". Det er det jeg leser av posten din. Du kommer ikke med motargumenter. Du bare refser uten noen form for argumentasjon. Og det er ikke ting du har opparbeidet deg av egen kunnskap engang, du baserer dine uttalelser på medieoppslag. Hører du selv hvor dumt og ensidig det blir? Neppe, for du har allerede bestemt deg for at det du sier er det "riktige" å si. Les noe annet enn Klassekampen en dag og åpne øynene litt, så vil du nok få et bredere perspektiv på verden og menneskene i den, det vil gjøre deg godt. Og det gjelder ganske mange på forumet her, faktisk. Se en ting fra flere vinkler for EN gangs skyld, for svingende. Da blir det mindre krangling og mere sunn diskusjon her inne, det er jeg sikker på.

Hva i alle verdens dager er du snakker om? Har jeg bestemt meg for at Hizbollah er "the good guys"? Langt der ifra. Les den forrige posten min og du vil se at jeg fordømmer Hizbollahs angrep på sivile. Greit, kanskje dette ikke var kraftig nok ordlagt til at du skulle skjønne hva jeg mente, kanskje du gjør det nå.

I konflikten mellom Israel og Hizbollah tar jeg Libanons side. Et land blir angrepet fordi en terroristorganisasjon holder til der.

Selvfølgelig vil jeg dele mitt persolige syn når jeg diskuterer, men jeg har da aldri påstått at dette er det 100% riktige?

Jeg baserer mine syn på hva jeg leser i aviser, ser på nyheter og hva jeg leser i artikler og diskusjonsforum på internett. Hvordan ellers skal jeg kunne danne en mening? Og foresten, jeg har aldri lest Klassekampen.

Ja, jeg stiller meg på tvers av det Hr. Thyve skrev i sin post, fordi jeg er uenig. Når ble dette barnslig, om jeg tør spørre?

Og jeg mener fortsatt at Israel er "the bad guys", i samme kategori som Hizbollah. Begge dreper uskyldige, men i tillegg angriper Israel ambulanse, nødhjelp, FN, boligblokker...og Israel er faktisk en liten stormakt når det kommer til det militære. Og igjen; Jeg støtter ikke Hizbollah.

Se denne videoen, ja det er propaganda men det viser faktisk det som skjer med det libanesiske folket. http://www.youtube.com/watch?v=1xlImx9akIM
Self preservation is masturbation

Bildeprofil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #9 : 27. juli 2006, 13:12 »
skalvise..

1) Israel blir angrepet, både gjennom kidnappinger av soldater OG direkte angrep med raketter og art-ild..

2) Libanon _bryter_ traktaten de har underskrevet ved å gi Hizbollah muligheten til dette og ved IKKE å avvæpne hizbollah..

3) Hizbollah kjemper selvsagt mot Israelske styrker i Libanon, men rakettregnet deres er i all hovedsak siktet inn mot Haifa og andre byer/tettsteder i det nordlige Israel, til tross for at de har alle muligheter til å sikte seg inn mot grenseområdene som er tømt for sivile, men som har mange militære styrker.



Alt i alt blir det håpløst når du sier:
Sitat
Så fordi uskyldige sivile har blitt drept i andre kriger rettferdigjør det at dette nå skjer i Libanon? Makan til latterlig argument skal man lete lenge etter.

Det viser med all mulig tydelighet at du ikke har den fjerneste anelse om hva krig ER.. krig ER helvete, det finnes ingen kriger der sivile blir skånet, og folkeretten har ingen ubetingede krav om at sivile skal skånes.. Du burde virkelig sette deg inn i hva krig faktisk er og folkerettens natur på området sivile tap er.

Videre virker det som du synes at det er rent tilfeldig at Libanon blir "utsatt" for Hizbollah, og synes å glemme at de er godt representerte i landets valgte forsamling og nyter både indirekte og direkte støtte fra Libanesiske styresmakter...


Dine påstander om at Israel tror de kan gjøre som de vil grunnet Holocaust faller på sin egen urimelighet, Israel har på ingen måte brukt _noen_ retorikk som ligner på det du her fremstiller, og ja.. du minner meg om endel koselige vigridmedlemmer når du likevel bruker dette argumentet.. Det er svært få, om man ser bort ifra religiøse ekstremister, som bruker holocaust som unnskyldning for militære angrep.

Alt i alt er det mangel på kunnskap som er problemet blant nordmenn.. de klarer ikke å innse at Palestina har hatt 4-5 muligheter til å få sitt eget land, men at de var mer opptatt av å utslette Israel enn å danne sitt eget land.. De klarer ikke å innse at Palestina aldri vil bli virkelig før Palestinerne ønsker et land mer enn de ønsker død over jødene.. De klarer ikke å innse at tusenvis av raketter mot sivile mål i Israel, uten at Libanesiske styrker gjør _noe_ for å hindre det er uakseptabelt..

"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Danvil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

  • Master your mind, master your body.
SV: Heia Israel!
« #10 : 27. juli 2006, 13:26 »
G.G., grunnen til at jeg reagerer er at 90% av det som blir postet i en eller annen retning i diskusjonen av denne konflikten er bare slenging av antakelser og anklagelser frem og tilbake. Nå høres du anti-konflikt ut, ikke bare anti-Israel. Når man innser at det man leser/ser på tv er progaganda, som jeg så du også la til, da er ting på god vei.
Realist, men ikke mindre positiv av den grunn Grin
T R E N I N G S L O G G

Utlogget G.G

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

SV: Heia Israel!
« #11 : 27. juli 2006, 14:28 »
skalvise..

