Skrevet av Emne: True  (Lest 97608 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #705 : 05. desember 2010, 00:04 »
04/12-10

Biceps/Triceps


Stang curl:

44kg x 10
54kg x 8
56.5kg x 6, 6, 5
52.5kg x 7-8

Preacher curl maskin:

55kg x 8, 8, 8

Enarms preacher curl:

13kg x 7

Nedpress:

85kg x 12
90kg x 10
95kg x 8, 7

Sittende dips maksin:

150kg x 12
160kg x 8, 8, 8


Biceps:  10 sett
Triceps: 8 sett

Start: Kl.21.50
Slutt: Kl.23.05
Totalt:        1.15t



Hard økt i kveld! Storkoste meg på gymmet, som et resultat av god motivasjon og arbeidsvilje! Smiley Håndleddet holdt ut denne gangen også selv om det verket som bare faen under det første oppvarmings settet. Hadde aldri trodd jeg skulle greie å reppe 50kg + i dag, men heldigvis forsvant smerten underveis gjennom økten. Jeg greier ikke å supinere håndleddet mitt lenger uten å få kraftig smerter, noe som gjør det ekstremt vanskelig å trene biceps da jeg må ha håndleddet i supinert form hele veien. Men, men - som alltid er det vilje er det vei! Smiley Greide å bomme på første settet i dag. Trodde jeg curlet 54kg, men det var bare 44kg... Jeg syntes det var merkelig lett, men sjekket ikke godt nok etter om vektene stemte. Men uansett så hadde jeg veldig god progresjon på vektene i dag! Økte på alt sammen og kjørte til absolutt failure (Dorian Yates style)! Veldig bra økt, og jeg kjørte enormt strikt i tilegg. No ego training what so ever. Mer enn det har jeg strengt tatt ikke å si. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - Bøy er gøy! :)
« #706 : 08. desember 2010, 01:17 »
07/12-10

Bein


Knebøy:

172.5kg x 5, 5, 5, 5  (2.5kg +)
182.5kg x 3  (10kg +)
162.5kg x 6

Beinpress:

260kg x 15
280kg x 12
300kg x 12

Reverse hack squat:

160kg x 12
170kg x 10
180kg x 10

Leg extention:

75kg x 12
80kg x 10, 10, 10

Liggende leg curl:

80kg x 8, 8, 8, 8


Bein: 20 sett

Start: Kl. 22.30
Slutt: Kl. 00.15
Totalt:      1.45 t


Nok en bra økt... Tung bøy, men går fortsatt opp som den skal. Kjente strekken i venstre lår kom tilbake under oppvarmings settene, men gikk heldigvis bort i løpet av økten. Alt gikk fint og greit, progresjon på nesten alt. Leg Extention og Leg curlen er nå utmakset så vet ikke helt hva jeg skal gjøre der...

Så... Bare 3 økter til og etter mine beregninger skal jeg da være god for 180kg 4x5 + 190kg x 3. Skal si det går fort! Smiley Har tatt igjen mr. Baliba allerede, og jeg er ikke styrkeløfter en gang... Huh Hehehe. Grin

Å jo! Denne gutten trener ikke bøy med belte heller bare så det er sagt... Hadde jeg gjort det, hadde jeg vært god for minst 15-20kg til. Smiley Men denne gutten her trener først og fremst for muskelkontakt og ikke styrke så derfor holder jeg meg unna det... But just to let you know, Im a lot stronger......... Wink

Hahaha, ok det var dagens arroganse! biggrin Nå skal denne eplekjekke gutten ta seg en god og varm dusj etterfulgt av litt god og varm mat! Cheesy


So till next time, Im out.............. Wink
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #707 : 10. desember 2010, 22:53 »
10/12-10

Bryst/Skuldre                                                                                                                           
                                                                                                                                                         

Benkpress:

114kg x 5, 5, 5, 5  (1.5kg +)
124kg x 3  (10kg +)

Skråbenk i smith:

96.5kg x 5, 4, 4
94kg x 3 (Toast!)

Flat flyes:

33kg x 7, 6, 5, 4

Chestpress:

98kg x 8, 6, 6

Liggende Hammer strenght:

90kg x 6

Sidehev:

20kg x 12
22kg x 12, 12, 12 > Strip sett: 14kg x 8

Foroverbøyd sidehev:

32kg x 12, 10, 10

Foroverbøyd sidehev på skråbenk:

