Skrevet av Emne: Skytedrama på Aker Brygge  (Lest 10867 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #30 : 21. august 2006, 10:01 »
Jeg stemte blått. Min samvittighet er ren.

Klart mange som stemte "riktig" men dessverre altfor mange som stemte på de naive nissepartiene.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #31 : 21. august 2006, 10:30 »
Er ikke disse tøyseguttene norske statsborgere da? 2. eller 3. generasjons innvandrere? Blir vel i så fall vanskelig å vise dem ut. Dessverre...

Forøvrig mener jeg at det er helt greit at de utrydder hverandre, men når dette fører til at de setter andres liv i fare OG perforerer en en gang så flott cabriolet, er det gått for langt!  Angry

Paintball-entusiaster har jo områder der de kan få utfolde seg fritt, uten at de er til fare for andre. Finne noe liknende for disse tøyseguttene kanskje?  what

Løkruller.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #32 : 21. august 2006, 11:28 »
Jeg stemte blått. Min samvittighet er ren.

Tja, jeg stemte  Høyre, men synes slett ikke at de står i spissen for en ansvarlig innvandringspolitikk. Tiden da Høyre representerte en streng og ansvarlig justispolitikk er også vitterlig forbi; partirepresentantene jeg snakket med ved Spikersuppa var ikke engang interesserte i å snakke om hvordan kriminalitet (særlig den importerte) burde bekjempes.

Jeg måtte svelge mange kameler uansett dersom jeg skulle stemme på noen sist stortingsvalg, men stemte til slutt Høyre på grunn av deres ansvarlige og edruelige økonomiske politikk. Neste gang tror jeg ikke at jeg kan stemme på et parti hvis eneste verdier er de som kan kvantifiseres i kroner og øre. Det er dog fortsatt en hel rekke prinsipper og anliggender som gjør at jeg forbyr meg selv å stemme FRP, til tross for at jeg sympatiserer med dem på et par områder.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #33 : 21. august 2006, 11:42 »
Tja, jeg stemte Høyre, men synes slett ikke at de står i spissen for en ansvarlig innvandringspolitikk. Tiden da Høyre representerte en streng og ansvarlig justispolitikk er også vitterlig forbi; partirepresentantene jeg snakket med ved Spikersuppa var ikke engang interesserte i å snakke om hvordan kriminalitet (særlig den importerte) burde bekjempes.

Jeg måtte svelge mange kameler uansett dersom jeg skulle stemme på noen sist stortingsvalg, men stemte til slutt Høyre på grunn av deres ansvarlige og edruelige økonomiske politikk. Neste gang tror jeg ikke at jeg kan stemme på et parti hvis eneste verdier er de som kan kvantifiseres i kroner og øre. Det er dog fortsatt en hel rekke prinsipper og anliggender som gjør at jeg forbyr meg selv å stemme FRP, til tross for at jeg sympatiserer med dem på et par områder.

Neida, du har rett--det blir i politikken ofte snakk om den minste av mange onder. Som deg stemte jeg også Høyre hovedsaklig av samfunnsøkonomiske grunner, og kommentaren min var mest ment som en liten påminnelse til trådstarteren om at ikke alle stemte på de rødgrønne sosialistnissene som i øyeblikket (van)styrer landet vårt. Hvorvidt Høyre hadde gjort en bedre jobb på den innvandringspolitiske front, er ikke lett å si (dette avhenger jo selvsagt også av hvilke andre partier som inngår i koalisjonen, jfr. SVs betente rolle i dagens debatt), men sikkert er det at den nåværende situasjonen er og blir uholdbar.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #34 : 22. august 2006, 11:44 »
Velger å utale meg på følgende måte:
Det er ikke annet en straferettssystemet vårt som er noe galt med!

Når folk kan selge nark, skyte folk, og gjøre hva f. de vil å slippe uit av bur like raskt, kommer dette problemet ALDRIG til å forsvinne.

Seriøst; Vi hørte om mannen som knivstakk mange personer på trikken  i oslo. Han var ute av anstalten han satt på etter 8-9 måneder!

Hvorfor? Jo; Det var jo SYND i mannen. Han var jo mentalt ustabil! Stakkars mann. Vi kan jo ikke straffe dem som er "syke"!

Fordi at om du skyter noen, skal rettsvesnet trekke konklusjon om du er "syk" eller ikke. Jeg sier: ALLE som skyter på andre er syke mennesker.

Det er ingen grunn til straffelettelse.

Den mest kriminelle tingen du kan gjøre i norge er å snylte staten for noen kroner. DA får du svi.

Samtidig: Det er IKKE bare utleningene i norge som lager kriminaliteten; Vi har MER en nok norske gjengutter som avliver andre mennesker, selger dop/knark og våpen. Hvorfor?

Fordi en får jo f... ikke straff uansett hva en gjør i norge!

Om du raner en bank, klarer å gjemme 10 millioner (eksempel) og ikke dreper noen under ranet, blir tatt, og dømt til 7 års fengsel, (der du må sone bare 3-4), så slipper du ut til 10 millionene dine. Hvilken "årslønn" hadde du i fengsel da?

