Skrevet av Emne: Zuul - en skamgammale mann  (Lest 523890 ganger)

Utlogget Zuul

Zuul - en skamgammale mann
« : 15. september 2006, 14:48 »
Tenker likegodt jeg starter en logg her også. mest i håp om å ha en logg som jeg klarer å holde oversikt på, siden loggen min på Iform er like mye en tilstand som en loggbok

Har hengt her inne siden 2004 engang, men er jo først i år jeg har satt i gang å spamme.

Hva er Zuul spør du?

Zuul er en urgammel kraft. Mange tidligere kulturer har oppfattet Zuul som en ødeleggende guddom, men dette skyldes for det meste misforståelser i fylla. Spesielt Aldebaran 5, som var et rent uhell. Beklager det.

Å vere en guddomlig kraft, som transendere tid og rom, har sine fordeler. Men også ulemper. Det var mye dette som lå til grunn for et dramatisk valg Zuul foretok på sent høsten 1970: Å gi avkall på sine krefter, til fordel for et liv fyllt med utfordringer.

At valget fallt på akkurat jorden skyldes mest at klimaet var relativt behagelig, og at livsformene på akkurat denne planten var blant de hyggligere i denne kvadranten av melkeveien. Dessuten var damene mye penere enn snittet på denne typen planet. Og om du hadde våknet opp ved siden av en dame fra en gassgigant, så tok det gjerne en million år, eller to, før du viste deg på Jupiter igjen.

Som normalt er i slike saker tok det Zuul omtrent akkurat ni mnd å manifistere seg via livmoren til en liten kvinner på Vestlandet til en liten tass av et menneskebarn.

Det skulle videre ta omtrent 21 år før trangen til mer kraft dukket opp, men da satte den seg tungt og godt. De neste fem åra var det lite annet enn kraft og løfting som sto i hodet til Zuul.
Men i 1997 sluknet gløden gradvis. Zuul lot seg lokke av studielivets gleder, der bayer, kvinner og lett folkemusikk og sang gjerne ble faste innslag. Treningen ble nedprioritert og kraften minket. De neste åra skulle studier, en travel hverdag og etter vært arbeid bli prioritert høyre.

Den en gang så staute karen på 117 kg skulle skrumpe inn til en bleik skygge av seg selv på 95 kg.
Men i 2002 var det nok. Vel hjemme og etablert i hjemmbyen igjen våkna trangen til liv igjen. Mest for å øke i volum, men etter tre år med stadig mer hard trening våkna i fjor høst trangen til å løfte tungt igjen.
Mest fordi jeg slutta i jobben som treningsveileder på Spenst, der jeg faktisk kunne løfte alle tilgjenglige olmypialodd i benk, mark og bøy: I det to siste kunne jeg kjøre duglig med repper med alt de hadde også. Til slutt fant jeg tilbake tilbake til kjellern på førdehuset, også kjent som hjemmet til Mr. Benkpress.

Etter et par stygge smeller takket være markløft har benk blitt favoritten og mark skal ha pause. Målet nå er 200 i benk. Deretter skal jeg ned i vekt før bryllup til sommeren. Når det er over satser jeg på konk i styrkeløft året etter, om ryggen tillater det.

Zuul trener for tiden en seks dagers splitt som ser omtrent sånn ut:

Mandag: bein
Tirsdag: rygg
Onsdag : bryst
Torsdag: skulder/biceps
Fredag: bein
Lørdag: bryst/triceps

Etter å ha gått på en smell i ryggen har beina fått fred en stund, men i dag er det bøy på programmet igjen. Takket være tøying, magetrening og for lav intelligens til å la være Smiley

Dagens trening kommer senere.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #1 : 15. september 2006, 14:51 »
hardt program:P

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #2 : 15. september 2006, 14:52 »
Der ja... Begynnte å lure på om du bare var her for å spre visdomsord på åpent forum (Eller generelt i forumet for den del Smiley )  Erter
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Zuul

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #3 : 15. september 2006, 15:05 »
hardt program:P


hard mann, hardt program Smiley

Der ja... Begynnte å lure på om du bare var her for å spre visdomsord på åpent forum (Eller generelt i forumet for den del SmileyErter

spam er mitt liv Smiley

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #4 : 15. september 2006, 15:16 »
Velkommen inn i stova!  Weightlifter

mvh BadBoy som ligger på sofaen og eter nøtter og høyre på El Caco....  Food

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #5 : 15. september 2006, 15:17 »
200 AND/OR DIE!!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Zuul

