Skrevet av Emne: True  (Lest 97640 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: True - No guts no glory.
« #570 : 18. september 2007, 21:49 »
Shake it True. Du er for gammal til å lytte til alt moren din sier. Gjør som du vil skal være den eneste lov

Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!
Sv: True - No guts no glory.
« #571 : 18. september 2007, 21:55 »
Ikke gjør som morra di sier Jen... True.

Det er ikke bra at din egen mor har slike negative tanker rundt din trening...
Det er greit at hun er bekymret, men det sliter på når dine nærmeste skal gi deg motgang når ting er tungt i utgangspunktet.... Kjenner den godt Wink

Gi beng, og spar på venner som bidrar positivt og som gir deg oppmuntring og støtte. Foreldre er sjeldent prikkfrie, og det er av og til slik verden er.... surt, men sant Sad

Men vi er alle her da... her på TF!! Logging vil hjelpe litt... Wink
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: True - No guts no glory.
« #572 : 18. september 2007, 22:13 »
Jeg personlig syns det er viktig å ha mange andre faktorer i livet som er viktige, i tillegg til treningen. Gir mer balanse. At ansvaret for at man skal føle meg bra ikke bare ligger på treningen. Når man da blir demotivert så kan man fokusere på litt andre ting en periode, mens man vedlikeholder treningen, så komme sterkere tilbake senere. Samme med selvtillitt. Baserer man mesteparten av selvtillitten sin på kroppen sin så vil man få en kraftig smell om man ikke lenger er på topp kroppsmessig - av en eller annen grunn. Kjenner du deg noe igjen her i noen av de punktene?

Nå skal ikke jeg peke på hva som er tilfellet i din situasjon, det vet jeg aldeles ikke, men for meg ser ut som at du legger ekstremt mye kropp og sjel i treningen, både på godt og vondt. Kommer også an på hvilke grunner du har til å trene, skal du bli best innenfor kroppsbygging og stille på en scene så må man selvfølgelig ha full dedikasjon og ha nærmest et slavisk forhold til trening. Dette kjennetegner vinnerne i alle sporter.

Derimot hvis man er mosjonist og hobbykroppsbygger som meg selv så ser jeg meg mest tjent med å ha et avslappet forhold til det hele og ha mange andre interesser i tillegg. Vil kanskje ikke oppnå så mye som jeg optimalt kunne gjort innenfor treningen, men det ville uansett ikke være verdt det for meg.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: True - No guts no glory.
« #573 : 18. september 2007, 22:19 »
Skjønner at det blir stusselig når familie kommer med sånne ting.

Tror det er lurt å unngå å prate for mye om trening og spising med folk som ikke har forståelse for dette selv. Da ender du bare opp med å bli sett på som en freak.


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True is back!!!
« #574 : 22. august 2010, 22:45 »
Thats right, bitch! And you thought I fell off... Fell all up back in your ass! >Cheesy

So where do I begin...?


