Skrevet av Emne: Hvorfor så sinte?  (Lest 22550 ganger)

Bold

  • Gjest
Hvorfor så sinte?
« : 18. august 2006, 22:50 »
Har fulgt med en del i dopingdebatter både her og på internasjonale fora. Det som slår meg er hvor sinte mange av de som benytter doping er. De klarer knapt nok å skrive et innlegg uten å komme med beskyldninger mot andre, bortforklaringer eller forsøk på latterliggjøring. Alt skrevet i en aggressiv tone. Enkelt unntak finnes (som Hans Høyhet og andre), men dette er slående  uansett hva man måtte mene om innholdet i det de skriver.

De skriver også om frihet og lovlighet, men kritiserer ADN og politiet når de gjør noe. For tidlig død og rus/helseproblemer samt kriminalitet kunne kommet likevel. Bivirkninger har de ikke kjennskap til og all dokumentasjon betraktes som useriøs av disse som vet alt om temaet. Kanskje er de selv det beste beviset på mental ustabilitet og psykiske skadevirkninger? De er jo så sinte at de ikke klarer å føre en seriøs debatt om emnet.

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Hvorfor så sinte?
« #1 : 18. august 2006, 23:02 »
Syns ikke vi kan si at de er mentalt ustabile pga de kommer med argumenter hvorfor de bruker doping. De prøver bare å få en annen synsvinkel på saken slik at folk ikke dømmer dem. Det er jo tross alt deres eget valg å begynne med doping. Hvis målet er å nå langt innen bodybuilding og det virkelig er det de brenner for så tar de kanskje valget enda de vet at det er muligheter for å utvikle bivirkninger.

Det at de kritiserer politiet er en annen ting. Har ikke sett så veldig mye til det frem til nå. Men det finns like mange ikke-dopere som kritiserer politiet som dopere. Om en klarer å føre en seriøs debatt eller ei er nok ikke bare steroidenes skyld. Mange av ungdommene som velger å bruke steroider i en ung alder har lite kunnskap og som oftes i ett dårlig miljø som gjør de dårligere i sosiale sammenhenger, f.eks. diskusjoner. Ja, det er mange unntak sier ikke at alle som begynner med dop i ung alder er dum, men de gjør i allefall et veldig dumt valg.

Som ikke doper kan jeg dog se et pungt hvor jeg sier meg enig i folk som bruker doping. Bivirkninger. Ja steroider kan føre til bivirkninger, men i dette forumet virker det som enkelte tror at absolutt alle som bruker doping får disse bieffektene som er feil. Det er vel dette de mener med dokumentasjon om bivirkninger.
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Hvorfor så sinte?
« #2 : 18. august 2006, 23:13 »
Grunnen til usaklige innlegg fra bolerne er ikke pga av steroidene. Det skyldes lav alder, umodenhet, ærlighet og rett og slett at ordene kommer rett fra leveren uten å ta veien innom hjernen først. Det er ingenting med at steroidene gjør deg dum, de som står øverst på lista over usaklige innlegg var dumme lenge før de begynte med steroider.  Smiley
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hvorfor så sinte?
« #3 : 18. august 2006, 23:22 »
For meg virker det som de blir sinta av den enkle grunn.

1.De har ingen tro på at det finnes sterke og dopfrie folk,isåfall har de dopet eller har manipulert tester.

2.De taper penger på negativ omtale om doping,det er også med på å høyne hissigheten.

3.De kan ikke akseptere at folk som er rene har større progresjon enn dem selv,selv om treningsprogrammet og kostholdet dereser helt på rævva.

Dette var mine tanker om dette.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Hvorfor så sinte?
« #4 : 18. august 2006, 23:27 »
For meg virker det som de blir sinta av den enkle grunn.

1.De har ingen tro på at det finnes sterke og dopfrie folk,isåfall har de dopet eller har manipulert tester.

2.De taper penger på negativ omtale om doping,det er også med på å høyne hissigheten.

3.De kan ikke akseptere at folk som er rene har større progresjon enn dem selv,selv om treningsprogrammet og kostholdet dereser helt på rævva.

Dette var mine tanker om dette.. Wink

1. Helt enig, i og med at det finnes ting som ikke man ikke kan bli testet for.

2. Er det i hele tatt noen på forumet som tjener penger på treninga?

3.Nja, godt mulig på en god del av de som skriver.
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hvorfor så sinte?
« #5 : 18. august 2006, 23:29 »
2. Er det i hele tatt noen på forumet som tjener penger på treninga?
Jeg tenkte mere på salg av ..... Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hvorfor så sinte?
« #6 : 18. august 2006, 23:35 »

2. Er det i hele tatt noen på forumet som tjener penger på treninga?

Er jo noen internasjonale proffer og "norske" proffer her, men om de lever av det vet jeg ikke.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Hvorfor så sinte?
« #7 : 19. august 2006, 03:39 »
Hvordan vet du at jeg, som etter min mening skriver ganske vennlig, ikke bruker doping?

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hvorfor så sinte?
« #8 : 19. august 2006, 14:18 »
Jeg tror nok Bold SKAPER et problem, i stedet for å beskrive et som faktisk eksisterer.. Smiley Det er like mange hissige, RENE styrkeløftere som det er hissige bolere..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hvorfor så sinte?
« #9 : 19. august 2006, 14:25 »
Ja.. Det er det, enkelt og greit. Det at du sliter med bjelken som sitter kjilt inne i tårekanalen gjør at det kanskje er litt vanskelig å se.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hvorfor så sinte?
« #10 : 19. august 2006, 14:28 »
Ja.. Det er det, enkelt og greit. Det at du sliter med bjelken som sitter kjilt inne i tårekanalen gjør at det kanskje er litt vanskelig å se.. Wink
Mannen bruker briller,så jeg tror ikke det er noe feil med synet hvis de brukes..
Det jeg tror er litt feil er vel tolkningen til enkelte her.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hvorfor så sinte?
« #11 : 19. august 2006, 14:31 »
Problemet er vel at det er så såre enkelt å påpeke feil hos "motstanderen", samtidig som det er så skremmende vanskelig å innse at man sliter med det samme selv..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hvorfor så sinte?
« #12 : 19. august 2006, 14:46 »
Så siden du nå er frekk, så kan jeg konkludere med at du boler Bold? Wink Nå er det engang slik at jeg diskuterer på _mange_ internasjonale og nasjonale forum, og det er på ingen måte slik at "bolerne" (de som åpenlyst innrømmer det) er mer agressive eller sinte på noe vis. Hans Høyhet her på forumet er vel en av få som åpenlyst innrømmer bruk, og han skriver vel langt bedre enn meg og deg Bold...
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hvorfor så sinte?
« #13 : 19. august 2006, 14:55 »
Så du engasjerer deg.. men bolerne blir sinte? Godt å se at du har tungen rett i munnen da.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Hvorfor så sinte?
« #14 : 19. august 2006, 14:57 »
Det kan jo være at noen tolker ditt engasjement som sinne.. og at du tolker andres engasjement som sinne, men det hadde du kanskje ikke tenkt på? Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!