Skrevet av Emne: "seriøs" reklame for tilskudd i amerikanske byggerblader  (Lest 1159 ganger)

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
her om dagen kjøpte jeg Flex, og jeg ble faktisk sittende å lese reklameannonsene i bladet. jeg har lest i et og annet slikt blad tidligere, men har egentlig ikke lest reklameannonsene ordentlig før nå. dette er jo underholdning som gjør at bladet er verdt prisen alene! Cool jeg ler meg ihjel når jeg leser ting som at "nå trenger du ikke å dra over grensa til mexico for å få tak i hardcore stuff". eller ting som "er du en halvseriøs fyr som trener for å mosjonere, så kan du bla over til neste side og lese reklame for et annet middelmådig tilskudd. er du derimot typen som vil ha svulmende muskler, blodårer så tykke som vannslanger (det stod faktisk det), selvsikkerhet og testosteron i litervis som strømmer gjennom blodårene dine, og hvor damene ikke klarer å ta øya vekk fra deg, så les om dette!"  Shocked
det er også påfallende mange "breaktroughs" i forskning på tilskudd, hvor forskerne selv blir overrasket over hvor utrolig virkning tilskuddet har. det snakkes om styrkeøkninger som er 650% over normal økning osv... og ALLTID bilde av en eller annen fyr i hvit "legedrakt" som tilsynelatende er midt i forskning.

å lese en slik reklame for et tilskudd ville gjort at jeg definitivt IKKE ville kjøpt produktet. prøver de å parodiere seg selv? de må da se selv hvor useriøst folk tar dem etter en slik reklame. de kan da umulig tjene penger på andre enn lettlurte fjortisser? koster sikkert ikke allverden å lage slike tilskudd heller, for alt de gjør er vel å blande protein, karbo, kreatin og vitaminer, også lansere det som "V-1000 X formula pro" eller no sånt... (det er jo faktisk slike navn de tar, trenger ikke å overdrive engang for å få det til å høres dumt ut)  Grin

bare litt oppgitthet som måtte ut her  dry

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
hehe, det verste er jo at mange tror det finnes slike sinnsyke tilskudd og at det som står i annonsen er sant Tongue men det bør nok taes med en ganske stor klype(om ikke en spiseskje) salt... :Smiley
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
det bør tas med et tankskip salt!

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Slike annonser har vært i Amnerikanske byggerblader i  årevis og de kommer om og om igjen.
Produsenter som Muscletech osv som står bak slike annonser er neppe idioter som kaster bort millioner av $ på annonser som ikke gir ønsket effekt så jeg tror helt klart at veldig mange svelger rått det disse annonsene viser.

Sannheten er jo at enkelte av de tingene de reklamerer for faktisk også virker overraskende bra.

Merker som muscletech (verstingen på slik reklame) selges jo også i Norge og varene er sikkert helt ok de selv om de nok bruker mer på reklame enn andre produsenter gjør.

Nå skal det sies at Flex og musclemag er de 2 verste reklamebladene som finnes å få kjøpt så om man vil lese litt seriøst i tillegg så kjøper man ikke de bladene men heller mer seriøse byggerblader som MD osv ?


Man skal jo heller ikke glemme at tro kan flytte fjell Wink

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
blir sikkert en ond sirkel hvor den ene reklamen må overgå den andre. nytter jo ikke å prøve å komme med en saklig, seriøs reklame, for den ville jo blitt fullstendig oversett når resten kommer med styrkeøkninger på 650% og sånt...

Utlogget nullet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 373

God underholdning å lese da...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!