Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 175411 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #525 : 16. februar 2007, 22:22 »
Siden jeg er trådstarter lager jeg like gjerne nytt dilema.

Har seg slik at jeg fikk noe pannebånd lignene i gave fra min mor. Så ut som et veldig forlenget pannebånd (30-40cm kanskje)..

Sa jeg ikke ville se ut som en homo så ga det tilbake. Men har vært ganske kaldt i det siste og alle luene mine er alt for liten. Derfor brukte jeg pannebåndet.

I ettertid har jeg funnet ut at det var svært praktisk. Dingsen kan brukes som pannebånd, slags lue med hull i toppen, skaut, skjerf, ransmaske.

Uansett. Noen som vet om dette er homo mote? For hvis det er det så gir jeg det tilbake. Vil ikke se ut som en metroseksuell eller en homo..
Kommer an på fargen Tongue

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #526 : 16. februar 2007, 22:44 »
Siden jeg er trådstarter lager jeg like gjerne nytt dilema.

Har seg slik at jeg fikk noe pannebånd lignene i gave fra min mor. Så ut som et veldig forlenget pannebånd (30-40cm kanskje)..

Sa jeg ikke ville se ut som en homo så ga det tilbake. Men har vært ganske kaldt i det siste og alle luene mine er alt for liten. Derfor brukte jeg pannebåndet.

I ettertid har jeg funnet ut at det var svært praktisk. Dingsen kan brukes som pannebånd, slags lue med hull i toppen, skaut, skjerf, ransmaske.

Uansett. Noen som vet om dette er homo mote? For hvis det er det så gir jeg det tilbake. Vil ikke se ut som en metroseksuell eller en homo..

Edit: Den er i en helt vanlig blåfarge..

Er det en bandana du mener? Et "skaut" du binder fast bak hodet? Hehe. Sleng opp et bilde så vi kan bedømme hvor gay du ser ut.  Grin

Utlogget baataa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 642
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 642

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #527 : 16. februar 2007, 22:52 »
jeg tror han mener en sånn hals jeg.. som kan brukes som lue og sånt.. sleng ut bilde da?
-[][][]------------[][][]-

Loggbok

Utlogget baataa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 642
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 642

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #528 : 16. februar 2007, 23:07 »
det er en hals.. i steden for skjerf! ( tror jeg )
-[][][]------------[][][]-

Loggbok

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #529 : 16. februar 2007, 23:40 »
eh... JEG er Ken!! Ulrik er ulrik... Og jeg vil ikke ha barbie. Smiley
Du vil jo ha meg.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #530 : 10. mars 2007, 18:55 »
Ikke helt sikkert folk vil forbinde deg med en homo...

Kan jo tenkes at du forbindes med en soss istedenfor Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #531 : 15. mars 2007, 16:33 »
Ikke helt sikkert folk vil forbinde deg med en homo...

Kan jo tenkes at du forbindes med en soss istedenfor Wink

For de fleste av oss er de to tingene satt i samma båsen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #532 : 03. august 2007, 23:02 »
utrolig mange tolerante mennesker i denne tråden må jeg si.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #533 : 04. august 2007, 16:40 »
Del dine tanker og erfaringer om metroseksuelle gutter..


Hvor går grensa på hva som kan kalles metroseksuelt?



Metrosexuality:

"A heterosexual male who has a strong aesthetic sense and inordinate interest in appearance and style, similar to that of homosexual males"

"Metrosexual is a word describing men who have a strong concern for their aesthetic appearance, and spend a substantial amount of time and money on their images and lifestyles. Though the term has undergone a transformation from its original meaning (a heterosexual man who appeared or acted as if he were homosexual or bisexual), current trends have seen the metrosexual label placed upon male embracing of practices usually perceived to be feminine, rather than those specifically associated with stereotypically effeminate homosexuals. Debate surrounds the term's use as a theoretical signifier of gender deconstruction and its associations with consumerism. Current gender scholars view metrosexuality as representative of the embracing of relational understanding in addition to its lifestyle and aesthetic implications."


