Skrevet av Emne: Heia Israel!  (Lest 16267 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Heia Israel!
« #45 : 29. juli 2006, 17:28 »
Tja, du vet like godt som meg at alt fra en _eneste_ soldat med et personlig hat mot FN, produksjonsfeil, kommunikasjonsfeil og relativt mange andre faktorer kan spille inn i et slikt grusomt uhell.. Det at du vil forlede de uvitende til å tro at siktemidler og våpensystemer er ufeilbarlig GJØR at dine utsagn er falske.. Smiley

Jeg spør igjen.. HVA skulle være Israelske styresmakters motivasjon for å gjøre noe slikt bevisst..?

Det er jødene som står bak! JØDENE!!!! De trodde FN observatørene hadde diamanter! I hjelmene sine! Men de nektet å gi dem bort! Fordi de ikke hadde skjegg!!!!!

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Heia Israel!
« #46 : 29. juli 2006, 17:28 »
Jeg spør igjen.. HVA skulle være Israelske styresmakters motivasjon for å gjøre noe slikt bevisst..?

De øver seg på å sprenge en eventuell FN resolusjon til helvete.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget G.G

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

SV: Heia Israel!
« #47 : 29. juli 2006, 17:53 »
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/28/472502.html

Nok et eksempel på hårsåre jøder.
Self preservation is masturbation

Bildeprofil

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Heia Israel!
« #48 : 29. juli 2006, 18:15 »
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/28/472502.html

Nok et eksempel på hårsåre jøder.

Dette er intet annet enn latterlig...

Utlogget J.JohnSvenøen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 81

SV: Heia Israel!
« #49 : 29. juli 2006, 19:02 »
skriv_mye_sånn_da_vinner_du_diskusjonen! Bare_et_tips_til_dere_som_ikke_kunne_det_fra_før!
Skriv_langt_da_orker_ingen_lese_det_du_skriver_så_tror_dem_du_har_peiling_da_vinner_du_diskusjonen_også!
Link_til_andre_sider_da_tror_folk_du_har_peiling_så_vinner_du_diskusjonen!
Dette_er_tips_fra_meg_kun_til_dere_som_er_enige_med_meg_så_vinner_dere_diskusjonen_og_får_honnør!
Medlem av foreningen for å bevare foreninger

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #50 : 29. juli 2006, 21:01 »
Svenøen slår til igjen.. Smiley Vi har vel alle forstått at du er ute av stand til å diskutere særiøst på dette punktet..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Jupac13

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

SV: Heia Israel!
« #51 : 30. juli 2006, 14:18 »
Israels justisminister Haim Ramon har fastslått at alle som fortsatt befinner seg i Sør-Libanon, blir sett på som «terrorister» og derfor legitime mål.

Sitat fra VG


Ok, så det vil si at de 50 sivile som ble drept  i natt er terrorister? av disse var 27 barn, de må jo være en kjempe trussel for Israel.

Faktum er at dette er bare latterlig og gir Israel en grunn til å massekrere befolkningen. Folk kommer jo seg jo ikke ut av Sør-Libanon, broer er sprengt og ødelagt. De er fanget også kommer Israel og sier at de som er igjen blir sett på som terrorister?

Det er Israel sin formulering, det det egentlig betyr er:

Vi orker ikke å ta hensyn til de sivile mer, vi må bli kvitt Hisbollah, det er synd for de som er igjen, fordi det er ikke håp for de.

Nok et klipp av jødiske terrorister:

http://www.youtube.com/watch?v=1xV8OFngutY&search=israel%20scandale


Former US attorney  general Ramsy Clark:

"We have had 50 years of assault on palestinian rights

I think they are the most terrorized at least with the Iraqi people

They are the most terrorized people on earth and have been for so many years

practically every palestinian lives in  constant harassment, threat of violence, humiliation and its been that way for a long long time"


http://www.youtube.com/watch?v=Spp9jrmzCp8&search=israel%20terrorists

Advarer mot litt sterke bilder i dette klippet



"One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."   -  Rabbi Yaacov Perrin (NY Daily News, Feb. 28, 1994

virker sånn ja, slik de holder på nå :Smiley



Når vi snakker om ydmykelse så kan man jo se på denne videoen.

http://www.youtube.com/watch?v=FqvLtoWBpTU&search=israel%20terrorists

Palestinske jenter og deres lærere på vei hjem fra skolen blir angrepet av jødiske jenter. Jentene synger: det finnes ikke palestina, dette er Israel.

Legg godt merke til hva de Israelske soldatene gjør, INGENTING!


Israelske bulldozere er nok verst, alltid noe styr med dem

http://www.youtube.com/watch?v=ugOiF4araMg&search=israel%20bulldozer

http://www.youtube.com/watch?v=gVtqnubZv9k&search=israel%20bulldozer



Hr.thyve, jeg husker vi får en tid tilbake snakket om muren som blir satt opp på vestbredden. Du sa det kun var en vegg og ikke av betydning, jeg ville likt å se deg forklare dette da:

http://www.youtube.com/watch?v=JjEq2dYF6lw&search=israel%20wall


mvh

Jupac

silentk

  • Gjest
SV: Heia Israel!
« #52 : 30. juli 2006, 14:21 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124905

Minst 50 sivile drept, derav 27 barn. Ja ja, nok et hendelig uhell fra Israel sin side.

