Skrevet av Emne: komme for tideli  (Lest 52373 ganger)

andreassk

  • Gjest
SV: komme for tideli
« #105 : 11. august 2006, 02:37 »
Noe om sex :Smiley Grin

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: komme for tideli
« #106 : 11. august 2006, 02:38 »
hehehehehe

ingen anelse, lille venn..
visst du har riktig dame , så teller vel "egentlig" ingen av delene...
Merker vel om det ikke er stort nok når du spør om det var godt for henne  , og hun får sjokk for hun trodde det fortsatt var forspill Wink

Nå var det altså dette med bil jeg lurte på, da jeg i grunnen trives som fotgjenger.

Det andre punktet har jeg fått verifisert før, takk. Wink

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: komme for tideli
« #107 : 11. august 2006, 02:40 »
Dette er ett treningsforum... Likevel slår topicet om å komme for tidlig alle vekstrekorder på ett par nattestimer.  Liker det ikke. Snart blir sex presentert som eneste kardio alternativ.


VENT TIL EKTESKAPET



(ja, det var en spøk)
Back From the Dead...

... or something like that.

Celdiir

  • Gjest
SV: komme for tideli
« #108 : 11. august 2006, 02:48 »
8 sider og 4 råd..

På sol-forumet (som er ganske stort på dette området) er det store problemet at man kan svare som anonym. Dette fører ofte til en del useriøse poster.

Her er vel problemet tvert i mot det omvendte. Bare faste medlemmer og nærmest en konkuranse i å ha flest innlegg og de beste kommentarene i en seriøs tråd om sex ("høhø, så tøffe vi er!")

Ja, jeg furter Tongue
Men når man spør om noe, så bør man kunne forvente seg seriøse svar og ikke 8 sider med søppel. Er ikke "temaet" for resten av forumet nærmest "kan du ikke svare, så ikke svar" ?

Håper det ryddes opp her slik at mogwai finner de seriøse svarene.

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: komme for tideli
« #109 : 11. august 2006, 03:02 »
Honnør for den, virker som at treningsforum har flere folk som bare vil prate dritt enn folk som vil hjelpe til. Dere kan jo alltids skaffe msn til hverandre og fortsette barnslighetene der ?  Og Mogwai, jeg svarte deg lengre opp i posten. Håper du finner hjelpen du trenger:)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: komme for tideli
« #110 : 11. august 2006, 03:07 »
Om du har muligheten kan du jo komme på egenhånd litt før samleiet(om det er det du snakker om)

Bare for å bidra litt konstruktivt til denne skakkjørte tråden... her har du et råd som ihvertfall funker!

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: komme for tideli
« #111 : 11. august 2006, 03:17 »
Leser du posten min vil du se hvorfor jeg mener at det er teit å bruke slike "triks" fordi du bare sier til deg selv at du klarer _IKKE_ å gjøre det normalt uten å gjøre slikt før du skal ha sex.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: komme for tideli
« #112 : 11. august 2006, 03:24 »
Hvis det er noe som funker kan vel han velge selv.  Alle løsning kan jo omtales som ett triks om man vil. Ett triks mot forkjølelse er hostesaft, men det virker, gjør det ikke? Det går vel ann å komme med forslag til trådstarter, så kan han velge selv. Kanskje løsningen over er det beste forslaget for personen.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
SV: komme for tideli
« #113 : 11. august 2006, 03:26 »
dæven, denne tråden gikk fort! woot 9 sider på 3 timer Tongue
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: komme for tideli
« #114 : 11. august 2006, 03:30 »
Er forskjell på en fysisk og en psykisk feil. Dessuten om du leste hva jeg skrev, så skrev jeg at dama kunne få han til å komme først. Så han kunne tilfredstille henne imens han venter på en ny ereksjon. Som jeg sier tror jeg nok at det er mer et problem han har i hodet, enn et problem det er med kroppen hans. Bruker du bare hjelpemidler lurer du deg selv. Og hvorfor ikke like greit bli kvitt problemet med engang? Jo lengre tid det går, jo værre blir problemet.

Og vist du begynner med noen barnslige argumentasjoner nå, spørr deg selv. Hva tror du er best. Å skam ronke som en idiot først hjemme før du kan møte dama, eller bare slappe av og la henne gi deg en helvettes god orgasme, uten noen skyldfølelse.

Dessuten om du først ronker hjemme blir du kanskje ikke holde ut resten av rundene. Det er nettopp kanskje problemet at han er uerfarn i sengen og tror at når første runde er over, så er hele greia over. Nei, man kan godt bare fortsette om man ikke har en helt pscyho lady som ikke taklker at hun var så deilig at eneste mannen kunne tenke på var å sprute! Hun burde være glad, og er hun så flott som man skal ha det til ( når man først vil ha sex med henne ) så burde hun vel klare gi deg litt starthjelp til andre fasen?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: komme for tideli
« #115 : 11. august 2006, 03:34 »
Og vist du begynner med noen barnslige argumentasjoner nå, spørr deg selv. Hva tror du er best. Å skam ronke som en idiot først hjemme før du kan møte dama, eller bare slappe av og la henne gi deg en helvettes god orgasme, uten noen skyldfølelse.

Skyldfølelse? Er du katolikk, eller?

Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: komme for tideli
« #116 : 11. august 2006, 03:35 »
Nei, men føler at det er bortkasta kos når du kunne gitt henne en dose som du heller vil kaste bort på et papir/klut. Håper moderator gjør noe med dere, kan ikke holde dere til saken noen gang.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: komme for tideli
« #117 : 11. august 2006, 03:49 »
Jeg har ikke kommet med noen banslige argument... Kanskje noen damer også er negativ til forslaget ditt, iallefall i startfasen av ett seksuellt forhold. Kanskje de vil ha ett helt A4 samleie?

Du må også slute å syte. Dette er ett åpent forum, folk kan si meningene sine. At det er ett vennlig miljø der det kommer en spøk og to ser ikke jeg på som noe negativt, og det er noe du må takle. Var han ute etter ett enkelt svar ut ifra en fasit så hadde han kanskje spurt en fagperson. At du har egne erfaringer som du synest er best, så kan du si de, men ikke avfei alle andre forslag.

Dette kan hørest ut som ett usaklig argument, men det er tatt ut fra det jeg har sett deg skrive: Du er ikke sex-guruen på forumet som vet bedre enn alle andre. Når du til stadighet nekter for alt som andre skriver får vi ikke en god diskusjon. Så lag deg en blogg med sextips ett sted hvis du bare vil få fram egne meninger.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: komme for tideli
« #118 : 11. august 2006, 06:54 »
Hva er "tideli" ?? En indikasjon på modenhet er det kanskje ikke - eller ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: komme for tideli
« #119 : 11. august 2006, 12:34 »
Grin hehehe bra uac! 3-4 sider med tullprat (etter jeg og binais la oss vel og merke Wink) så kommer du endelig med en bra kommentar igjen... De første to svara trådstarter fikk var vel bra nok, og det har jo komt mange andre bra svar her også.. Smiley

Btw: Det fins værre ting en å komme for tidlig, du kan jo ende opp som oss  :Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!