Consumerism:
"In many critical contexts, consumerism is used to describe the tendency of people to identify strongly with products or services they consume, especially those with commercial brand names and obvious status-enhancing appeal, e.g. an expensive automobile, expensive jewelry. A culture that is permeated by consumerism can be referred to as a consumer culture. Impulse buyers who cannot resist spending money are commonly termed shopaholics.

Opponents of consumerism argue that many luxuries and unnecessary consumer products are social signals that allow people to identify like-minded individuals through consumption and display of similar products. Some believe that relationships with a product or brand name are substitutes for the healthy human relationships lacking in dysfunctional modern societies and along with consumerism itself are part of the general process of social control and cultural hegemony in modern society."


Med andre ord kan vi utlede av dette at meteroseksuelle mennesker er irrasjonelle individer som er lett å lede og loppe for penger. "Saueflokken" som jeg liker å betegne dem som, er ikke avgrenset til meteroseksuelle menn så klart, men til alle mennesker som aksepterer et forhold mellom eierskap av ting og det å oppleve lykke, samt at spesielle merkenavn liksom skal gi mer lykke enn andre. Det er ikke for ingenting at større industrikonsern ansetter horder av psykologer for å finne ut hvordan de best skal klare å manipulere "saueflokken".

Akkurat som kvinner har gjennomgått en viss frigjøringsprosess i forhold til menn og derav etterapet en del av våre negative trekk til det fulle (røyking og grøftefyll f.eks), så ser vi også at menn nå er i ferd med å etterape kvinners irrasjonalitet (aka kjøpe seg "velvære" i form av små flasker med parfymert fett til flere tusen kroner)

Vi liker å snakke om evolusjon ... hehe

biggrin

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #534 : 04. august 2007, 16:55 »
utrolig mange tolerante mennesker i denne tråden må jeg si.


De kommer fra "Åpent forum".. Tongue

Utlogget BebigBeCut

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #535 : 04. august 2007, 19:19 »
"spend a substantial amount of time and money on their images and lifestyles"

Noen som kjenner seg igjen?
Fighting over the internet is just like the Paralympics. Even if you win, you're still a retard...

Utlogget Tannfeen

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #536 : 04. august 2007, 21:48 »
Hvis du ikke er homofil fra før, så blir du sikkert ikke homofil om du bruker pannebånd heller. Hvis det er praktisk, er det vel bare å bruke det vel.
Bare min teori..
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget JHH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 568

  • Stavanger VK
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #537 : 04. august 2007, 22:04 »
Siden jeg er trådstarter lager jeg like gjerne nytt dilema.

Har seg slik at jeg fikk noe pannebånd lignene i gave fra min mor. Så ut som et veldig forlenget pannebånd (30-40cm kanskje)..

Sa jeg ikke ville se ut som en homo så ga det tilbake. Men har vært ganske kaldt i det siste og alle luene mine er alt for liten. Derfor brukte jeg pannebåndet.

I ettertid har jeg funnet ut at det var svært praktisk. Dingsen kan brukes som pannebånd, slags lue med hull i toppen, skaut, skjerf, ransmaske.

Uansett. Noen som vet om dette er homo mote? For hvis det er det så gir jeg det tilbake. Vil ikke se ut som en metroseksuell eller en homo..

Edit: Den er i en helt vanlig blåfarge..

Har veldig mange slike bånd jeg, tipper det er peak, JL eller the K (kofeliane birkebane)? Slettes ikke noe "homomote", ingenting som heter "homomote". Om du ikke tør å gå med noe du selv liker pga la oss si en homofil hadde gått med det samme har du ret og slett for liten selvtillit. Men for å spesifisere det, det du lurte på om er "homomote" er feil, det er "keegt".
66 - 82 @ -69kg

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #538 : 04. august 2007, 22:05 »
Selv så har jeg et Commodore 64 pannebånd, og det er skikkelig tøft.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Tannfeen

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #539 : 05. august 2007, 02:11 »
Det er hardcore. Og metroseksuelt.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!