Skrevet av Emne: Sjekking  (Lest 99400 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Sjekking
« #315 : 29. mai 2009, 02:02 »
Mao kan ikke en gutt som er interessert i en jente gjøre noe som vil virke i sin favør mtp å møte og bli bedre kjent med henne? Smiley
Det er forskjell på "kvinnfolk" og damer/babes/jenter
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Sjekking
« #316 : 02. juni 2009, 23:10 »
Mao kan ikke en gutt som er interessert i en jente gjøre noe som vil virke i sin favør mtp å møte og bli bedre kjent med henne? Smiley

Joda, men det er jo forskjell på hvordan det framgår; "Hei, jeg vil knulle deg." som det ligger tjukt utenpå når man prøver å sjekke opp noen eller "Hei, jeg vil bli bedre kjent med deg."
Målet er vel kanskje det samme men folk som er i sjekkemodus er latterlig lette og plukke ut, spesielt for damer, er også selv flink på dette da jeg har jobbet på kjøttmarked nummer en (utesteder) i 5-6 år.

Om man går ut for sjekkinga sin del vil man stort sett alltid ende opp med en bestemt type mennesker som responderer positivt på det (les; de som gjerne har samme mål) og folk flest er ikke ute etter et ligg på byen.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Sjekking
« #317 : 02. juni 2009, 23:12 »
Joda, men det er jo forskjell på hvordan det framgår; "Hei, jeg vil knulle deg." som det ligger tjukt utenpå når man prøver å sjekke opp noen eller "Hei, jeg vil bli bedre kjent med deg."
Målet er vel kanskje det samme men folk som er i sjekkemodus er latterlig lette og plukke ut, spesielt for damer, er også selv flink på dette da jeg har jobbet på kjøttmarked nummer en (utesteder) i 5-6 år.

Om man går ut for sjekkinga sin del vil man stort sett alltid ende opp med en bestemt type mennesker som responderer positivt på det (les; de som gjerne har samme mål) og folk flest er ikke ute etter et ligg på byen.

de fleste går ut på byen for og få oppmerksomhet,ikke nødvendigvis pulings fra damene sin side men ca 99% av den single,mannlige befolkningen går ut for og få seg pult.

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Sjekking
« #318 : 03. juni 2009, 14:06 »
Joda, men det er jo forskjell på hvordan det framgår; "Hei, jeg vil knulle deg." som det ligger tjukt utenpå når man prøver å sjekke opp noen eller "Hei, jeg vil bli bedre kjent med deg."
Så sistnevtnte vil altså fungere best om en sjekker. Altså er dette mindsetet ganske greit om en skal ut å sjekke:
"Jeg har lyst til å se om jeg møter en hyggelig og pen jente i kveld. Jeg skal ut å ha det gøy, og det er gøy å møte nye mennesker. Jeg skal derfor bruke muligehtene jeg får til å hilse på og bli kjent med nye jenter. Skulle hun være attraktiv og kul, kommer jeg til å eskalere og lære mer om henne."

-Enig! Og samtidig er dette utvilsomt en basis for sjekking.
Sitat
Målet er vel kanskje det samme men folk som er i sjekkemodus er latterlig lette og plukke ut, spesielt for damer, er også selv flink på dette da jeg har jobbet på kjøttmarked nummer en (utesteder) i 5-6 år.
Allikevel er det noen som kommer til utestedet og går ut sammen med en ny jente gang etter gang. Hmm.
Sitat
Om man går ut for sjekkinga sin del vil man stort sett alltid ende opp med en bestemt type mennesker som responderer positivt på det (les; de som gjerne har samme mål) og folk flest er ikke ute etter et ligg på byen.
Sex er viktig for både gutter og jenter. For jenter er det dog mye mer stress siden gutter har en tendens til å "shag and brag" og de blir stemplet som sluts om de går inn for å ha sex med "fremmede" partnere. En jente vil sjelden si rett ut at hun er på byen for å "få seg noe", selv om dette også hender, men de fleste er åpne for å møte et nytt menneske av det motsatte kjønn de kan ha det gøy med. Om han tar henne med på et eventyr, tenner henne og leder, er det self ikke umulig at de har sex ila kvelden. Husk: Dette er noe jenter av alle typer har gjort!

(Og til uenige jenter: Neida, seff kunne det ikke skjedd med deg. Bare med de andre slutsa.)

Utlogget Karky

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

Sv: Sjekking
« #319 : 03. juni 2009, 14:13 »
Sitat
Jeg har lyst til å se om jeg møter en hyggelig og pen jente i kveld. Jeg skal ut å ha det gøy, og det er gøy å møte nye mennesker. Jeg skal derfor bruke muligehtene jeg får til å hilse på og bli kjent med nye jenter. Skulle hun være attraktiv og kul, kommer jeg til å eskalere og lære mer om henne

Synes du skal bruke den som åpner, jeg! Cheesy

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Sjekking
« #320 : 03. juni 2009, 16:20 »
Eller du kan subkommunisere det i åpneren. Jeg stemmer for alt. to

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Sjekking
« #321 : 20. juni 2009, 17:58 »
Slik går jeg fram: Selvsikker (men kanskje ikke nok  Huh )og grei. Erter litt, litt klem og kos (aldri roting)..

Så sjer enten dette:

 - Det kommer en eller annen fyllik, tar tak i henne, og råkliner med henne.

..eller dette:

 - Vi ender opp som venner.

eller dette:

 - Jenta skryter om at jeg ikke er så nærgående

er så kjipt når du begynner å få draget på ei dame på en rolig og kontrolert måte, også kommer en stygg fyllik med rosa hanekam og råkliner med a og ender opp med en one night stan........




FAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEN!!!!

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Sjekking
« #322 : 20. juni 2009, 18:00 »
btw et litt tøft skjekke triks kan jo være ''my name is Stan, One-Night-Stan''

 Grin

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Sjekking
« #323 : 20. juni 2009, 18:02 »
Jeg er alltid på utkikk etter wingmen når en gutt kommer bort til meg og jeg er sammen med venninner, bare sånn for å være sikker på at jeg ikke er en brikke i et planlagt skuespill. Wink Og neg's også..
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget nordlendingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 424

Sv: Sjekking
« #324 : 20. juni 2009, 18:28 »
Det eneste tipset jeg kan komme med er å være deg selv.. det er ikke verdt å late som om du er mye mer eller mindre.. Smiley

Og prøv og hold deg under 4.0 i promille Tongue
23 år
175
87 kg

Maksløft:
Benk - 180, 5x160, ønsker å runde 200
Mark - 210
Bøy   - 200



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84668.new#new

Logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=86028.msg1284059;topicseen#new

bildeprofil

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit

Utlogget Heiamats

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 64

Sv: Sjekking
« #326 : 07. februar 2011, 16:00 »
Vet det er en gammel tråd, men what the heck.

HAHA! Sykt morsomt og se hvor "langt" ting sprer seg. Ville aldri trod at verken sjekketråden til Diskusjon.no eller sjekkeskolen til Hjerterknekt og Sparknekt kom hit.

Spika humøret mitt hvertfall Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!