Vel, la meg først fortelle at mye har skjedd de siste årene mens jeg har vært borte, men jeg gidder ikke å gå i detaljer så jeg holder meg til det mest basiske. Etter å ha studert Idrett i Elverum og vinglet frem og tilbake i div jobber i Tønsberg, slo jeg meg endelig til ro (Etter mye råd) på en arbeidsplass hvor jeg har jobbet i 2 år. Faktisk var dette den beste jobben/arbeidsplassen jeg har vært på i mitt liv, og bestemte meg for å fortsette min karierre der. Følte for første gang i mitt liv at jeg var akkurat der jeg ville være, jeg manglet bare et par ting for å få meg til å føle fullkommen. Med en veldig bra balanse, fikk jeg alt til å fungere mellom jobb, trening, kosthold, venner og familie. Jeg har også eksperimentert en del på andre plan. Mao, det har vært noen veldig fine og lykkelige år for meg. Dessverre tar alle gode ting en slutt, og jeg mistet jobben min for en stund tilbake. Jeg greide rett og slett å drite meg ut, noe som er veldig typisk meg. Tok det veldig tungt i starten, men kom over det ganske fort og var ute på ny jobbsøking dagen etter, og endte opp med en ny 100% stilling et annet sted, andre dagen etter jeg fikk sparken! Hvem andre enn meg kan få sparken, og få en ny jobb dagen etter? Uansett, jeg kunne ikke fortsette i den jobben heller pga. sikkerhetsmessig årsaker, så jeg fant meg selv ut på ny jobbsøking fort som det var. Innstinktene mine hadde allerede fortalt meg at det kunne ta litt tid før jeg fikk meg en ny jobb, og de hadde så rett så rett - for jeg har vært arbeidsledig i over 2 måneder nå. Har bare tatt div oppdrag gjennom vikarbyrå. Så mtp. hvor vanskelig det er å skaffe seg jobb om dagen, og hvordan hele situasjonen er, så har jeg bestemt meg for å begynne å studere igjen isteden, for å virkelig sikre meg en godt betalt jobb i fremtiden. Jeg er bokstavelig talt dritt lei av å jobbe ræva av meg for nesten ingenting så det må det bli en slutt på. Jeg har også flyttet 2 ganger siden sist jeg var her. Den første leiligheten var trang og liten, og befant seg i en brakke med fult av andre gamlinger... Jeg kunne nesten ikke bevege meg i min egen leilighet pga. alle de tingene jeg hadde. Det tok dog ikke lang tid før jeg ble kastet ut derifra etter å ha spilt alt for høy musikk gjentatte ganger. Traff på en gullgruve bare litt seinere dag jeg fikk skaffet meg en dobbelt så stor kjellerleilighet med bare 1000kr dyrere enn den forrige! Var storfornøyd ettersom jeg endelig hadde alt jeg trengte av hvitvarer, møbler, brunvarer osv... Men også denne leiligheten var det mye problemer med, og jeg har nå flyttet derifra også, pga. en oversvømmelse i leiligheten. Se for deg dette: Jeg kommer hjem kl. halv to på natta sliten, og trøtt etter jobb og trening, og det første jeg ser når jeg kommer inn døra er fult av vann overalt!!! Alle rommene var fulle med vann og jeg måtte tørke som en helt midt på natta. Hadde selvfølgelig ikke nok håndklær så måtte sove med våt leilighet. Div ting ble ødelagt også som TV dekoderen min. Jeg fikk kanskje maks 3 timer søvn før jeg måtte på jobb igjen den natten... Den siste måneden har jeg levd uten gulv i leiligheten min fordi den måtte selvfølgelig bli dratt opp pga. alt vannet. Men uansett, jeg er te derifra nå og bor foreløpig hos min mor igjen, som nå har flyttet til Revetal. Jeg kommer til å være her inntill jeg får meg en ny fast jobb et sted, men hovedfokuset ligger nå på studeringshylla igjen.

Når det kommer til trening har jeg kjørt mye fullkropp de siste årene. Det går mest i kardiotrening som jogging og svømming, styrketrening trener jeg maks 2 ganger i uken, men når jeg først er der trener jeg hardt og tungt gjennom hele kroppen. Dette har medført til at øktene mine kan vare opptill 3 timer noen ganger for å få jobben gjort. Dette har jeg dog gått lei av nå, og har i dag for første gang på lenge, lenge begynt på en splitt igjen! Og det var deilig skal jeg si deg! Kjører bare en enkel 2-splitt nå i første omgang. Når det kommer til kostholdet har jeg hatt et mer fornuftig og balansert forhold til det hele. Jeg spiser sunt regelmessig, men hvis jeg har lyst på noe digg, så spiser jeg det enten det er en burger eller pizza… Jeg har ikke noe tvangsforhold til mat lenger, og får heller ikke dårlig samvittighet av ting jeg putter i meg. Jeg har bare et bevist/smart forhold til det hele. Min greie er at det kan ikke være sunt å bare spise dritt hele tiden, like mye som det kan ikke være sunt å bare spise sunt hele tiden heller… Det må være en balanse, med mindre man er på diett da så klart, noe jeg har vært på i en liten periode nå, men som jeg avsluttet for en liten stund tilbake pga. det ble for mye styr. Jeg er i gang med å vedlikeholde og bygge igjen nå, og begynner å få en helt ok off season form. Musklene er ikke like problematisk som det å holde fettprosenten nede. Føler meg som en vannballong til tider, og er også grunnen til at jeg trener mest kardio. Jeg elsker å svømme, og drar derfor ofte til badeland for litt rensing i kropp og sjel! J Jeg hater å jogge så dette gjør jeg minst av. Vel, da tror jeg har egentlig fortalt det meste. Dagens økt er som følger…




