Var noen som nevnte at Bergen er en av versting byene når det gjelder aas. Jeg bor i Åsane, og kan ikke si at problemet er så stort her. Har ikke møtt mange herfra som trykker.
Men på Nestun og Fana området virker det som om problemet er mye større. Slik jeg ser det er det et problem som har trappet seg opp de siste to årene. Hvorfor kan man spekulere seg grønn i, men slik jeg ser det er det etter en viss gjeng der begynte med aas, så er det mange som har sett opp til de, og vil bli stor og sterk de og. Ikke minst få den respekten, de mener de får ved å få en kropp med stor K.
Men eg må nesten le litt av denne saken. PLUTSELIG blir det full fokus mot de tikkende "bole-bombene" i Fana området osv.
Om 1 mnd kommer det nok til å bli fokus på et helt annet problem, fks "hvor livsfarlig skruknotter er i fotball! vi må slutte med en gang! Møt Tommy neste uke i VG, han fikk kneet ødelagt!" og sånn Buhu.
Poenget er at saken er nok død og begravet innen et par uker, og tendensen går sin gang videre.
EDIT: Det jeg og ville si er at Bergen skriker etter et skikkelig gym, gode folk med peiling, og resultater. Vi drukner i SATS og andre "hobby-gym" her. Det er rett og slett ikke et miljø her for trening med mottoet TTT.