Skrevet av Emne: Skytedrama på Aker Brygge  (Lest 10832 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #45 : 25. august 2006, 13:08 »
Nå er det strengt tatt ikke ønskelig at folk som Terje Sjølie skal tale nordmenns sak, heller...

nei, men det var ikke poenget.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #46 : 25. august 2006, 13:50 »
Hundrings på at han er somalier..... :Smiley

Aka det mest ubrukelige folkeslaget noen gang. Motbevis det!? (No racism)
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #47 : 25. august 2006, 18:36 »
Aka det mest ubrukelige folkeslaget noen gang. (No racism)

Veldig lett å skrive noe rasistisk å skrive: (No racism)

Motbevis det!?

Bevis det!?
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #48 : 25. august 2006, 20:22 »
Aka det mest ubrukelige folkeslaget noen gang. Motbevis det!? (No racism)
Ville da ikke kalle de ubrukelige, men at de har en kultur som på mange måter kan være og er farlig, det tror jeg nok... Du blir påvirket av å vokse opp og bo i et omtrent lovløst land, ikke sant.. Vil nå kanskje tro at de som er oppvokst med vold har lettere for å ty til det i en spent situasjon.

Man skal jo ikke henge ut folkeslag, men er veldig lett til at det blir det likevel; onkelen min var i Somalia i militæret i 3-4 år, trur jeg det var, og han sa at somaliere uten tvil er verdens farligste folkeslag. Hadde mange stygge historier fra perioden sin der nede..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #49 : 25. august 2006, 20:29 »
Man skal jo ikke henge ut folkeslag, men er veldig lett til at det blir det likevel; onkelen min var i Somalia i militæret i 3-4 år, trur jeg det var, og han sa at somaliere uten tvil er verdens farligste folkeslag. Hadde mange stygge historier fra perioden sin der nede..

Har han observert veldig mange andre folkeslag på like nært hold?

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #50 : 25. august 2006, 22:12 »
Poenget er vel at ett menneske er ett meneske og ikke ett medlem av en gruppe. Med all rase-skepsismen i Norge har utenlendinger blitt diskriminert og holdt delvis ute av sammfunnet. Det er akkurat den diskrimineringen som er grunnlaget for mange av voldsepisodene med utlendinger innvolvert. Jeg forsvarer ikke her bruk av vold, men tror at mye kunne vært unngått om innvandrerene fikk leve ett normalt liv uten å måtte leve med diskriminering og rasisme hver dag. Voldmenn og mordere er voldsmenn og mordere uannsett om de er nordmenn eller innvandrere, men alle fortjener blanke ark om de ikke har gjort noe galt. Til og med hvis en fra det samme landet hans har brutt loven.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #51 : 25. august 2006, 22:53 »
Har han observert veldig mange andre folkeslag på like nært hold?
Nordmenn, naturlig nok, svensker, israelere (muslimer/jøder), libanesere og et par arabiske land, husker ikke hvilke.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nattevakten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #52 : 26. august 2006, 08:47 »
Hundrings på at han er somalier..... :Smiley

Faens forpulte somaliere, et mer primitivt folkeslag finnes ikke! Bor ved siden av noen somaliere, de gidder ikke en gang å gå ut med søppla, de bare kaster den ut av vinduet... ligger en svær haug med søppel utenfor som tiltrekker all slags skadedyr. Hvorfor gidder dere nordmenn å ta inn slike mennesker? Når til og med ALLE andre utlendinger misliker somaliere, burde det å ringe en bjelle, kanskje?

Utlogget Nattevakten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #53 : 26. august 2006, 09:01 »
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/08/26/474950.html

Søppel! SØPPEL! Er de så jævlig glad i somaliere, kan alle somaliere i landet tvangsflyttes til nabolaget til disse rødvin-drikkende halv-kommunistene, så slipper jeg alt den dritten utenfor vinduet og alt det jævla bråket fra apekattene ved siden av!  Angry Angry

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #54 : 26. august 2006, 09:47 »
De er naive... Tror ikke de helt klarer å se følgene av sin egen politikk..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #55 : 26. august 2006, 11:23 »
Innvandrerne må stilles større krav til produktivitet, nå er det for lett å leve på trygd (dette gjelder også nordmenn). Det må stilles krav om å ta undervisning for å lære språk og kultur for integrering. Man må begynne å straffe kriminelle, fengsle dem. Ved gjentatte lovbrudd begått i en prøveperiode må man kunne bortvise den kriminelle utlendingen fra landet. Gjengene må oppløses og fengsles.

Kriminelle handlinger som kan forbindes med tradisjon/kultur/whatever fra det opprinnelige landet til gjerningsmannen må det fokuseres på og slås hardt ned på.

Norge kan ikke lenger stå fram som et land det går an å bo gratis i. Det må generelt stilles strengere krav til våre nye landsmenn. Men vi må ikke være så svarthvite, som enkelte gir uttrykk for å være her, at vi ender opp som rasister. Innvandring i et land er viktig for å få inn ny kunnskap, arbeidskraft, kultur osv.

Jeg kjenner til firmaer som for det meste ansetter mennesker med utenlandsk opprinnelse på grunn av deres kompetanse og kunnskap (som ikke engang kan sammenlignes med våres). Innvandringen er viktig for å stille høyere krav om kompetanse og kunnskap til oss nordmenn. I en global verden må man holde følge med de andre landene, på denne måten blir nordmenn presset til det.

Når det gjelder naboene dine, nattvakten, så kan du vel i første omgang fortelle dem om problemet. Skulle de ikke høre på deg da, kan du jo anmelde dem.

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #56 : 26. august 2006, 11:28 »
Veldig lett å skrive noe rasistisk å skrive: (No racism)

Bevis det!?

Ironi, vet du hva det er?

Bevisene er forresten i alle mulige statistikker.
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

nann-rosita

  • Gjest
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #57 : 26. august 2006, 11:49 »
Leser i avisene i dag, at der er FLERE småkriminelle gjenger i invandrermiljøene. Disse gjengene har A og B-gjengen som forbilder.

Det gjør med forbanna å høre. Hva for et forbilde er en kriminell tosk??!!

Har mange venner med invandrerbakgrunn, og disse er ganske klare i sin tale ; De mener disse "ungene" dropper ut av skolen fordi det er kult, gjør faenskap og lager gjenger fordi da kan de slippe jobbe og suse rundt i BMW.
Helt utrolig.


jeg har sammen med min gode venn , som er invandrer ; Dog fra tidligere Jugoslavia ( hvilket har noen av de største narkokartellene i europa) ..
I hvertfall:

Ta ALLE a og B-gjengen medlemmer.
Konfisker samtlige BMW'er , Penger osv ..
Sett samtlige medlemmer inn i et bomberom.
Gi ALLE hver sitt våpen, men max 12 skudd hver,.

Gi beskjed ; DEN av dere som overlever , får alle de andre BMW'er også ..
Smell døra igjen å la de drepe hverandre, uten fare for ANDRE  menneskers liv og helse..


Nann

Utlogget Raga

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #58 : 26. august 2006, 13:20 »
Interessant, har du effektive løsninger på dette problemet som også er
politisk gjennoførbare?

andreassk

  • Gjest
SV: Skytedrama på Aker Brygge
« #59 : 26. august 2006, 13:40 »
Gasskammer skal vist være effektivt :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!