14kg x 10


Bryst: 17 sett
Skuldre: 8 sett

Start: Kl. 20.15
Slutt: Kl. 22.00
Totalt:      1.45 t



Bra økt i kveld også. Var gøy å trene. Smiley Benken gikk nok en gang helt fint, men kjenner at jeg må gjøre en god innsats for å få opp reppene. Skal ikke se bort i fra at jeg stagnerer her snart, men jeg får bare fortsette å gjøre så godt jeg kan. Tok på meg jakken på siste settet igjen for litt psykisk boost, og nok en gang greide jeg hele 3 reps på det tyngste settet! Så er meget fornøyd med det. Alt annet gikk veldig fint også, storkoste meg igjennom hele økten. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #708 : 14. desember 2010, 02:12 »
13/12-10

Rygg/Mage


Chins:

KV x 8, 7, 6, 6

Markløft:

176.5kg x 5, 5, 5, 5  (6.5kg +)
186.5kg x 3 (16.5kg +)

Foroverbøyd roing:

120kg x 12
124kg x 10, 10

Sittende roing m bredt grep:

110kg x 10
115kg x 10
120kg x 8

Situps på skråbenk:

KV x 15-20, 12, 10


Rygg: 15 sett
Mage: 3 sett



Nok en solid rygg økt! Jeg viste allerede da jeg satte meg i bilen og kjørte til gymmet i dag at jeg kom til å ha en bra økt! Jeg snakket og psyket meg selv opp allerede i bilen. And boy let me tell you! Jeg kom tilfeldigvis til å glemme loggboken hjemme i dag, så jeg var veldig usikker på hva jeg hadde trent med på markløften sist! Jeg viste såpass at jeg var veldig jevnt med knebøyen, og la på 174kg i starten - men bestemte meg deretter for å legge på 2.5 ekstra for å være helt sikker... Og jepp, jeg var mer enn sikker nok fordi jeg løftet bare 170kg sist gang, hvor jeg nå løftet 176.5kg!! Så det er altså 6.5kg i progresjon, som tilsvarer hele 2 økter! Shocked Og det verste var at det gikk helt greit også! Tungt, men føltes ikke noe særlig tyngre enn de vektene jeg løftet sist. Så stor psykisk og fysisk fremgang her! Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre neste gang siden jeg har gjort et slikt stort hopp. Jeg har tatt meg igjen selv for faen, lol!!  Grin Jaja, jeg får vel bare gruble litt på det. Alt gikk supert i dag så ingenting å sette fingeren på.

Till next time baby! All your gonna get and see is progress after progress! I`ll never stop... Wink



Peace. Cool
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #709 : 17. desember 2010, 23:27 »
17/12-10

Biceps/Triceps


Stang curl:

56.5kg x 6, 6, 7
54kg x 6

Preacher curl maskin:

55kg x 10
60kg x 7, 7, 6 > Strip sett: 35kg x failure

Nedpress:

90kg x 12
95kg x 10
100kg x 6, 6 > Strip sett: 80kg - 60kg - 45kg x failure

Sittende dips maksin:

160kg x 10, 9, 8

Sittende dips på benk:

KV x 10


Biceps:  8 sett
Triceps: 8 sett

Start: Kl.21.25
Slutt: Kl.22.35
Totalt:     1.10t



Ahhhhh, nok en bra økt. Smiley Det er digg å komme fornøyd ut fra gymmet hver eneste økt. Dette er ikke noe jeg er vandt med i forhold til tidligere år. Dro ofte hjem veldig skuffet fordi jeg ikke fikk det ordentlig til. Men så igjen så forlangte jeg utrolig mye av meg selv på den tiden også. Ikke at jeg forventer noe mindre av meg selv nå om dagen, men jeg var virkelig streng da husker jeg... Men uansett, nok en hard, intensiv økt med progresjon! Har nå makset ut nedpressen også. Siste settet på dipsen greide jeg å få den ene spaken ut av ledd slik at jeg måtte ta av alle vektene for å rette den ut igjen. Er vel for tungt for den stakkar... Awwwwww. Sad

Anyways, fornøyd med økten og ser fram til å trene bein nå neste gang. Jeg veier for øvrig 115kg+ om dagen så tenkte jeg skulle droppe litt ned på maten etter trening. Kan sitte å spise i 3 timer i strekk enkelte ganger da. Man blir jo faen meg aldri mett, hehe. Ellers kommer jeg nok til å holde meg med det samme oppsettet.

