Åjaaa, nå er jeg så overbevist etter å ha lest den fantastiske undersøkelsen at nå tror jeg bare bytter ut benkpressen (som har vært en trofast bygge øvelse i mange år) med dips m vekter isteden, og venter på utrolige resultater! Dette fordi en eller annen forfatter et eller annet sted i verden som neppe har rørt en vekt i sitt liv hevder at dette skal være best! Flotters!
Give me a breake. Folk burde konsentrere seg mer om hva de gjør i gymmet fremfor å ta ting på ordet fra teite artikler og undersøkelser som "vet best". Du blir ikke noe større av å være book smart, du blir større av å være street smart. Jeg søker heller råd hos en kroppsbygger som har 10 års erfaring bak seg bare i gymmet fremfor en spinkel personlig trener som aldri har rørt en vekt i hele sitt liv! Bare for å sette ting i perspektiv.
Hvis du går over til en øvelse du VET ikke funker særlig bra for deg, men som du har lest i en eller annen artikkel/studie skal være best, synes jeg utrolig synd på deg som ikke har god nok tro på deg selv.
There is no secret routine, there is no magical number of reps and sets. What there is, is confidence, belief, hard work on a consistant basis, and a desire to succeed.
- Steve Justa