Skrevet av Emne: Fin dokumentar om byggemiljøet  (Lest 4882 ganger)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #1 : 30. juli 2006, 00:11 »
Bra dokumentar det ja, men litt for open i forhold til dop. Han første mannlige bodybuilderen virka litt for dopa. Sa jo at han brukte det sjøl. Da va litt teit.

Utlogget straymond

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

  • Ich will nicht meine Haahre schnitze!
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #2 : 30. juli 2006, 00:37 »
kanon! har leita en stønn etter denne. får håpe noen seeder!
Cheesy

Utlogget BadBoy90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #3 : 30. juli 2006, 12:52 »
Bra dokumentar det ja, men litt for open i forhold til dop. Han første mannlige bodybuilderen virka litt for dopa. Sa jo at han brukte det sjøl. Da va litt teit.

"litt for dopa" hvordan kan du påstå det!? Det sånn virkligheten i bodybuilding er.

Utlogget Litenstor

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #4 : 30. juli 2006, 13:06 »
Bra dokumentar. Var litt gøy når guy sier noe sånt som dette "Female bodybuilders use up to five times as much as I do" (steroider) og så svarer journalisten, "as you would do"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #5 : 30. juli 2006, 13:16 »
Ingen som kan legge filmen over på youtube ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget straymond

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

  • Ich will nicht meine Haahre schnitze!
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #6 : 30. juli 2006, 13:26 »
Bra dokumentar. Var litt gøy når guy sier noe sånt som dette "Female bodybuilders use up to five times as much as I do" (steroider) og så svarer journalisten, "as you would do"

la merke til det selv.... herlig... Smiley

Utlogget W_Beck

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #7 : 30. juli 2006, 15:39 »
Bra å se en dokumentar om byggermiljøet der folk kan være litt mer åpne med dopbruket sitt/andres. Han Guy typen gikk jo fra å være dopfri, til å bli en som "kunne ha brukt hestebol"  Smiley

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #8 : 30. juli 2006, 17:08 »
Bonde: er det teit at folk snakker sant? Bedre at de sier det som det er så ungdommer skjønner at der er umulig å få kropper som proffene uten hjelp av ulovlige middler.
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget 123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #9 : 30. juli 2006, 17:19 »
noen av dere som seeder?
llaster ned nå med stabile 20kbyte(iukke bit) biggrin

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #10 : 30. juli 2006, 18:02 »
Bonde: er det teit at folk snakker sant? Bedre at de sier det som det er så ungdommer skjønner at der er umulig å få kropper som proffene uten hjelp av ulovlige middler.

Hvorfor er det bedre? Er det bedre å si til en gutt som drømmer om å bli bygger: "Da må du begynne å bole deg"  Enn å si: "Spis godt og tren godt så går det nok bra"

Hvis du vil si at de må ofre helsa for å bli stor, så er det ditt valg. Men det er ikke det folk trenger å høre. Da er det vel også greit å si til alle unger at julenissen ikke eksisterer så de får det litt verre på julaften. Eller å si til en tenåring at den eneste veien til ett sosialt liv er 4L øl hver helg...

Det er ikke noe galt i å prøve. Må få barna til å skjønne at det er bedre å være litt mindre og ren enn en litt større vandrende tidsinnstilt bombe som venter på hjerteproblemer og ett fysisk helvette.

Dop er for tapere.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Cunty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 248

  • Ja jeg har faktisk... Tabascosaus...på alt!
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #11 : 30. juli 2006, 19:55 »
Veldig interessant.
Louis Theroux klarer virkelig å stille spørsmål og svare på ting som treffer godt og får mennesker til å avsløre mer enn ellers...

Elendig komprimering da.. Tongue nesten halv GB på 50min med ræva kvalitet... dry
Loggbok

"Never argue with an idiot. He will lower you to his level and beat you with experience"

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #12 : 30. juli 2006, 23:21 »
Destinasjon: Sterk: Jeg mener bare at det er bedre at folk som bruker steroider innrømmer bruken sitt istedenfor og si "kjøp masse av akkurat det kosttilskuddet så blir du svær!" Les reklamer i f. eks Flex så skjønner du hva jeg mener...

Selvfølgelig kan du bli en bra bygger uten bruk av ulovlige middler, men jeg sa "som proffene". Mange spør om hva som skal til for å få fysikker som de, og det er ikke til å komme bort i fra at de har lange handlelister med ulovlige middler i tillegg til at de har gener i fra en annen verden.

For å si det igjen, jeg snakker om IFBB proffene her. Ikke om hobby-byggere...
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #13 : 30. juli 2006, 23:50 »
Så du sier altså at det er bedre å fortelle ungdom at du trenger boler for å bli så stor? Er det bedre at ungdommen boler å lykkes enn at de prøver rent og sunt og misslykkes? La de heller være naive å få en sunn kropp sier jeg... Vil heller la de bruke penger på ett kosttilskudd som ikke virker så bra som de lover enn å føre de inn på doping. Ærlighet er overvurdert i noen sammenhenger.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

SV: Fin dokumentar om byggemiljøet
« #14 : 31. juli 2006, 09:50 »
Jeg er imot at ungdommer langt i fra deres genetiske potensial bruker ulovlige middler av noe slag, men jeg mener likevel at det bør være åpenhet rundt hva som skal til for faktisk å bli proff. Uansett så er det bare en av 1000-10000 som har de genetiske mulighetene som trengs for å kunne utvikle en proff-fysikk. Uansett hvor mye vekst, steroider, IGF de har i seg...

Forøvrig så virker du som en kverulant som tolker det jeg skriver utifra hva du har lyst til... Når har jeg skrevet at det trengs bol for å bli stor? Du kan bli jævlig svær uten ulovlige middler men du kan ikke bli IFBB-proff, og hele poenget mitt var nettopp det, og det at jeg synes folk bør være åpne rundt bruken sin...
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!