Skrevet av Emne: P-PILLER - fakta om p-piller  (Lest 37474 ganger)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #45 : 19. september 2006, 16:46 »
Har ingen ambisjoner om å "trashe" tråden ytterligere, men når du kommer med slike latterlige påstander kan du ikke vente at de får stå ukommentert. Menn som lar seg "lure" til sengs uten å tenke på dette med prevensjon, er vel av den typen vi kaller retarder innenfor klinisk psykologi. De konstituerer heldigvis en liten del av befolkningen, og er således ikke representative for norske menn. Prevensjon er selvfølgelig et delt ansvar, på samme måten som kostnadene for et ikke-planlagt avkom er det.

Nå skal jeg unnlate å si noe mer i tråden, slik at den kan gå tilbake til det opprinnelige tema.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #46 : 19. september 2006, 16:55 »
nann, hva med å¨rydde opp i tråden, fjern alt tull!
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #47 : 19. september 2006, 16:58 »
Problemet er vel at du ikke har belegg for å mene at noe er "standarden" basert på det du har vist så langt. Man kan gjerne fjerne alt "tull", men det bør inkludere sosialistpolitiske utsagn om å finansiere kvinners gode i like stor grad som ankepunkter mot dette.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #48 : 19. september 2006, 20:00 »
FLERTALL, Nann?? Jeg tror helt ærlig talt at din erfaring med menn har farvet ditt såkalt objektive syn litt for mye...

Som representant for den gemene hop og grå masse av menn, kan jeg herved informere deg om at du tar feil så det synger etter. Bare fordi DU ikke kjenner nok skikkelige fyrer til å danne deg et ordentlig bilde av arten, sier mer om din sosiale krets enn om oss menn.

Peace out

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #49 : 19. september 2006, 20:05 »
Kvinner som ligger med menn bare for å "ordne" seg baby, er i KNUSENDE mindretall blandt kvinner som er sexuelt aktive.

Menn som føler seg knullet AV disse kvinnenede vil da SELVFØLGELIG være i en ENROM minoritet blandt menn som får seg noe lammekjøtt.

ERGO:
De fleste menn og kvinner som har sex, har det fordi de vil. Uten lugubre baktanker annet enn sitt eget velbehavende. Smiley

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #50 : 19. september 2006, 20:54 »
Mette-flette: sier bare en ting; spiral!

Jeg har også bare negative ting å si om p-piller.. Fikk beskjed av eksen å slutte, eller så orket han ikke mer.. Blir et monster av hormoner!  blush
Det resulterte i "hopp-av-i-svingen"/ vite når man har eggløsning-metoden i 2 år.. så fikk jeg Adrian!! Wink
Altså, ikke en helt bombesikker metode, men det er jeg overlykkelig for i dag!!!  Grin

Ingen mannfolk bør klage over at de ble lurt til å bli far av verpesyke jenter.. De er opplyst nok til å vite hvordan man lager barn, og bør derfor sikre seg selv!!

M.
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #51 : 19. september 2006, 21:37 »
Er ikke uenig i det du sier her. men jeg har ikke tall på alle mannfolka jeg har møtt ( kompiser, ikke sengepartnere) som klager over den og den dama som lurte dem til seng og fikk unger med de..
Selvfølgelig finnes det kvinner som ene og alene gikk med karen FOR å bli gravid, men i disse tilfellene hadde dette kunnet vært avverget for karens  del, om han hadde tenkt med det øverste hodet , og brukt kondom.

når man i tillegg hører at 60% av mannfolka mellom 20-35, skjeldent eller aldri går til lege for å sjekke seg for kjønnsykdommer..
DA blir jeg skremt!! Rett og slett. For da er ikke det en felles " velbehag" , men et rotterace for å spre mest mulig dritt.. Ubetenksomt av dem ja. men herregud , når det siste de stønner ut før det går er "du bruker vel pilla, høh"... da blir jeg oppgitt...

Og hvor mange av jentene her inne har ikke vært utsatt for akkurat den kommetaren en eler annen gang i  livet? Like før fyren kommer....


Nann

P.s. Nå lar vi resten være opplysningstråd. Om gutta har noen knallforslag , kondommerker , eller info omriktig bruk , så kom med det..


Vil nok håpe og tro at det både er mindretall av kvinnfolk som "lurer" seg til graviditet, samt mannfolk som er så uansvarlig at de bare sjanser på og "hoppe av i svingen".

Hvis det er 60% mannfolk som sjelden sjekker seg for kjønnsykdommer (ikke det at jeg vet hvor du tok det antallet fra), - men da måtte det vel og stå noe om kvinner's rutiner hos gynekolog ?

Uansett, her blir det jo akkurat samme. Dama kan jo ikke klage seg etterpå, hvis hu har blitt smitta, det er jo også hennes ansvar å bruke beskyttelse ! - dette blir jo egentig bare en evig runddans.

