Skrevet av Emne: All the way, or the highway log.  (Lest 2379 ganger)

Utlogget El_protein

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

All the way, or the highway log.
« : 14. april 2014, 01:33 »
jøss, da endte man omsider opp her Tongue

Nylig desertert ifra fitnessbloggen.no, det forumet besto ikke av annet enn kranglefanter, bedrevitere, show-off og grammatikklærere. Hadde NULL utbytte av å være medlem der, og hjelp var det lite av å få med mindre man var jenta som poserte med halvnaken strip-tease antrekk.

Håper på en ny og fersk start her

Litt fakta om meg.
- 24 år
- Har bygd min muskelmasse naturlig via fysisk arbeid.
- Startet min karriere på gymen for 1 år siden.
- Har lært mye, men langt fra nok ( fortsatt litt grønn/usikker)
- Mitt mål er ikke få sylvester stallone eller Arnold kropp, jeg vil bare få en solid kropp med godt synlige og markerte muskler med volum.
 
Alle råd, bistand, kritikk osv tas imot med åpent hjerte Smiley

Logg kommer etterhvert.

Utlogget El_protein

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: All the way, or the highway log.
« #1 : 18. april 2014, 16:19 »
Slik så formen ut i uke 3 på program og diett.

Diett: 280 g proteiner, 155 g fett, og 114 g karbs.
program: 4 splitt.

Jeg er ikke fornøyd med meg selv så langt. Jeg mener fortsatt at det er store rom for forbedringer
Brystene har jeg spesielt i fokus, får jeg dem større så vil jeg se mere komponert ut.

Jeg tror heller ikke at jeg har rette programm eller diett til mitt mål. Jeg vil øke i muskelmasse, ikke forme musklene.

Slik så formen ut etter 3 uker trening, den er ikke forandret nå som jeg er i uke 7.

Utlogget Z

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

Sv: All the way, or the highway log.
« #2 : 22. april 2014, 20:42 »
Synes det var sykt lite karbohydrater og altfor mye fett. Er det noen grunn til at du har valgt en slik fordeling?
Jeg ligger på 210g protein, 250g karb og 60g fett på min diett (for å gå ned i vekt) nå og jeg føler meg fort flat på så lite karb.

Nå vet ikke jeg hvor mye du veier, men siden du sier at vekten er uforandret de siste 4 ukene på den dietten er vedlikeholdsinntaket ditt i overkant av 3000kcal om dagen (noe som virker litt for høyt?). I så fall må du være en veldig aktiv kar, da du ikke ser ut til å veie 100kg.

Hvis du vil bli større må du spise mer enn du forbrenner. Enkelt og greit.
En vanlig fordeling av kaloriene er 2g protein per kilo kroppsvekt (mange liker å spise litt mer enn det), 50-100g fett ut i fra hvor mye du veier, så fylle kaloriene med karbohydrater hvorav 30-60g bør komme fra fiber.


Som en disclaimer er jeg ingen ernæringsfysiolog, kun en ivrig leser. :p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!