Skrevet av Emne: Skytedrama på Aker Brygge  (Lest 10828 ganger)

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #75 : 28. august 2006, 17:29 »
Av alle invandrere i Norge, så er det bare en brøkdel av disse som gjør nytte for seg. Det er synd at disse ikke kommer mer fram i media. Resten soler seg i den velse brøkdelens gode gjerninger. Hvorfor i huleste drive å fostre opp på de folka, mens våres egen nasjonalitet dør ut, da de bare lager bråk og spy...?
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #76 : 28. august 2006, 17:48 »
Av alle invandrere i Norge, så er det bare en brøkdel av disse som gjør nytte for seg. Det er synd at disse ikke kommer mer fram i media. Resten soler seg i den velse brøkdelens gode gjerninger. Hvorfor i huleste drive å fostre opp på de folka, mens våres egen nasjonalitet dør ut, da de bare lager bråk og spy...?

Nå vet jeg ikke hva du mener med en brøkdel, men sånn jeg tolker det vet du åpenbart ikke hva du snakker om.

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #77 : 28. august 2006, 18:05 »
Selvfølgelig vet jeg hva jeg prater om! Altså, det er slik jeg oppfatter det, er jo bare til å se seg omkring, men skal ikke nekte for at det var en kanskje litt krass uttale.

Poenget mitt var at, jeg ser ikke så mye til asylsøkere som faktisk kommer seg i jobb. Av alle våre nye landsmenn så ser det ganske skrøpelig ut.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #78 : 28. august 2006, 19:27 »
Det er omtrent LIKE MANGE uføretrygdene nordmenn som antall nordmenn som faktisk gjøre et vanlig dagsarbeid. Bare så det er sagt...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #79 : 28. august 2006, 19:48 »
Likevel er det kun tamiler som har høyere sysselsettingsprosent enn etniske nordmenn... Noe som stiller "arbeidsinnvandringen" i et nytt lys... Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Satser

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #80 : 28. august 2006, 20:06 »
Av alle invandrere i Norge, så er det bare en brøkdel av disse som gjør nytte for seg. Det er synd at disse ikke kommer mer fram i media. Resten soler seg i den velse brøkdelens gode gjerninger. Hvorfor i huleste drive å fostre opp på de folka, mens våres egen nasjonalitet dør ut, da de bare lager bråk og spy...?

Dette er god kristen nestekjærlighet i praksis. Hurra for kristne rasister. Jeg vil heller bo i Mogadishu sammen med "verdens farligste folk" enn å ha deg som nabo.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #81 : 28. august 2006, 20:46 »
Det kommer vel litt an på hvilket miljø man vanker i. Jeg kjenner til masse produktive innvandrere. Men jeg er forsåvidt enig i poenget ditt. Det må stilles høyere krav til produktivitet.

UaC kommer forøvrig med et godt poeng. Vi MÅ rydde eget reir, også.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #82 : 28. august 2006, 21:37 »
Dette er god kristen nestekjærlighet i praksis. Hurra for kristne rasister. Jeg vil heller bo i Mogadishu sammen med "verdens farligste folk" enn å ha deg som nabo.
Æsj, bare et påskudd til å slenge drit fordi han er kristen. Finnes rasister (ikke at jeg kaller steingrim rasist) i _alle_ religioner og kulturer. Kristendom er intet unntak, det er det heller aldri noen som har påstått.

Ehem.. Back to topic.

Til purken: velkommen etter
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #83 : 28. august 2006, 23:13 »
Det er omtrent LIKE MANGE uføretrygdene nordmenn som antall nordmenn som faktisk gjøre et vanlig dagsarbeid. Bare så det er sagt...
Det kommer vel litt an på hvilket miljø man vanker i. Jeg kjenner til masse produktive innvandrere. Men jeg er forsåvidt enig i poenget ditt. Det må stilles høyere krav til produktivitet.

UaC kommer forøvrig med et godt poeng. Vi MÅ rydde eget reir, også.

Er forsovidt enige med dere to. Man kan ikke se igjennom fingrene når det gjelder våre egne landsmenn som går på uføretrygd heller, heller ikke våre nye landsmenn. Det må irettesettes. Det må stilles krav. Det må en revolusjon til.. det må, det må....
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #85 : 29. august 2006, 19:42 »
Likevel er det kun tamiler som har høyere sysselsettingsprosent enn etniske nordmenn... Noe som stiller "arbeidsinnvandringen" i et nytt lys... Wink

På tide å kaste ut alle nordmenn og overlate landet til tamilene, kanskje? Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!