Søndag 22/8 2010

Bryst/Rygg/Skuldre:


Chins: 3 x 8-6
Benkpress: 90kg x 8, 95kg x 6, 100kg x 5
Skråbenk i smith: 95kg x 5, 5, 5
Flat flyes: 27.5kg x 8, 30kg x 6, 5
Chest press: 78.5kg x 8, 6 > strip sett: 40kg x 6 > 20kg x 10

Foroverbøyd roing: 100kg x 12, 110 kg x 10, 10
Markløft: 140kg x 8, 145kg x 6, 150kg x 5, 160kg x 3
Sittende roing: 35kg x 12, 40kg x 12, 45kg x 10

Sidehev: 15kg x 12, 12, 12 > strip sett: 12.5kg x 8 > 10kg x 10 > 7.5kg x 12


Veldig fornøyd med dagens økt!! Alt gikk supert og fint! Veldig overasket over benken ettersom jeg satset på bare 3 reps på siste settet, men greide å skvise ut 2 til helt fint. Også markløften gikk strålende i dag! Ikke noe å si på motivasjonen og hadde mye inne å gi. Også veldig deilig og bli litt fortere ferdig enn vanlig ettersom jeg ikke trener fullkropp lenger, selv om det faktisk ble ca. 2 timer med trening. Men ettersom jeg ikke trener absolutt alt lenger på 1 dag så har jeg tilgang til å kjøre mer volum/flere sett. Det har jeg ikke gjort tidligere når jeg har trent hele kroppen. Har holdt meg til bare 1 sett på det meste unntatt noen få øvelser som trenger litt flere sett (Knebøy/markløft etc..). Men sånn er no det! Ser fram til neste økt allerede!!! Cheesy Kostholdet kommer jeg tilbake til litt senere… Wink


True style – 2010, you know how I do it…






LETS GET IT!!!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: True is back!!!
« #575 : 22. august 2010, 23:06 »
Lykke til Vanilla Ice! Smiley
Sa brura

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: True is back!!!
« #576 : 22. august 2010, 23:21 »
Blir konge det! Litt dårlig flyt siste åra ser jeg, kjedelig når alt skjærer seg på en  gang! Men man kommer alltid sterkere ut av det!  Smile
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True is back!!!
« #577 : 23. august 2010, 00:12 »
Søndag 22/8-10


Kosthold:

Frokost: 75g havregryn + 6 egghviter i vann, 1 glass apelsinjuice, grønn te m honning, 1 multivitamin, 2 Omega 3.