Yeah, yeah - thats it... Go to hell, and I see you later............. :Smiley


 Kiss
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #710 : 20. desember 2010, 23:29 »
20/12-10

Bein


Knebøy:

174kg x 5, 5, 5, 5  (1.5kg +)
184kg x 2 (10kg +)

Beinpress:

240kg x 12
250kg x 15
270kg x 15
280kg x 12

Reverse hack squat:

140kg x 10, 10, 12

Leg extention:

70kg x 12, 10, 10 Strip sett: 35kg x failure

Liggende leg curl:

80kg x 10, 10, 8
75kg x 8


Bein: 19 sett

Start: Kl. 20.25
Slutt: Kl. 22.10
Totalt:      1.45 t



Litt skuffene økt i dag, og det kom av 2 ting.... Først og fremst, så greide jeg å skade meg. Igjen! Dette begynner å bli en dårlig vane nå, men det er vel nesten bare å forvente med de styrkeøkningene jeg har... Dog har jeg aldri greid å skade meg så lenge jeg har trent før. Men det ble vist for tungt på det aller siste kebøy settet, og jeg kjente noe ble revet av i høyre lår. Hadde ikke sjangs å ta noen flere knebøy sett etter det. Men jeg fortsatte økten for det. Er det noe jeg hater så er det dårlige økter, så jeg bare bet tennene som vanlig og bare tok det litte grann mer forsiktig. Det var vondt som faen, men jeg kom meg igjennom det. Holdt fokuset på å holde intensiten oppe så godt som mulig siden skaden hadde greid å holde meg tilbake..

Og nr 2... Jeg fikk nok en gang kjeft av sjefen av gymmet pga. for mye bråk... Neste gang var det rett ut sa hun. Jaja, det skulle jo bare mangle det, ikke akkurat noe nytt at jeg blir kastet ut fra steder... :Smiley Stakkars folk som har en som virkelig trener hardt å ha med å gjøre. Gud så grusomt!! Ohmy Hu fortsatte også å anklage meg for div bullshit, som jeg ikke kjenner meg igjen i, men du vet jo hvordan folk liker å peke på de "usual suspects"... Wink Kan dra et viss sted hu kjerringa der. Ikke rart det ikke er noen folk der, når det ikke går ann å trene uten å lage litt lyd. Skulle likt at det var tilfellet, men generelt så er jo folk bare late - og som er den ekte grunnen! Uansett, bryr meg fint lite. Kommer aldri til å ha noe respekt for disse "treningssentrene" uansett. Det enste gymmet som virkelig var verdt noe var Vallø Trimsenter, noe som aldri kommer tilbake. Så fuck alle disse kommerse DRITT senterene!! Folk liker bare å peke fingeren på de som jobber hardt og som faktisk oppnår resultater fordi de er sjalue og ikke noe annet! Så bare klag i vei dere jævla tapere. Finner et nytt gym uansett, og forhåpentligvis et gym hvor det er lov til å trene hardt og lage litt lyd!

Ok, det var dagens utlufting. Tilbake til skaden. Alt i alt så var det en helt grei økt. Langt i fra super, men bra nok. Jeg fikk gått igjennom progresjons settene og det er det aller viktigste. Så jeg smiler fortsatt... Smiley Jeg får bare passe på å hvile beina ordentlig til neste gang, og heller droppe de tyngste settene. Har ikke trent bein på nesten 2 uker nå, så det ble vel litt for mye hvile for at de kunne takle presset. Skal også gå til innkjøp av noen "knee wraps" for å unngå fremtidige og unødvendige skader. Det blir nok bra.

Ha en fortsatt fin kveld.


~True.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #711 : 23. desember 2010, 00:50 »
22/12-10

Bryst/Skuldre                                                                                                                           
                                                                                                                                                         

Benkpress:

116kg x 5, 5, 5, 5  (2kg +)
126kg x 3  (10kg +)

Skråbenk i smith:

94kg x 6, 5, 5

Flat flyes:

33kg x 8, 6, 5, 5

Chestpress:

100kg x 6, 6, 6

Liggende Hammer strenght:

90kg x 6

Sidehev:

22kg x 12, 12, 12
23kg x 10 > Strip sett: 18kg - 14kg - 10kg

Foroverbøyd sidehev:

33kg x 12, 12, 12, 10


Bryst: 16 sett
Skuldre: 8 sett

Start: Kl. 22.00
Slutt: Kl. 23.55
Totalt:      1.55 t



Ok, lets keep this going. Først og fremst så begynner allerede høyre låret mitt å komme seg så det er bra. Forhåpentligvis gror det kjapt nok igjen slik at jeg kan ha en tung bein økt neste gang. Men det vil tiden vise. Ellers så hadde jeg en bra økt i kveld. Ikke en super økt, men gjorde mitt beste og det er mer enn godt nok. Fortsatt på progresjons siden så det går stadig fremover. Prøvde også å holde litt høyere intensitet i dag, så jeg ble litt overasket da jeg fant ut at jeg hadde nesten trent i 2 timer. For det virket ikke akkurat slik. Nuvel, sånn er jo det - og ikke at jeg trenger å ha noen særlig intensetive bryst økter lell, for det er ikke det jeg vokser av. Syntes det meste gikk greit i kveld så sier meg fornøyd med det. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Qvasi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

Sv: True - The Resurrection
« #712 : 19. januar 2011, 20:18 »
oppdatering på g? hvordan gikk det etter skaden du pådro deg under beinøkta?