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #6 : 15. september 2006, 18:30 »
Velkommen inn i stova! Weightlifter

mvh BadBoy som ligger på sofaen og eter nøtter og høyre på El Caco.... Food

jau takk for det. Metall og nøtter, slikt kan ein fort bli feit av gut Smiley

200 AND/OR DIE!!!!!

Dø er jeg redd for jeg kommer til å gjøre minst en gang til i livet mitt, kanskje to. Da får jeg tre, og det er et tall fyllt med mening og magi

Utlogget Zuul

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #7 : 15. september 2006, 18:31 »
Dagen økt: bein

Første jeg tenkte i dag tidlig, fuck ryggen. nå er det tid for bøy Cheesy

knebøy

oppvarming
60*8
100*6
120*6

jobbesett
uten belte
140*6
160*4
med belte
180*3
200*2

var ikke helt sikker på om ryggen skulle streike eller ikke, men ble bare bedre og bedre ettehvert Cheesy Var litt tungt i dag, men det er vel normalt når det er 1,5 uker siden sist. Var grisevarmt i kjelleren i dag. Er faen meg sommer igjen i bygda Sad stoppa på fire sett bøy i dag. ikke vits å gamble for hardt :shock:


legger

sittende tåhev

oppvarming
40*15
70*12

jobbesett
90*10
90*9
90*8

Helt ok. Opp en repp på hvert sett Cheesy

sittende tåhev
8 lodd*11
8 lodd*11
8 lodd*10

to repper opp på alle Cheesy

Tøying
hamstring
gluteus
rygg

Fin kjapp økt. Ble litt forsinka fordi jeg først måtte opp til min mor og flytte en frys for henne, og så måtte jeg hjelpe en kompis å fire ned et digert vindu fra altanen hans. hadde regna med at ryggen skulle slå seg vrang, men den var i bedre lune enn frykta. Da er det bare å dra på igjen Cheesy

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #8 : 15. september 2006, 18:32 »
Hvor mye har du i maks i bøy, benk og mark? sånn ca.?
Smiley

Utlogget Zuul

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #9 : 15. september 2006, 18:35 »
250 i bøy med belte og bind. tror det var nær maks den dagen i alle fall Smiley
192,5 i benk med belte
250 i mark med belte, men det var ganske lett og 1 minutt etter at jeg hadde tatt 250 i bøy. Så tipper det er litt å gå på der

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #10 : 15. september 2006, 19:07 »
Ja jobbe opp benken her nå mens du har litt fri fra tung bøy og mark så har du en fin serie,250-250-250 Grin
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #11 : 15. september 2006, 19:16 »
yoyo wzup? da er vi to som prøver å ha litt mer spamfrie logger her. syns det er perfekt at du begynner å skrive her, for da kommer du til å bli styrkeløfter. jeg føler det på meg :Smiley
kk67

Utlogget Zuul

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #12 : 15. september 2006, 19:48 »
Ja jobbe opp benken her nå mens du har litt fri fra tung bøy og mark så har du en fin serie,250-250-250 Grin

jeg er ikke mer blasert enn at jeg syns 200 er litt tung bøy Smiley Selv om jeg heter Roy tviler jeg på at 250 i rawbenk kommer til å skje med det første Smiley

Men 750 raw ville jo vært et fint tall å strekke seg etter Smiley

men har ikke pause fra bøy. mandag er det på han igjen Smiley

yoyo wzup? da er vi to som prøver å ha litt mer spamfrie logger her. syns det er perfekt at du begynner å skrive her, for da kommer du til å bli styrkeløfter. jeg føler det på meg :Smiley

jeg er det i sjela, bare ikke i praksis ennå Smiley

Økt to

mage
crunch på ball
16
13
12
10

En flere på en, samme på to, en mer på tre og en mer på fire. Helt ok. Pinglesvak ennå, men det siger opp Cheesy

Tøy 1:

4 på albue
4 i halv pushup
4 i hel pushup

tøy 2
10*3 sekund

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #13 : 15. september 2006, 21:18 »
Tøy 1:

4 på albue
4 i halv pushup
4 i hel pushup

Hæ?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Zuul

SV: Zuul- 200 i benk eller døden
« #14 : 15. september 2006, 21:41 »
Hæ?

Du ligger på magen og hever den delen av skrotten som er over underlivet. Først støtter jeg meg på albuene, så på halvutstrekte armer og så på fullt utstrekte armer. Det ser veldig yoga ut, så det burde være no for deg Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!