1) Israel blir angrepet, både gjennom kidnappinger av soldater OG direkte angrep med raketter og art-ild..

2) Libanon _bryter_ traktaten de har underskrevet ved å gi Hizbollah muligheten til dette og ved IKKE å avvæpne hizbollah..

3) Hizbollah kjemper selvsagt mot Israelske styrker i Libanon, men rakettregnet deres er i all hovedsak siktet inn mot Haifa og andre byer/tettsteder i det nordlige Israel, til tross for at de har alle muligheter til å sikte seg inn mot grenseområdene som er tømt for sivile, men som har mange militære styrker.



Alt i alt blir det håpløst når du sier:
Det viser med all mulig tydelighet at du ikke har den fjerneste anelse om hva krig ER.. krig ER helvete, det finnes ingen kriger der sivile blir skånet, og folkeretten har ingen ubetingede krav om at sivile skal skånes.. Du burde virkelig sette deg inn i hva krig faktisk er og folkerettens natur på området sivile tap er.

Videre virker det som du synes at det er rent tilfeldig at Libanon blir "utsatt" for Hizbollah, og synes å glemme at de er godt representerte i landets valgte forsamling og nyter både indirekte og direkte støtte fra Libanesiske styresmakter...


Dine påstander om at Israel tror de kan gjøre som de vil grunnet Holocaust faller på sin egen urimelighet, Israel har på ingen måte brukt _noen_ retorikk som ligner på det du her fremstiller, og ja.. du minner meg om endel koselige vigridmedlemmer når du likevel bruker dette argumentet.. Det er svært få, om man ser bort ifra religiøse ekstremister, som bruker holocaust som unnskyldning for militære angrep.

Alt i alt er det mangel på kunnskap som er problemet blant nordmenn.. de klarer ikke å innse at Palestina har hatt 4-5 muligheter til å få sitt eget land, men at de var mer opptatt av å utslette Israel enn å danne sitt eget land.. De klarer ikke å innse at Palestina aldri vil bli virkelig før Palestinerne ønsker et land mer enn de ønsker død over jødene.. De klarer ikke å innse at tusenvis av raketter mot sivile mål i Israel, uten at Libanesiske styrker gjør _noe_ for å hindre det er uakseptabelt..



Jeg vet vel like godt som deg hva krig er, men jeg klarer å ikke være så tøff at jeg ser på menneskeliv som akseptable tap.

Enig i at det jeg skrev var litt Vigrid aktig og kanskje litt "far fetched", men tro meg; jeg er ikke medlem av Vigrid. Jeg bare minner om hva Israels ambassadør sa da Trondheim kommune valgte å boikotte israelske varer: "Dette er anti-semittisme"

Jeg er klar over Hizbollahs rolle i Libanon, og at det er pga Hizbollah at Libanon idag er en selvstendig stat.

Til ditt punkt 3: Det du beskriver her som Hizbollah gjør feil, er nøyaktig det samme som Israel gjør. Israel går ikke bevisst inn for å drepe sivile (?), men de kunne gjort mye mer for å unngå det.

Punkt 2: Det er antageligvis vanskelig for regjeringen i Libanon å "gå til krig" mot Hizbollah som jo har stor respekt hos folket.

Til slutt om din kommentar til Palestina; Du skriver at palestinerne hadde kunne fått sitt eget land hadde det ikke vært for at de er så interesserte i å drepe jøder. Dette er jeg rett og slett uenig i. Israel har ikke akkurat gitt slipp på Palestina, har de?
Self preservation is masturbation

Bildeprofil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #12 : 28. juli 2006, 01:10 »
Israel har "gitt slipp" på Palestina 3-5 ganger nå.. fra 1937 via peel-kommisjonen til Baraks tilbud som involverte hele vestbredden, hele gaza OG Jerusalem i 2000-2001... Arafat har etter denne siste episoden blitt beskyldt for å ha ødelagt Palestinernes fremtid pga sin egen arroganse og sitt eget jødehat.. av palestinerne selv. (det at de fleste nordmenn ikke VET at det faktisk er Israel som har akseptert to-statsløsninger og Palestinerne er de som har nektet... det sier litt om fokuset skolebøker OG media har i denne konflikten. )
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Heia Israel!
« #13 : 28. juli 2006, 02:38 »
Hr.Thyve som er max pro Israel :Smiley

Jeg synes både Hizbola og Israel er noe skitt.

Hizbola=Gruppe med radikale Islamister
Israel=Terror stat delux

Libanon og Israels bombing av helt nødvendige ting får de sivile er bare skittent gjort..Alle med litt fornuft i huet synes det Israel gjør er forkastlig på lik linje med hva Hizbola driver med.

Israels regjering minner meg veldig om små dritt unger som er bortskjemt og gir faen i hva alle andre sier om dem..

Jeg blir kvalm av Israel Lips Sealed

Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

SV: Heia Israel!
« #14 : 28. juli 2006, 02:53 »
Vel, kanskje lit banalt men, så lenge samer og nordmenn klarte å løse sin konlikt (vel, ikke alt man er enig om enda...) Så mener jeg at disse to partene også burde klare det UTEN at liv går tapt... Men, siden begge disse parter er så inni hampen stae, så kommer nok denne krigen til å vedvare om ikke noe drastisk skjer, feks. at verden endelig viser mot og går inn med full styrke og opprettholder fred, ikke bra slik "klatting" som det hittil har vært.....Hvis ikke vi tør å gjøre det, så er min mening at de får ordne opp selv, og da kan man jo selv tenke selv hvor lenge de holder ut, el hvor mange sivile det er igjen....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!