Skrevet av Emne: - Muslimer kan ikke ha stått bak  (Lest 8418 ganger)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #45 : 15. september 2006, 22:41 »
Det er sånn med all politik. Selv i Norge. Det har bare ikke en like alvorlig og vidtrekkende effekt.

No shit. Det er ikke agendaenes eksistens som bekymrer meg, snarere deres natur. Særlig Cheney virker å ha en del heller lyssky jern i ilden...

andreassk

  • Gjest
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #46 : 15. september 2006, 22:43 »
Virker som du kjenner alle på venstrefløya veldig godt Thyve? Smiley

Utlogget Syntholbruker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Jeg veit ingenting :\
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #47 : 15. september 2006, 22:56 »
No shit. Det er ikke agendaenes eksistens som bekymrer meg, snarere deres natur. Særlig Cheney virker å ha en del heller lyssky jern i ilden...
Det er sant... Av en eller annen grund stoler jeg dog ennå mindre på den amerikanske venstrefløya...
Sitat fra: Bonnskij
Å klare å provosere meg skal du bli blå for.
Tar alt på internett på alvor? Eg tar då vitterleg ikkje deg på alvor Wink
Kva har uansett min sosiale omgangskrets med det å gjere? Om det skulle vere av interesse så består den av turkameratar, jaktkameratar, treningskompisar, gode venner generelt, OSV, OSV. Der forsvant visst eit "godt" argument eller kva du enn vil kalle det frå di side eller kva? Smiley
Du beviste at du tok innlegget mitt alvorlig og/eller blir provosert, når du startet å "motargumentere". Fortsett. Det tar tid.

For meg, tar det 30 sek å skrive 2-3 linier søppel om dine latterlig ignorante innlegg.
Bush som begår folkemord...
Destination: Sterk. Saklig, nuansert, intelligent.

Fueling fjortisfights since 1723

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #48 : 15. september 2006, 23:04 »
* Deleted due to lack of motivation to be a part of "syntholbruker"s display of stupidity. When every word I say goes to him, and then gets returned like throw-up, right back in reverse, and full of meaningless pieces that doesn't seem to fit, I give up. Im too tired to play childish games. When entering a debate I wanna discuss subjects, not off-topic spams *
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #49 : 15. september 2006, 23:06 »
* Deleted due to lack of motivation to be a part of "syntholbruker"s display of stupidity. When every word I say goes to him, and then gets returned like throw-up, right back in reverse, and full of meaningless pieces that doesn't seem to fit, I give up. Im too tired to play childish games. When entering a debate I wanna discuss subjects, not off-topic spams *
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Syntholbruker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Jeg veit ingenting :\
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #50 : 15. september 2006, 23:07 »
Du kunne brukt 50 minutt, det hadde likevel blitt søppel.
Saklig!
Bush som begår folkemord...
Destination: Sterk. Saklig, nuansert, intelligent.

Fueling fjortisfights since 1723

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #51 : 15. september 2006, 23:17 »
* Deleted due to lack of motivation to be a part of "syntholbruker"s display of stupidity. When every word I say goes to him, and then gets returned like throw-up, right back in reverse, and full of meaningless pieces that doesn't seem to fit, I give up. Im too tired to play childish games. When entering a debate I wanna discuss subjects, not off-topic spams *
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #52 : 15. september 2006, 23:46 »
1) Det å sammenligne Irak, som har en stygg historie med folkemord, tortur som vanlig verktøy og en grusom despot med Norge, en hvertfall tildels demokratisk nasjon, blir håpløst.

HALLO! QUSLING BLE HENRETTET!!! AV NORDMENN!! I NORGE! DE SKJØT HAM! MED ORDENTLIGE KULER.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #53 : 15. september 2006, 23:47 »
Til dere som er 16 år. Hvorfor sitter dere på forumet og diskuterer muslimer, krig og politikk? Dere er 16 år. Når jeg var 16 år så var jeg ute og spant med mopeden.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #54 : 16. september 2006, 00:07 »
* Deleted due to lack of motivation to be a part of "syntholbruker"s display of stupidity. When every word I say goes to him, and then gets returned like throw-up, right back in reverse, and full of meaningless pieces that doesn't seem to fit, I give up. Im to tired to play childish games. When entering a debate I wanna discuss subjects, not off-topic spams *

Is there any particular reason for which you so vehemently insist on expressing yourself--poorly, at that--in English? Is this inclination of yours rooted in a mere desire to flaunt your linguistic abilities, or is it in fact that you find the Norwegian language to be inadequate, not allowing for sufficient verbosity to convey the profound sentiment that is your thought?

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #55 : 16. september 2006, 00:30 »
Mennesker som ikke klarer å skille mellom "too" og "to" burde frastå fra å skrive engelsk.. Wink (ja, Destination: Sterk, jeg mener deg).
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #56 : 16. september 2006, 00:37 »
Mennesker som ikke klarer å skille mellom "too" og "to" burde frastå fra å skrive engelsk.. Wink (ja, Destination: Sterk, jeg mener deg).

Looser!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #57 : 16. september 2006, 00:41 »
Is there any particular reason for which you so vehemently insist on expressing yourself--poorly, at that--in English? Is this inclination of yours rooted in a mere desire to flaunt your linguistic abilities, or is it in fact that you find the Norwegian language to be inadequate, not allowing for sufficient verbosity to convey the profound sentiment that is your thought?

If I'm expressing myself poorly I apologize. At the age of 16 my vocabulary is still quite small, and the way I set-up my sentences is far from perfect, but I'm working on it. If my english is poor and it needs to improve it sure won't when never being used. Therefore i practice Smiley  I think english is a much better language to use when writing a "mechanical" text meant to be used in multiple spots since it's a much more international language then norwegian. I wish I had as good english as you, but at this moment I'm still in my early stages of learning the language. Smiley
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #58 : 16. september 2006, 00:43 »
Mennesker som ikke klarer å skille mellom "too" og "to" burde frastå fra å skrive engelsk.. Wink (ja, Destination: Sterk, jeg mener deg).

Det er vel en ganske stor forskjell på ikke å kunne skille mellom det, og bomme på det en gang og to ganger når jeg skriver fort.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: - Muslimer kan ikke ha stått bak
« #59 : 16. september 2006, 00:45 »
Tja, det blir som å "bomme" på "og/å" og "komma+men".. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!