Skrevet av Emne: Halvorsen, kakekasting & Norges lover  (Lest 863 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Halvorsen, kakekasting & Norges lover
« : 01. august 2006, 03:28 »
Så dere trodde at jeg hadde glemt dette forumet? Hæ? Dere trodde at jeg var ferdig med å dele mine tanker med dere, og annet tøv? Tøv!

Så: her kommer mine tanker rundt kakekastinga på hele Norges favoritt-Sv-er #1: Kristin Halvorsen.

Var jo i fjor dette skjedde, så er jo egentlig en gammel nyhet. De som da likevel tenker å være vittige her nå, og fortelle meg at dette er gammelt nytt; ja jeg veit, men jeg ante virkelig ikke at strafferammen var 15 år for å søle litt kake på bakhuet til Halvorsen.

La oss nå ta en liten titt på hva slags straff folk får for mord og voldtekt.
Skalviseee... Trikkedrapsmannen går fritt. Småheldig han her, stakk i hjæl et par folk og 19 måneder etterpå får han gå fritt omkring. Riktignok var han gal i gjerningsøyeblikket, men om akkurat DET er så betryggende veit jeg egentlig ikke. Kakekasteren får... skalviseee.. nesten 10 ganger høyere straff. Ja det er jo logisk.

Hehe her er det en kar fra Haugesund som har voldtatt noen kvinnfolk mens de sov. Og han fikk 3.5 år for det. Jaja, hadde han kasta kake på de hadde han sikkert ikke fått 3.5 men 35. Åja stemmer det, de må være politikere for at det skal skje, jajamensan, glemte det et sekund her. Krem i håret til en politiker er jo laaangt viktigere enn 3 kvinners ødelagte liv, det er jo klart, det skjønner alle.

Barnemisbrukere slipper lett de og. Bare se her. "Dømt til to års fengsel for å ha hatt utuktig omgang med to jenter i åtte-ni-årsalderen."
Jammen bra han ikke heiv kake på de og, da hadde han sikkert fått 15 år ekstra pr stykk.

Heheh nei og nei der glemte jeg meg igjen, er jo bare politikere akkurat det gjelder for..
Forresten, er det aldersgrense for å bli politiker..?  Huh Bare lurer, altså.

Håper folk tar poenget mitt her... Er massevis av slike saker som ikke rimer i det heletatt. Det skal være mer straff for å kaste litt kake enn å ta livet av noen, voldta & misbruke?

Kanskje politikerne heller burdte ta seg selv litt mindre høytydelig? Å kaste en kake er muligens ikke den beste måten å få oppmerksomhet på, og å få satt fokus på en sak, men maken til overkill i straff skal man lete lenge etter.
Det er fengselskøer, men de kan likevel putte inn en kar i 15 år fordi han heiv ei kake? Den kaka må ha vært både _sykt_ god OG dyr..  what
Han kommer vel (forhåpentligvis) ikke til å bli dømt under paragrafen det var snakk om, men det er prinsippet jeg snakker om her.

Må si jeg begynner å bli lettere frustrert over alle de dumme menneskene vi har satt til å styre dette landet, men overasket blir man da likevel ikke. Er mer irriterende at idiotien åpenbart ikke ser ut til å ha noen ende.
"Statsråden har gitt uttrykk for at kakekasteren som angrep på hennes første dag i departementet, har ødelagt mye av bevegelsesfriheten hennes."
Åja, frykten for flygende kaker må være overhengende, er jo ALLTID slik at hvis èn starter med å hive kaker så begynner ALLE andre og. Eller ikke.

Bra ikke alle tar kakekasting like tungt da. Bill Gates fikk jo også en kake i trynet en gang; "He later made a joke about how the cream didn't even taste that good." -Microsofts talskvinne etter kakekastinga, om hva Mr Gates hadde sagt etter å ha fått en kake midt i fleisen.

Kanskje Halvorsen her, og andre "ofre" for kakekasting, har et par ting å lære om å ikke ta seg selv så høytydelig..?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nattevakten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

SV: Halvorsen, kakekasting & Norges lover
« #1 : 01. august 2006, 03:52 »
Norge i et nøtteskall... voldtektsforbrytere slipper straff (kun 9 av 10 som blir tiltalt for voldtekt blir dømt, selv FN har uttrykt bekymring for disse tallene) mens kakekasteren mistet jobben, måtte avslutte studiene og risikerer i tillegg å måtte sone. Jævla nisselue-land, men hva annet kan man forvente av en halv-kommunistisk regjering?

Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: Halvorsen, kakekasting & Norges lover
« #2 : 01. august 2006, 04:30 »
«Den som ved vold, trusler eller andre ulovlige midler søker å hindre Kongen, Regenten, Statsrådet, Stortinget eller noen av dets avdelinger, Høyesterett eller Riksretten i sin virksomhet, straffes med fengsel i inntil 15 år. Det samme gjelder hvis handlingen er rettet mot noen av medlemmene i Statsrådet, Stortinget eller Høyesterett.»

Mao han får tvilsomt mere enn en bot på 300 kr og litt kjeft for ikke å tenke på de sultne barna i afrika.
DIE HARD

andreassk

  • Gjest
SV: Halvorsen, kakekasting & Norges lover
« #3 : 04. august 2006, 00:49 »
Loven har tvilsomt noe med hvem som sitter i regjerning. Hadde det vært Bondevik, ville det vært akkurat samme greia. Å skylde på en ny regjerning pga lovene i Norge (som uansett bør følges, om det er voldtekt eller kakekasting), blir bare for teit.

At høyrefolk gir den nye regjerninga skylda, virker egentlig ganske rart, da de satt oppå toppen en god stund lengre, og utrettet fint lite..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!