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Heia Israel!
« #53 : 30. juli 2006, 14:32 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124905

Minst 50 sivile drept, derav 27 barn. Ja ja, nok et hendelig uhell fra Israel sin side.

Ja Hr.Thyve hva sier vi til dette??

Samtidig har Israels justisminister Haim Ramon fastslått at alle som fortsatt befinner seg i Sør-Libanon, blir sett på som «terrorister» og derfor legitime mål.

Å flykte har imidlertid vært livsfarlig for de gjenværende innbyggerne i området, ettersom israelerne har angrepet alt som har beveget seg langs veiene.



Israel som en av de STORE når det både kommer til militær makt og etteretning burde virkelig taklet Hizbola på en bedre måtte.

Nok barn er døde nå.

NUFF SAID.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Heia Israel!
« #54 : 30. juli 2006, 16:06 »
Hr. Thyve. Bare et ærlig spørsmål. Hva er årsaken til din forkjærlighet for Israel? Er du av jødisk opprinnelse? Har lest igjennom debatten her samt tildligere uttalelser av deg om staten Israel, og du er av de få som bevarer din ro og argumenterer på en ordentlig måte. Allikevel virker det som du er blendet av subjektivitet. Derfor lurer jeg på hva subjektiviteten din baserer seg på?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Heia Israel!
« #55 : 30. juli 2006, 16:39 »
Hr. Thyve. Bare et ærlig spørsmål. Hva er årsaken til din forkjærlighet for Israel? Er du av jødisk opprinnelse? Har lest igjennom debatten her samt tildligere uttalelser av deg om staten Israel, og du er av de få som bevarer din ro og argumenterer på en ordentlig måte. Allikevel virker det som du er blendet av subjektivitet. Derfor lurer jeg på hva subjektiviteten din baserer seg på?

Det var noen som tatoverte ei jødestjerne bak på skuldra/ryggen hans i fylla. Etter det hadde han ikke noe valg. Han ble nesten tvunget til å spise gris.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Heia Israel!
« #56 : 30. juli 2006, 16:40 »
Det var noen som tatoverte ei jødestjerne bak på skuldra/ryggen hans i fylla. Etter det hadde han ikke noe valg. Han ble nesten tvunget til å spise gris.


Smiley. Så bildene nå. Da kan vi vel fastslå det åpenbare....
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Heia Israel!
« #57 : 30. juli 2006, 16:45 »
Intevju med den israelske ambassadøren i Norge.

http://www.dagsavisen.no/dagens_navn/article2213573.ece

– Jeg kan forstå at kidnapping av et lands soldater foretatt av en fremmed milits er uakseptabelt for en hvilken som helst regjering. Men er ikke represaliene en smule ute av proporsjoner?

– Et aspekt som får altfor lite oppmerksomhet, er at etter år 2000 har Hizbollah etablert seg sør i Libanon med 12.000 stridshoder rettet mot Israel. Ulykkeligvis er de bevisst plassert i sivile boligområder. Når en pilot flyr over et hus der man kan se våpenmunninger stikke ut av vinduet, kan han bare håpe at det ikke befinner seg uskyldige sivile der inne. Det ble sluppet flygeblader som oppfordret sivilbefolkningen til å trekke seg ut.

– De flygebladene ble sluppet først etter at infrastrukturen i Sør-Libanon var ødelagt.

– Nei. Jo. Du har delvis rett. Men bare bruene. Og flyplassen, men bare rullebanen. Det hadde bare tatt dem noen timer å reparere rullebanen.

– Ja vel? Men hva med Røde Kors sine ambulanser som ble angrepet på mandag?

– Hvor så du dette? CNN? BBC?

– Jeg så det på en norsk nyhetssending, og avisene har bilder i dag. Godt merkede ambulanser er bombet til vrak.

Shomrat hever stemmen. – Vel. Det er krig! Jeg har ikke sett avisene i dag, men jeg tror ikke at den israelske hæren bevisst sikter på merkede ambulanser. Som regel har man ikke øyekontakt med målet, og derfor er det ikke nødvendigvis slik at man ser Røde Kors-merkingene.

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Heia Israel!
« #58 : 30. juli 2006, 16:50 »
Hei... HR. Thyve er ikke medlem av hverken Knesset, eller sitter i regjeringen i Israel.

Han ser saken fra en Blå-hvit stridsvogn, vel og greit, men han har en tendens til å diskutere på juridisk og folkerettslig grunnlag, mer enn etisk... Wink

Det er en liten mulighet for at Thyve's idealiserte Israel nå begynner å gå litt lengre enn medregnet... Tviler på at han stiller seg bak all Israelsk krigføring, slik saken nå har forverret seg... what

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Heia Israel!
« #59 : 30. juli 2006, 17:53 »
Jeg må faktisk si at denne diskusjonen har vist et mer nyansert bilde av Thyve enn jeg noen gang har sett i diskusjoner rundt dette tema.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!