Jeg kan hvertfall heldigvis si, at jeg ikke har blitt utsatt for den kommentaren, - tror også den kan unngåes lett, bare en velger partner med litt omhu..

Men når det kommer til stykket, - skal en være med på leken, må en også tåle steken ! Wink

Utlogget Zuul

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #52 : 19. september 2006, 21:41 »
Jeg er mann og sjekker meg sjelden for kjønnsykdommer. Av en veldig god grunn: jeg har bare en partner, som jeg stoler på. Dermed er det veldig lite behov for en test Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #53 : 19. september 2006, 22:17 »
Her er snakk om noen man ikke har bedt om , som er ekkelt og vondt, og faktisk kan ødelegge et helt liv, pga ekstreme smerter og mye "blodslit".
Ganske utrolig at menn drar inn verneplikten, dere blør ikke hver jævla måned hele voksen livet av det. Og de fleste har gode minner fra den tiden i forsvaret. Men har noen kvinner gode minner fra menstruasjonen ?? NEI!!!


Den første setningen din beskriver jo faktisk verneplikten.

Blør hver jævla måned ja. Akkurat som gutta har noen gode minner fra menstruasjonen? Hvordan tror dere guttene har det når dere nekter oss å kjøre brannbil?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #54 : 20. september 2006, 00:15 »
Kan godt åpne den igjen, men orker ikke banaliteter som kommer fra gutta ang, Stakkars oss mannfolka som har verneplikt, og dere syter over mensen". -kommentarer. Ble forbanna da tråden ble brukt til å latterligjøre det faktum at kvinner sliter med mens, p-piller, i 70% av tillfellene hele ansvaret for trygg og sikker sex, og ansvar for at det IKKE blir barn..

trashes tråden igjen med tåpelige innspill fra mannfolka, så stenges den igjen .

Nann


Jeg må innrømme at jeg har blitt rimelig "frustrert" av å lese endel innlegg i denne tråden - som i utgangspunktet var en bra tråd.

At gutta kommer med vernepliktargumentet sitt er nok sannsynligvis vel så mye for å terge som for alvor (elendig formulert setning, Kikki!!). At du, Nann, fremstiller alle kvinner som sytende "stakkars-meg-som-må-slite-meg-gjennom-mens-svangerskap-og-fødsel"- møfrø gjør meg mer frustrert. Alle kvinner er nemlig ikke slik!

Det er da vitterlig ikke så grusomt å være kvinne? Ok, vi blør 3-8 dager (+-) i måneden, vi ender stort sett opp med ansvar for egen prevansjon, vi går gravide og vi føder barn, men so what? Er det noe å syte over?

Vi er så heldige i dag at vi faktisk har muligheten til å velge mellom bind og tamponger under mens (sissylegs har rett i at tamponger ikke koster mer enn snaue tier'n enkelte steder...). Menssmerter dempes lett med smertestillende av ymse slag. Vi er så heldige at vi faktisk får lov til å bestemme over egen kropp - ergo får vi selv velge den typen prevansjon vi ønsker å bruke, tenk så kjipt om vi ikke hadde anledning i det hele tatt til å beskytte oss mot uønskede svangerskap, kjønnsykdommer, etc! Vi er så utrolig heldige at vi får lov til å gå gravide, noe som for en del fører med seg endel små og store plager, men tross alt er disse plagene i de aller fleste tilfellene av midlertidig art, og opplevelsen av å bære på dette mirakelet er det faktisk kun vi kvinner som har.
Og ikke minst så er vi ubeskrivelig heldige som får lov til å føde barn! Helt greit at det gjør ekstremt vondt å føde, men kroppen vår er så smart konstruert at den produserer ett hormon som gjør at smertene ved fødselen er glemt i det øyeblikk barnet er ute. Og selv om vi i etterkant er  veldig flinke til å fortelle hvor jævlig vondt det gjorde å føde, så er det jammen verdt både smerter og eventuelle plager i etterkant å få barn!

Vi er skapt så praktfullt forskjellige, kvinner og menn, og i steden for å syte over slike bagateller som mens, prevansjon, svangerskap og fødsel, så nyt den herlige forskjellen, i steden for å komme med argumenter som at "menn skulle hatt mensen annenhver måned, og født annenhvert barn"....

Sier som Expedite;

Peace... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Big Daddy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #55 : 20. september 2006, 00:30 »
Bravo Kikki! Honnør!
¡BASTA YA!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #56 : 20. september 2006, 00:46 »
Den smerten du husker like godt nå, som for 12 år siden... hvis du har glemt hvor vondt det EGENTLIG var, på grunn av denne unike funksjonene hos kvinner rett etter fødsel... Da ville du nå faktisk faktisk ha glemt den slik at du TROR du husker smerten, men du husker egentlig bare det du ikke har glemt... rofl

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #57 : 20. september 2006, 16:03 »
Men du kan ikke huske det du har glemt.... Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!