Skrevet av Emne: Skytedrama på Aker Brygge  (Lest 10872 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #60 : 26. august 2006, 13:54 »
Ironi, vet du hva det er?

Bevisene er forresten i alle mulige statistikker.

Vet du hva ironi er? :p

Gi meg noen statistikker på at somaliere er verdens mest ubrukelige folkeslag...
Siden de er ubrukelige så kan vi vel bare utrydde dem da? Har du gjort noe for verden vår eller kan vi ta deg i samme slengen?

Siden du er så flink til ironi så trenger jeg vel ikke å si at dette var både ironi og sarkasme... Eller?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #61 : 26. august 2006, 14:13 »
Kan også nevne at ironi på internett ikke er verdens beste ide.
Back From the Dead...

... or something like that.

andreassk

  • Gjest
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #62 : 26. august 2006, 14:19 »
Alle ironsike innlegg burde hatt et tegn:

# fks :Smiley

nann-rosita

  • Gjest
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #63 : 26. august 2006, 15:23 »
Interessant, har du effektive løsninger på dette problemet som også er
politisk gjennoførbare?

Nope. men så er ikke gjengkriminalitet politisk sett korekt , det heller Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #64 : 26. august 2006, 16:16 »
Gasskammer skal vist være effektivt :Smiley
Idiotisk innlegg, på linje med "skyt dem alle" og "teppebomb hele skiten og asfalter over"...

Vi er verdens rikeste land, og vi vil, og SKAL, hjelpe de som ikke har det så bra som oss. Det inkluderer også somaliere. Ja faktisk til og med folk som kanskje en gang i fremtida ender opp som gjengmedlemmer. MEN, som jeg har prøvd å påpeke lenge her nå, VI TRENGER DA FOR SVARTEN IKKE Å DRA ALLE SAMMEN HIT TIL NORGE! Hjelp dem der de er! Da sparer vi oss selv for masse trøbbel i fremtida. Da blir det jo ikke noen gjenger, da blir det ikke noen trikkedrap.....

Begynner å ha inntrykket av at politisk korrekthet og rasisme går hånd i hånd, det er bare ingen som snakker om det. Politisk korrekt i den forstand at alle sier at det er så synd på flyktningene, slipp dem inn alle sammen, og rasistisk på den måten at de samme som sier "slipp dem inn" blir lei av at landet fylles av kriminelle med en annen hudfarge.

De som da sier sin hjertens mening, de er rasister.

De fleste somaliere er sikkert flinke og snille og greie de og , men at de har en helt annen dømmekraft når det kommer til vold og til å bli voldsomme er det vel liten tvil om.
Jeg jobber for tiden på Ikea og av og til står jeg i informasjonen. Der har jeg også ansvaret for barneparkeringa (hurra), et sånt ballrom drittungene kan leke seg i mens foreldra er inni butikken og handler. I går var det et par somaliere der, et par kvinnfolk, en unge & en mann. Voldsomt temperament på han mannen, kunne ikke vite om han var sint eller om han tulla. Kjefta på meg et par ganger for så å le etterpå, akkurat som om det var en spøk.. Veldig merkelig. Og når han skulle hente ut sønnen fra ballrommet, så nekta jo seff gutten å komme ut. Da var det jo å stå å rope og kjefte lenge og vel på den der ungen for å få han til å komme ut. Endte med at han gikk inn i ballrommet selv og hukka tak i gutten og drog han med seg ut.. Veldig voldsomt alt sammen, ikke voldelig i den forstand, men voldsomt. Nesten så jeg forventa at han skulle dabbe til ungen når han endelig fikk tak i han..
Hvis alle somaliere er som han så er det jammen ikke rart det skjer mye vold, blåse seg så opp over en filleting som at ungen ikke vil slutte å leke...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #65 : 26. august 2006, 16:45 »
Vet du hva ironi er? :p

Gi meg noen statistikker på at somaliere er verdens mest ubrukelige folkeslag...
Siden de er ubrukelige så kan vi vel bare utrydde dem da? Har du gjort noe for verden vår eller kan vi ta deg i samme slengen?

Siden du er så flink til ironi så trenger jeg vel ikke å si at dette var både ironi og sarkasme... Eller?

Hehehe, ja slux - jeg vet hva ironi er.

Jeg ofrer meg gjerne hvis du utsletter alle somaliere i samme slengen.
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #66 : 26. august 2006, 16:49 »
Faens forpulte somaliere, et mer primitivt folkeslag finnes ikke! Bor ved siden av noen somaliere, de gidder ikke en gang å gå ut med søppla, de bare kaster den ut av vinduet... ligger en svær haug med søppel utenfor som tiltrekker all slags skadedyr. Hvorfor gidder dere nordmenn å ta inn slike mennesker? Når til og med ALLE andre utlendinger misliker somaliere, burde det å ringe en bjelle, kanskje?

Jeg liker innstillingen din.
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #68 : 26. august 2006, 21:20 »
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nattevakten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #69 : 28. august 2006, 08:57 »

Politikerene og venstresiden har skylden for dette... håper dere som stemte SV har dårlig samvittighet!

paulramone

  • Gjest
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #70 : 28. august 2006, 10:59 »
Repartiering er ENESTE løsning.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #72 : 28. august 2006, 15:20 »
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #73 : 28. august 2006, 15:27 »
Vi trenger ingen innvandere warlock!Kanskje polakkene,jobber som et helvete får 40kr i timen:P

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #74 : 28. august 2006, 16:52 »
Les hva jeg skriver.
Sånne innvandrere trenger Norge større andel av... Smiley
Ikke noe om at vi trenger _fler_ innvandrere, bare at vi skulle hatt større andel "skikkelige" folk av de innvandrerne vi allerede har.. Wink "Trenger" var dog muligens noe feil ordbruk, skulle vel kanskje skrevet "sånne innvandrere _skulle_ Norge hatt større andel av", om det forandrer betydningen noe..
Kunne gjerne bytta ut en gjengmedlem med en "skikkelig" innvandrer, mener jeg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!