20/12-10BeinKnebøy:
174kg x 5, 5, 5, 5 (
1.5kg +)
184kg x 2 (
10kg +)
Beinpress:
240kg x 12
250kg x 15
270kg x 15
280kg x 12
Reverse hack squat:
140kg x 10, 10, 12
Leg extention:
70kg x 12, 10, 10 Strip sett: 35kg x failure
Liggende leg curl:
80kg x 10, 10, 8
75kg x 8
Bein: 19 sett
Start: Kl. 20.25
Slutt: Kl. 22.10
Totalt: 1.45 tLitt skuffene økt i dag, og det kom av 2 ting.... Først og fremst, så greide jeg å skade meg. Igjen! Dette begynner å bli en dårlig vane nå, men det er vel nesten bare å forvente med de styrkeøkningene jeg har... Dog har jeg aldri greid å skade meg så lenge jeg har trent før. Men det ble vist for tungt på det aller siste kebøy settet, og jeg kjente noe ble revet av i høyre lår. Hadde ikke sjangs å ta noen flere knebøy sett etter det. Men jeg fortsatte økten for det. Er det noe jeg hater så er det dårlige økter, så jeg bare bet tennene som vanlig og bare tok det litte grann mer forsiktig. Det var vondt som faen, men jeg kom meg igjennom det. Holdt fokuset på å holde intensiten oppe så godt som mulig siden skaden hadde greid å holde meg tilbake..
Og nr 2... Jeg fikk nok en gang kjeft av sjefen av gymmet pga. for mye bråk... Neste gang var det rett ut sa hun. Jaja, det skulle jo bare mangle det, ikke akkurat noe nytt at jeg blir kastet ut fra steder... :

Stakkars folk som har en som virkelig trener hardt å ha med å gjøre. Gud så grusomt!!

Hu fortsatte også å anklage meg for div bullshit, som jeg ikke kjenner meg igjen i, men du vet jo hvordan folk liker å peke på de "usual suspects"...

Kan dra et viss sted hu kjerringa der. Ikke rart det ikke er noen folk der, når det ikke går ann å trene uten å lage litt lyd. Skulle likt at det var tilfellet, men generelt så er jo folk bare late - og som er den ekte grunnen! Uansett, bryr meg fint lite. Kommer aldri til å ha noe respekt for disse "treningssentrene" uansett. Det enste gymmet som virkelig var verdt noe var Vallø Trimsenter, noe som aldri kommer tilbake. Så fuck alle disse kommerse DRITT senterene!! Folk liker bare å peke fingeren på de som jobber hardt og som faktisk oppnår resultater fordi de er sjalue og ikke noe annet! Så bare klag i vei dere jævla tapere. Finner et nytt gym uansett, og forhåpentligvis et gym hvor det er lov til å trene hardt og lage litt lyd!
Ok, det var dagens utlufting. Tilbake til skaden. Alt i alt så var det en helt grei økt. Langt i fra super, men bra nok. Jeg fikk gått igjennom progresjons settene og det er det aller viktigste. Så jeg smiler fortsatt...

Jeg får bare passe på å hvile beina ordentlig til neste gang, og heller droppe de tyngste settene. Har ikke trent bein på nesten 2 uker nå, så det ble vel litt for mye hvile for at de kunne takle presset. Skal også gå til innkjøp av noen "knee wraps" for å unngå fremtidige og unødvendige skader. Det blir nok bra.
Ha en fortsatt fin kveld.
~True.