Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175119 ganger)

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #885 : 27. mai 2008, 18:38 »
Jeg får seriøst lyst til å drepe noen når jeg ser de bildene der...
Husk at lille Øyvind er under min vinge. Å mobbe han betyr bråk. Face 2 face !!! Angry
JASSÅ Angry så du synes det overnevnte sitat er greit???

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #886 : 27. mai 2008, 18:39 »
Noen som har nervene litt i spenn om dagen ja.. Pust ut og inn et par ganger, Kenny.

Fantastisk at tilogmed Jan Thomas, som kommer relativt godt opp på lista over ubrukelige ting og mennesker, synes dette er en syk trend. Det stiller jo dessverre mange homofile, normale mennesker i det dårlig lys. Sykt nok er ikke de pudderpusherne der homofile.. transvestitter derimot. Det er faen meg det de er. God damn!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #887 : 27. mai 2008, 18:46 »
HOLD KJEFT OG VOKS OPP DIN BÆSJENDE HUND!!!"!


SERRIØST: det er sol, jentene kler av seg mer og mer (selvom de fleste jenter er rusbrusjenter) og livet er herlig! Vær glade nå.

1. JEG KAN IKKE PRATE!
2. JEG ER 7 ÅR DERMED FULLT UTVOKST



Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #888 : 27. mai 2008, 18:50 »
JASSÅ Angry så du synes det overnevnte sitat er greit???

Dude, chill out! Må ikke ta alt så seriøst. Selv om jeg kanskje tenker/føler det der og da betyr ikke at jeg direkte mener det eller at jeg vil/skal/har lyst til å gjøre det. Setter det litt på spissen da vettu, er ikke noe vits i å overreagere for det. Smiley Ja, jeg synes det er fjollete osv, men folk får gjøre og være som de vil uten at jeg skal ha noe med det å gjøre. Er ikke akkurat som jeg går ut på gata og disser/banker alle jeg synes er/ser teite ut osv. Tongue Tro meg, jeg er veldig grei å ha med å gjøre!!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #889 : 27. mai 2008, 18:58 »
Dude, chill out! Må ikke ta alt så seriøst. Selv om jeg kanskje tenker/føler det der og da betyr ikke at jeg direkte mener det eller at jeg vil/skal/har lyst til å gjøre det. Setter det litt på spissen da vettu, er ikke noe vits i å overreagere for det. Smiley Ja, jeg synes det er fjollete osv, men folk får gjøre og være som de vil uten at jeg skal ha noe med det å gjøre. Er ikke akkurat som jeg går ut på gata og disser/banker alle jeg synes er/ser teite ut osv. Tongue Tro meg, jeg er veldig grei å ha med å gjøre!!
Vanskelig å ikke ta deg særiøst det at du sier at du får lyst til å drepe noen basert på hvilken stil de kjører liksom , men du viser jo en mer sympatisk oppegående side av deg  i det siste innlegget ditt så jeg tar deg på ordet at du er en grei kar Smiley

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #890 : 27. mai 2008, 19:04 »
Smiley

Er vel ikke så fryktelig forskjellig fra for eks. dette emnet?

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=72949.0


Handler bare å tolke ting med en klype salt. Thats all. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #891 : 27. mai 2008, 19:38 »
Kenboy er en fyr med sosiale antenner..svært hyggelig er han også!

"Hvis du ikke skjønner det jeg skriver er du antagelig en bare en tynn liten drittunge som ikke klarer og ta til seg info Angry"

"POOR POOR MISSGUIDED SOUL"

"Disse sammenlikningende du gjør er jo så hinsides all fornuft at de faan ikke er verdt og diskutere en gang.."

"HVORDAN I HELVETE KAN DU PÅSTÅ AT JEG HAR SAGT DETTE TIL NOEN?Huh? Evil"

"HEHE Wink Liker og snakke rett fra levra og banning er faktisk en naturlig del av et velutviklet sråk...usakelig flisespikkeri derimo"

( Kjempebra kenboy..SPRÅK og USAKLIG, staves det Wink  )

"JIPPI ENDA EN NYREGISTRERT FLISESPIKKER"

"Prøvde og lese igjennom svadainnlegget ditt men holdt på og dø av kjedsomhet så jeg ga f**n"



And it goes on and on and on... Du må ha problemer Kenboy. Synes oppriktig synd på deg.
Sa brura

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #892 : 27. mai 2008, 19:47 »
Kenboy er en fyr med sosiale antenner..svært hyggelig er han også!

"Hvis du ikke skjønner det jeg skriver er du antagelig en bare en tynn liten drittunge som ikke klarer og ta til seg info Angry"

"POOR POOR MISSGUIDED SOUL"

"Disse sammenlikningende du gjør er jo så hinsides all fornuft at de faan ikke er verdt og diskutere en gang.."

