Skrevet av Emne: Gjett hvem som har kost seg i finværet !  (Lest 5596 ganger)

2strong

  • Gjest
Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« : 26. juli 2006, 21:38 »
Børstet støvet av sykkelen idag og fy flate det var deilig.
Har vært en dag fri for trening og har kost meg skikkelig !  Smile

Batteriet var flatt så måtte bruke bilen for å få start ( ja jeg liker blått  Grin ) :



Undertegnede gleder seg til å starte opp.  Smiley



Liten video av dagens tur ( ræva kvalitet ).
Hvis dere lurer på hvorfor jeg kjører på venstre siden, så er det pga at jeg hadde mobilen opp ned, og det ble speilvendt.  Wink

http://home.nktv.no/~dagroye/Sykkel/sykkel.wmv


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #1 : 26. juli 2006, 22:43 »
Du får hive deg med broder'n neste helg og kjøre Trollstigen sammen med ham. Smiley

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #2 : 26. juli 2006, 22:47 »
Det er urettferdig,har ikke sykkel jeg.. Tongue
Nordisk mester i håndbak 2014.


2strong

  • Gjest
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #3 : 26. juli 2006, 23:50 »
Du får hive deg med broder'n neste helg og kjøre Trollstigen sammen med ham. Smiley

Kanskje det.
Må ihvertfall prøve å ta turen innom hvis været blir fint og kanskje vi kan ta en tur sammens !? Smiley

Det er urettferdig,har ikke sykkel jeg.. Tongue

Skaff deg en da. Wink
Men det er en dyr fornøyelse, så at alle ikke har sykkel forstår jeg godt... Er jo ikke akkurat verdens mest fornuftige investering.  Smiley

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #4 : 27. juli 2006, 00:00 »
Drit rå sykkel 2strong! Cheesy Skulle ønske jeg også hadde en slik.. Sad
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

2strong

  • Gjest
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #5 : 27. juli 2006, 00:02 »
Takk, takk hvis du absolutt har lyst på en, så kommer det nok med tiden som allt annet.  Smiley

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #6 : 27. juli 2006, 00:04 »
Hehe, har prøvd å spare.. Men resultatet av to uker med sparing endte med 12kg wheigt gainer..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

2strong

  • Gjest
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #7 : 27. juli 2006, 00:09 »
Ja, da går det ikke.
Man må jo ville det nok for at ting skal skje... Det er ikke ofte man får noe gratis så det krever litt jobb som med allt annet.  Deal

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #8 : 27. juli 2006, 04:03 »
Hvilken årsmodell er det der? Ser det er en r6, og da er den vel mellomklasse? Vet at disse har alt fra 110-136hk etter hvilken årsmodell, men hva har din? Smiley Og hva er listeprisen/bruktpris på en slik?
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

2strong

  • Gjest
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #9 : 27. juli 2006, 07:35 »
Ingen R6 har 110 hester. De starter på 120 og de senere modellene har over 130 som du sier.
Min har vel ca. 125 hester ( oprinnelig 120 )... Smiley

Det er bare to klasser... Lett eller tung, og R6'n kommer under kategorien tung motorsykkel ( tror man må være 20 eller 21 for å få lov til å kjøre opp, hvis man da ikke har hatt lappen på lett sykkel først ).
Med tanke på racing så kommer den under klassen supersport.

Dette er en 2000 mod og kostet 90 000 da jeg kjøpte den. Idag så får du sikkert en plass mellom 70 og 80 000, kommer litt an på hva som er gjort med den.

Edit : vet at Yamaha eksporterte "lav effekt" sykler til California pga. deres miljø politikk.
Husker ikke akkurat effekten på de, men kan tenke meg at den ligger/lå på rundt 110hk ( trangere bensindyser etc... ).

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #10 : 27. juli 2006, 09:17 »
Herlig 2strong! Koste meg i helga jeg og, en fin tur rundt i Hordaland på mc'en min. Har ikke akkurat så fet sykkel som deg, men den er helt perfekt til mitt bruk. Har en ER-5 2003 modell (500ccm). Kjøpte den ny til 68.500,- Ville ha noe mindre og lettere enn den gamle 750'en min.



Okei, den blir vel nesten som en dame-tråsykkel med kurv på i forhold til din da, men anyway... har hatt den på bakhjulet en gang  Grin

For deg, Binais, kunne jo kanskje det ha vært greit å begynt med noe slikt? De er mye billigere pga. lavere effekt bl.a. samt at de er billigere å forsikre, noe som er ganske vesentlig for unge mc'ere. Etter som du får noen år på deg, og kjører uten uhell, faller jo premien drastisk, samt at du da sikkert har spart opp litt mer. DA kan du kjøpe noe a'la 2strong sin! Om du ikke har skapet fullt i gainers i stedet, da  Wink

2strong

  • Gjest
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #11 : 27. juli 2006, 09:32 »
Synes du har skaffet deg en flott og fornuftig sykkel der !  Smiley

Kunne godt tenkt meg noe sånt jeg også og spesiellt når man skal kjøre litt lengre turer. Den jeg har er jo ikke brukende til noe bortsett fra å miste lappen, men gøy er det.  Grin

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #12 : 27. juli 2006, 09:50 »
Hehe, kjekt å dra til litt av og til ja, men jeg fikk heldigvis "rest" fra meg på den andre, selv om det hender jeg har behov for å "rense eksosanlegget litt" fortsatt  Grin

Jeg er veldig fornøyd med Kawa'en ja. Faktisk hadde jeg ikke trodd at den skulle være så bra på langkjøring, men det er den altså. For ikke å snakke om "mellom bilkøen-kjøring" (tar det kuli da altså!)  Wink Det er vel kun når jeg har passasjer, og skal holde farta evt. foreta forbikjøringer opp bakker at jeg kjenner at 50 gamp blir litt lite. Argumentene for å kjøpe den var bl.a. lavere vedlikeholdsutgifter, driftskostnader og rimeligere forsikring. Og så tenkte jeg at det ikke blir kanossagang til banken om jeg velter siden den ikke har kåpe  Wink

Eneste jeg savner i forhold til den gamle er kardangdrift.  Smiley

Men nå må jeg legge til at jeg bare er 176 på strømpelesten, og har beinlengde i forhold til overkroppen som en galte. Den blir litt liten til de på over 185 vil jeg tro.

Uansett: Har man først begynt med mc, slutter man aldri frivillig med det!  Cheesy

2strong

  • Gjest
SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #13 : 27. juli 2006, 09:54 »
Jepp, tror nok du kan ha like mye kjøreglede på en sånn sykkel som på en R- sykkel.
Har et mye større bruksområde og mange ville nok gjort lurt i å skaffet seg en sånn en... spesiellt de som er litt yngre.

Utlogget Baguett

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

SV: Gjett hvem som har kost seg i finværet !
« #14 : 27. juli 2006, 10:54 »


Det er bare to klasser... Lett eller tung, og R6'n kommer under kategorien tung motorsykkel ( tror man må være 20 eller 21 for å få lov til å kjøre opp, hvis man da ikke har hatt lappen på lett sykkel først ).
Med tanke på racing så kommer den under klassen supersport.


Det finnes en klasse mellom lett og tung, opptil 34hk, kan kjøres fra man er 18 år gammel:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!