Skrevet av Emne: DC newbie  (Lest 5988 ganger)

Utlogget Deportista

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

DC newbie
« : 20. september 2006, 22:55 »
Har naa planer om aa starte paa DC, men har et par sprsml (har lest artikkelen)..

- Skal widowmakersett bare utfoeres paa laaroevelser? Hvor ofte i saa fall?

- Boer jeg vente med RP naa i begynnelsen?

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

SV: DC newbie
« #1 : 21. september 2006, 12:31 »
Har naa planer om aa starte paa DC, men har et par sprsml (har lest artikkelen)..

- Skal widowmakersett bare utfoeres paa laaroevelser? Hvor ofte i saa fall?

- Boer jeg vente med RP naa i begynnelsen?

Widowmaker er kun på lårøvelser ja... Lår øvelsene skal først utøves med et sett på 4-8 reps, og så et sett på 12 reps failure, så skal du rest pause din vei opp til 20+
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget Deportista

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

SV: DC newbie
« #2 : 21. september 2006, 21:35 »
Skal widowmakersett kjoeres paa alle laaróvelser hver gang?

Har nettopp startet med DC..Bór jeg vente med RP til jeg har gjennomfoert programmet naa fórste gang?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 794
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 794

SV: DC newbie
« #3 : 21. september 2006, 21:39 »
Widowmaker kun nå og da... Altså IKKE som regel, men som unntak! Smiley

RP kan du vente en rotasjon eller to med, ja.. Smiley
Det viktigste med DC er intensiteten og mengden mat!

Gå til:  

Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
Da kan denne metoden være noe for deg.
Derfor bør du trene pull throughs.
Slik unngår du å lure deg selv.
Hafthor Bjornsson pusher grensene og drar 501 kg i markløft - setter ny verdensrekord.