"HVORDAN I HELVETE KAN DU PÅSTÅ AT JEG HAR SAGT DETTE TIL NOEN?Huh? Evil"

"HEHE Wink Liker og snakke rett fra levra og banning er faktisk en naturlig del av et velutviklet sråk...usakelig flisespikkeri derimo"

( Kjempebra kenboy..SPRÅK og USAKLIG, staves det Wink  )

"JIPPI ENDA EN NYREGISTRERT FLISESPIKKER"

"Prøvde og lese igjennom svadainnlegget ditt men holdt på og dø av kjedsomhet så jeg ga f**n"



And it goes on and on and on... Du må ha problemer Kenboy. Synes oppriktig synd på deg.
Hvis du virkelig har sittet og lett opp alt dette er det jo deg det er synd på, SÆRIØST SYND PÅ MÅ JEG SI woot jeg mener også å huske at du selv ved flere annledninger her tatt fullstendig av og skjelt meg ut blant annet p.g.a bildet i avataren o.s.v, ofte så snakker du om bæsj og andre innteresseområder/fetisjer du tydeligvis  har også woot så her kaster du vel muligens fjell i glasshus, uansett så gidder jeg ikke å diskutere med deg >Cheesy

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #893 : 27. mai 2008, 19:55 »
Tro meg, jeg er veldig grei å ha med å gjøre!!

Jepp. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #894 : 27. mai 2008, 19:58 »
Hvis du virkelig har sittet og lett opp alt dette er det jo deg det er synd på, SÆRIØST SYND PÅ MÅ JEG SI woot jeg mener også å huske at du selv ved flere annledninger her tatt fullstendig av og skjelt meg ut blant annet p.g.a bildet i avataren o.s.v, ofte så snakker du om bæsj og andre innteresseområder/fetisjer du tydeligvis  har også woot så her kaster du vel muligens fjell i glasshus, uansett så gidder jeg ikke å diskutere med deg >Cheesy

Jeg er helt fantastisk til å navigere på internettet. Det tok meg ca. tre minutter. Men det er helt ok om du synes synd på meg av den grunn. Tre minutter er for mange, og sikkert deg, altfor mye tid å bruke på slikt.
Jeg snakker mye skit jeg også, men jeg angriper ikke folk, og kaller de heller ikke for nedlatende ting. Det er en forskjell gutten min.
Sa brura

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #895 : 27. mai 2008, 20:04 »
Jeg er helt fantastisk til å navigere på internettet. Det tok meg ca. tre minutter. Men det er helt ok om du synes synd på meg av den grunn. Tre minutter er for mange, og sikkert deg, altfor mye tid å bruke på slikt.
Jeg snakker mye skit jeg også, men jeg angriper ikke folk, og kaller de heller ikke for nedlatende ting. Det er en forskjell gutten min.
Tror ikke jeg har anngrepet noen som ikke har vært spydig eller nedlatende mot meg eller andre først og hvis jeg har det så er det jo bare og beklage... men jeg har skrevet skit jeg også som de fleste andre...

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #896 : 27. mai 2008, 20:12 »
Du er i hvert fall ekstremt tøff i kjeften, til tross for dine mange skrivefeil. Kan godt hende du har dysleksi, men det er heller ingen grunn til å brase frem. For det andre har jeg omtrent tre ganger så mange honnører som deg, noe som betyr at tre ganger så mange synes jeg sier bra ting i forhold til deg. Så kanskje du i fremtiden skal tone deg ned litt? Du er tross alt 29 år gammel. På tide å få seg dame og roe gemyttene litt.

Ser for øvrig at du ler (ekstremt mye) av en bæsjevits i boka til Egil Skallagrimson..litt selvmotsigende kanskje?
Sa brura

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #897 : 27. mai 2008, 20:25 »
Du er i hvert fall ekstremt tøff i kjeften, til tross for dine mange skrivefeil. Kan godt hende du har dysleksi, men det er heller ingen grunn til å brase frem. For det andre har jeg omtrent tre ganger så mange honnører som deg, noe som betyr at tre ganger så mange synes jeg sier bra ting i forhold til deg. Så kanskje du i fremtiden skal tone deg ned litt? Du er tross alt 29 år gammel. På tide å få seg dame og roe gemyttene litt.

Ser for øvrig at du ler (ekstremt mye) av en bæsjevits i boka til Egil Skallagrimson..litt selvmotsigende kanskje?
'
Prøvde jeg og være litt forsonende her men neida unknown soldier gir seg ikke what
Litt sånn "pappaen min er sterkere enn pappaen din" rofl
Du er forøvrig en vits du også rofl

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #898 : 27. mai 2008, 20:47 »
hm..I say no more Wink
Sa brura

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #899 : 27. mai 2008, 20:49 »

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!