Kriminalitet lønner seg i norge. Fakta er fakta.

Siterer en klok mann:
" Selvsagt lønner kriminalitet seg, hvis ikke det hadde gjort det hadde vi ikke hatt kriminelle".

I Norge er dette den enkle, triste fakta.

L

Ps: Unnskyld langt innlegg.


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget nullet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 373

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #35 : 22. august 2006, 18:30 »
JA til hardere straffer og offentlig henrettelse av drapsmenn.

paulramone

  • Gjest
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #36 : 22. august 2006, 18:51 »
INNVANDRING ER PROBLEMET.

Jeg ser ofte innvandrere gå løs på normenn gamle som unge.politiet tør ikke bevege seg på furuset lenger.i dag ble en 18 år gammel gutt banket opp med balltre av 4 med arabisk utseende.85% av alle voldtekter skjer av innvandrere.100% av gjengvoldtektene.¨Det er flere ikke-vestlige enn nordmenn i fengsel. Det er 700.000 av dem i landet. 16% vil ha sharia lover i landet. 48% syns Norske jenter er horer. Over 2 av 3 somaliere står uten jobb og går på trygd.

Jeg får en nyhetsmail hver dag som oppsumerer hva innvandrere har gjort i Norge i løpet av 1 døgn, og den er aldri mindre enn 2 sider. Jeg får den av noe som heter nytt og kommentarer. Dritbra!!P.S alle tall jeg sa tror jeg kommer fra tns gallup og ssb.

DuMonde

  • Gjest
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #37 : 22. august 2006, 19:26 »
Nå er jeg så SKITLEI av pakkiser at det er likefør jeg faktisk gjør den "tabben" at jeg "drar alle under en kam" og sier FÅ DERE TIL HELVETE HJEM DERE HØRER HJEMME, FOR************** ******* ****** ************** F******** HE******!!!!!!

men det ville jo såklart vært rasistisk å mene......... :/


Hjelper ikke at 1/50 er greie når 49 er noen forbanna rævhål!

andreassk

  • Gjest
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #38 : 22. august 2006, 19:43 »
Er ikke slik at alle i RV er fornøyd med nåtidens innvandringspolitikk heller...

Som jeg alltid har sagt, hadde vi sendt en napalmbombe over Saupstad, hadde vi vært kvitt halvparten..

Men seriøst, selv mener jeg veien å gå er demostrasjon. Norske borgere bør ikke finne seg i oppførselen til politikere. Tror ikke det er noen forskjell på om vi stemmer blått eller rødt. ALLE INNVANDRERE SOM UTØVER KRIMINALITET (ikke bøter og slikt..) BURDE VÆRT KASTET UT AV NORGE!

Får lyst til å starte forening jeg nå... :Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #39 : 22. august 2006, 23:44 »
INNVANDRING ER PROBLEMET.

Jeg ser ofte innvandrere gå løs på normenn gamle som unge.politiet tør ikke bevege seg på furuset lenger.i dag ble en 18 år gammel gutt banket opp med balltre av 4 med arabisk utseende.85% av alle voldtekter skjer av innvandrere.100% av gjengvoldtektene.¨Det er flere ikke-vestlige enn nordmenn i fengsel. Det er 700.000 av dem i landet. 16% vil ha sharia lover i landet. 48% syns Norske jenter er horer. Over 2 av 3 somaliere står uten jobb og går på trygd.

Jeg får en nyhetsmail hver dag som oppsumerer hva innvandrere har gjort i Norge i løpet av 1 døgn, og den er aldri mindre enn 2 sider. Jeg får den av noe som heter nytt og kommentarer. Dritbra!!P.S alle tall jeg sa tror jeg kommer fra tns gallup og ssb.

Link?

Må nok si meg enig i at de begynner å bli for mange. Men ser ikke ut til at staten planlegger å kutte ned på innvandringa med det første, akkurat. Heller tvert om. Men er jo ikke politisk korrekt å si noe i mot innvandrere, man skal jo ikke gre alle under en kam eller hva i huleste det heter. Da er man rasist. Javel, så gi innvandrere noen års prøvetid her i landet da. Klarer de ikke å oppføre seg, så send de på snørra og trynet ut igjen. De kommer hit fordi de har det vanskelig der de kommer fra. Javel, da bør de være såpass "redd" for å bli kasta ut at de oppfører seg som folk. Gjøre seg fortjent til å være her, om du vil. Og integreringa har jo slått helt feil. Tiltak er nyttesløst, det tar for lang tid, og de er for mange. Hvis vi ikke klarer å integrere de innvandrerne vi allerede har, så bør de da muligens vurdere å la være å ta inn fler før vi får integreringa til å fungere som det var ment.

Norge er helt latterlig på det punktet der. De dumsnille, eller bare dumme, om du vil, er de som roper høyest og blir hørt.  "Slipp dem inn, alle som en, de har det så fælt der de kommer fra!" Ja la oss det, la dem bli flere og flere, like mange som oss, FLERE enn oss. Da har de plutselig noe de skal ha sagt. Vet dere hva som skjer da? Da skjer akkurat det samme som skjedde i landet de rømte fra; ufred. For hvem har laget bråk i landet de kommer fra? Dem selv, SELVSAGT. Nei man kan ikke peke på den og den og si at "DU, du var med på å lage krig, du kommer ikke inn her i landet, men hu gamle dama der og den lille ungen der, de får komme inn for de ser så uskyldige ut".