Måltid 2: 70g havregryn, 50g ON`s 100% Whey, 1 glass apelsinjuice

*Styrketrening*

Rett etter trening: 75g Vitargo + 60g ON`s 100% Whey

Måltid 3: 350g kyllingfilet, masse jasmin ris, pepsi max

Måltid 4: 60g ON`s 100% Whey, en neve m valnøtter

Måltid 5: 200g tunfisk, 2 ss Selolje





Aint nothing changed... Still the same... Cool
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True is back!!!
« #578 : 23. august 2010, 00:14 »
Lykke til Vanilla Ice! Smiley

Takker min gamle venn/rasshøl! Smiley

Blir konge det! Litt dårlig flyt siste åra ser jeg, kjedelig når alt skjærer seg på en  gang! Men man kommer alltid sterkere ut av det!  Smile

Jepp det blir det! Er motivert for et bra bygge år fremover!! Har tenkt til å skaffe meg noe NO-Xplode igjen også for litt ekstra pepp på trening!! Cheesy Har noe kreatin liggendes, men det glemmer jeg alltid å ta............. dry
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: True is back!!!
« #579 : 23. august 2010, 00:18 »
Sup? Slenger inn et lite bokmerke her jeg Smiley
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True is back!!!
« #580 : 23. august 2010, 22:45 »
Kosthold/Hvile


Frokost: 75g havregryn m 6 egghviter i vann, 1 glass apelsinjuice, grønn te m honning, 1 multivitamin, 2 Omega 3

Måltid 2: 70g havregryn, 50g ON`s 100% Whey

*Svømming*

Rett etter trening: 5 riskaker, 1 banan, 50g ON`s 100% Whey

Måltid 3: 3 Taco wraps (Kjøttdeig, wraps, salat, paprika, revet ost, taco saus)

Måltid 4: 200g tunfisk, en neve m valnøtter, pepsi max

Måltid 5: 500g laks, broccoli, pepsi max


Ble litt utskeing med taco i dag pga. bursdag til lillesøsteren min. Men absolutt et fullverdig off season meal, og jeg greide å planlegge det rundt treningen min slik at jeg fikk spise rett etter jeg hadde trent. Så sånn sett skader det fint lite. Taco er jo faktisk sunt i seg selv hvis du ser bort i fra selve wrapsen. Det hadde skadd mer med en pizza lissom!  Anyway, var skikkelig gira på å fullføre resten av kroppen i gymmet i dag, men fornuften min greide heldigvis å holde meg tilbake. Men i morgen blir det nok garantert action igjen med mindre noe spess skulle uheldigvis dukke opp!! Tror dette 2-splitt opplegget kommer til å fungere helt greit. Man har muligheten til å trene hele kroppen mye oftere enn med en 4-5 splitt for eks... Kommer kanskje til å oppgradere til en 3-splitt hvis jeg føler for det og synes at det går greit. Det er bakdeler og fordeler med alle splitter. Jo høyere splitter du har, desto bedre mulighet har du for å trene hver muskelgruppe optimalt, men tidspresset blir verre. Desto lavere splitter du har jo mer tid har du til overs, men muligheten for å trene hver enkelt muskelgruppe optimalt synker ettersom at du må trene flere muskelgrupper på en dag. Det som er virkelig greit med en 2-splitt er at hvis du har trent begge dagene, har du gooood tid på deg før du kan trene neste dag igjen!  Sånn sett er det veldig greit. Er du av typen som har dårlig tid ellers i løpet av dagen er dette det riktige for deg. Har du mye tid til overs kan du forlenge på splitten. Jeg har hatt stor suksse med en 4-splitt tidligere og har følt at dette har vært det beste for meg.

Ok folkens, I`ll see you tommorow! Good night! Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True is back!!!
« #581 : 23. august 2010, 22:46 »
Sup? Slenger inn et lite bokmerke her jeg Smiley

You better!!! Angry
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: True is back!!!
« #582 : 24. august 2010, 01:34 »
jeg og! Cheesy hilsen gammel fan fra elverum

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True is back!!!
« #583 : 24. august 2010, 01:45 »
jeg og! Cheesy hilsen gammel fan fra elverum

^^Haha! Får ta meg en tur oppover igjen snart. Hadde vært konge og tatt en økt der igjen. Var jo der jeg fikk de beste økningene i mitt liv! Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: True is back!!!
« #584 : 24. august 2010, 11:38 »
jasså, noen film i produksjon  da? Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!