Skrevet av Emne: Hjelp og tips til diett osv  (Lest 1049 ganger)

Utlogget Bestec

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Hjelp og tips til diett osv
« : 10. august 2006, 22:20 »
Hei.
Jeg skal begynne å kjøre en litt strengere diett, da det har gått litt for mye i god mat i det siste. Jeg trenger forslag til matretter osv. For å forenkle ting, jeg trenger rett og slett hjelp til hvordan jeg skal spise. Jeg spiser ca 3 ganger om dagen, da frokost består av frokostblanding eller 2-3 knekkebrød med gulost og paprika, 2 glass melk, og et par glass vann. lunch blir vell vanligvis knekkebrød alã frokost, og middagen...vel, den blir det mamma kjøper hehe.
Jeg trener ikke vekter eller stryrketrening, kun jogging, sykling osv. Trenger en diett med minimalt med kcalorier(skrivefeil?)
Alt fra oppskrifter, til opplegg på når jeg burde spise (hva) osv blir veldig godt tatt i mot.
Prøvde kesam med fun bringebær i, det var knallgodt, så det kan godt bli ett av måltidene.

Burde kanskje slenge med at jeg ikke takler fisk, dessverre, men prøver å ta tran når jeg husker det, for å "erstatte" fiskefett eller hva det heter biggrin



Utlogget Big_alex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

  • Lev som denne dag var din siste.
SV: Hjelp og tips til diett osv
« #1 : 10. august 2006, 22:34 »
Jeg teller kalorier, men jeg bygger ved siden av da, så jeg får i meg nok proteiner slik at kroppen forsyner seg av "bensinsen rundt magen".hehe.  Tar tran, omega 3 og protein isolat for tiden. Holder meg unna brød pga at magen eser ut.  Spis godt å riktig. Behøver ikke være kjedelig mat for at det skal være godt og ha lite kalorier..men er en fordel og være aktiv. Spis ofte og variert. mensunt..og masse vann
" Big Alex " Have a nice day Smiley
Personlig BP  5 x 100

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
SV: Hjelp og tips til diett osv
« #2 : 10. august 2006, 22:58 »
Du bør kanskje øke antall måltider til ivhertfall 4.. Anbefalt er vel 5-6 måltider om dagen..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!