De må ha hjelp der de er. Få vekk avskummet som regjerer i landet og underkuer, torturerer og dreper sine medborgere. Bli kvitt han, driter i hvordan. MEN; er ikke bare å fjerne statsledere, de må erstattes. Dette er jo noe som selvfølgelig ikke kommer til å funke i generasjonen vi er i nå, av en enkel grunn: Du kan ikke sette en hvilken som helst person i førersetet for et land uten å hjelpe til å styre. Han kommer til å bli overveldet av makt og penger og da har vi nok en tyrann å fjerne. Tar seg dårlig ut å drive å knerte statsleder hver eneste gang han gjør noe feil, ikke sant..

Støtter USA i Irak. Riktignok gikk det ikke helt som planlagt, men mtp hva Saddam har foretatt seg siden han begynte å bestemme så sier det seg selv at det var sunnest å få han fjernet. Folkemord var jo bare noe av det han drev med. Kan ikke ha en sånn statsleder.
Er kanskje ikke noe bedre i Irak nå enn det var før, men tanken var god, bare dårlig gjennomført.

Somalia: Trikkedrapsmann fra Somalia. Hva hvis vi hadde hjulpet dem der de er? Da hadde vi jo spart noen liv. Nei det kan vi jo ikke, dra dem heller hit.
Dere må være klinkende klar over en ting: Norge er verdenskjent pga vi strør ut penger i hytt og pine, verdenskjent fordi folk bare kan komme hit og kreve.
Jeg var i Etiopia, nesten på grensa til Somalia. Der traff jeg en liten somalier. Han hadde på seg t-skjorte med Bin Laden på, og fortalte oss at han skulle flytte. Joda han skulle flytte til Norge snart. Han måtte bare finne noen til å frakte seg dit først. (Dette var før vi sa at vi var norsk.) Han hadde hørt at det var så bra der, at de fikk penger for å ikke gjøre noe som helst. Ja det hørtes bra ut, dit ville han.
Er dette folk vi vil ha hit? Bin Laden-sympatisører? Det vil i allefall ikke jeg. Og ikke skjønner jeg at folk reagerer så sterkt når det blir sagt at vi kan hjelpe dem der de er. Hvorfor er det sånn? Hvorfor så sterk reaksjon når sånt noe blir sagt? Noen som kan opplyse meg på dette området, ser ut til at jeg har gåt glipp av noe vesentlig her. Vi strør jo allerede om oss med penger, så hvorfor ikke bruke pengene på å sende _skikkelige_ hjelpesendinger i stedet? Nei, det er ikke nok å sende landbruksutstyr, de gidder ikke å jobbe uansett (fakta, sagt av samtlige av innbyggerne jeg snakket med i en liten landsby i Etiopia som het Filtu). Ikke nok å sende mat, de spiser den opp og venter på neste sending. (Igjen, sagt av innbyggerne i landsbyen)

Hjelp til selvhjelp, sier jeg bare, og hold dem der de er. Da slipper vi konflikter i fremtiden.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #40 : 25. august 2006, 09:22 »
Men seriøst, selv mener jeg veien å gå er demostrasjon. Norske borgere bør ikke finne seg i oppførselen til politikere.
Får lyst til å starte forening jeg nå... :Smiley



For noen år siden gikk en nasjonalistisk organisasjon en fredelig demonstrasjon med Terje Sjølie i spissen. På slutten av demoen leste Sjølie opp en tale, hvor riktignok ikke hele ble vist på TV, men den startet ca slik; "hver dag voldtar og dreper innvandrere uskyldige nordmenn. Vi kan ikke finne oss i at noen som egentlig ikke hører hjemme her, får holde på sånn uten at våre myndigheter griper inn...."

Han ble selvsagt anmeldt og pågrepet etter rasisme paragrafen, hva slags straff han fikk er jeg usikker på, men det kan ikke ha vært langt unna straffen for trikkedrapet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #41 : 25. august 2006, 12:21 »
Tja, å si noe sånt vil da til og med jeg mene er på grensa til rasistisk.. Selv om det muligens er en liten sannhet i det.. Greia er jo det at nordmenn også gjør mye kriminalitet, men at det hadde blitt mindre kriminalitet til sammen om vi hadde sendt hjem de som ikke er norske statsborgere og som hadde gjort noe kriminelt.

Og: hjelp dem der de er. Hjelp til selvhjelp. Vi trenger ikke på død og liv å få inn alt som er av innvandrere...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #42 : 25. august 2006, 12:28 »
Nå er det strengt tatt ikke ønskelig at folk som Terje Sjølie skal tale nordmenns sak, heller...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #43 : 25. august 2006, 12:32 »
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/08/25/474893.html


Ja ja ja.... dette bedrer vel ikke akkurat "tilstandene" det heller....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #44 : 25. august 2006, 13:03 »
Hundrings på at han er somalier.....   :Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!