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: True - The Resurrection
« #713 : 19. januar 2011, 21:00 »
Nå har jeg aldri hørt hvor mye lyd du lager når du trener. Lager selv litt lyd når jeg løfter markløft og knebøy men har aldri fått noe tilsnakk fra dama på Pro Gym. Kanskje det kan være greit å ta til se hva hun sier. Dette er en dame som har vært gift med en Masters Mr.Olympia vinner og som har trent rundt flere titalls proffe kroppsbyggere opp igjennom tiden. Så man skulle jo tro hun visste litt om hard trening.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True - The Resurrection
« #714 : 18. februar 2011, 21:39 »
Har sluttet å logge så har ikke vært her på en stund. Bare tok en titt nå først i kveld. Men treningen og dietten (som jeg er på nå) går veldig bra! Smiley

Nå har jeg aldri hørt hvor mye lyd du lager når du trener. Lager selv litt lyd når jeg løfter markløft og knebøy men har aldri fått noe tilsnakk fra dama på Pro Gym. Kanskje det kan være greit å ta til se hva hun sier. Dette er en dame som har vært gift med en Masters Mr.Olympia vinner og som har trent rundt flere titalls proffe kroppsbyggere opp igjennom tiden. Så man skulle jo tro hun visste litt om hard trening.

Vel, alt jeg kan si er at det er ikke hva det en gang var. Du skulle heller trent der da Bjørn Tore drev stedet, og da det ikke var noe Pro Gym... Nå er det ingen steder man kan trene hardt lenger uten å få en moralsk pekefinger opp i trynet. Det er kvalmt å tenke på når det er faktisk vi som trener som betaler for å være der. Aldri før har jeg opplevd slik trangsynhet. Men, men, whatever. Jeg ligger heller lavt når hun er rundt omkring, og lager heller litt mer støy når hun ikke er til stedet. En sjanse vel verdt å ta. Skal love deg jeg gjorde mitt beste for å ikke lage en eneste lyd under det aller tyngste markløft settet i dag, og hun trente det samme rett ved siden av meg. Gjorde det bare for å håne hu, hehe. biggrin Tør vedde på at hu holdt oversikt over meg, og bare ventet på en unnskyldning for å ha noe å klage på hele tiden hu var der. Og jammen fikk jeg meg et blikk når jeg faktisk greide å slippe ut litt lyd på slutten også. Helt vanlige treningslyder liksom. :Smiley
Hvordan skal jeg greie å trene hardt samtidig som jeg må passe på, og være redd for hvor mye støy jeg faktisk kan lage? Huh Tyranni kalles det. Det er ikke det at jeg ikke klarer å være stille under en økt, det er det at det hjelper både på de psykiske og fysiske prestasjonene og lage litt lyd. Det føles mer som du faktisk trener.

Hvem hun har vært med, hvor hun har vært, og hva hun har gjort er egentlig for meg helt ubetydelig. Hvis hun har vært sammen med en Olympia vinner (noe jeg viste fra før av) burde hu egentlig skjønt bedre! Og det tror jeg hu gjør også, for ikke faen om han hadde trent der under de vilkårene. Med mindre han får spesialbehandling da, du vet jo hvordan det går... :Smiley

Alt i alt så er dette i grunn lite å henge seg opp i selv om det kan være irriterende. Jeg forstår at det er en viss "familievennlig" atmosfære de prøver å oppretholde og respekterer det, dog jeg ikke liker å bli uglesett på som en kriminell fordi jeg lager litt lyder her og der for det.......
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: True - The Resurrection
« #715 : 17. juli 2011, 14:32 »
Har trent sammen med folk som er i toppen av styrkeløft som ikke trenger å bråke med vektene, rope og stønne høylydt osv, tro det eller ei, men det er irriterende for alle andre på gymmet, spesielt vi som vet at treningsutbyttet ikke kommer an på hvor høyt man skriker eller om man slipper vektene ned på bakken. Bare litt heads up, lett å føle at en "må" bråke for å ha ei hardcore økt, men er greit å venne seg til å ikke bråke for å ikke havne i konflikt med medlemmer og ldere på senteret.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: True - The Resurrection
« #716 : 17. juli 2011, 14:42 »
Ja, her må jeg si meg enig med Slux. De sterkeste er alltid de som kommer med minst lyder. Sjekk Ed Coan, for et meget godt eksempel. Han er (utad) rolig både før, under og etter løftene sine. Når man trener skal man holde på pusten og man holder ikke på pusten når man lager lyder. Det er ingen sammenheng mellom mye lyd og bra trening. Jeg var av motsatt oppfatning da jeg var yngre og ble engang spurt av en eldre kar, Johann Nystrøm (mangeårig norgesmester i vektløfting) om jeg satte verdensrekord engang jeg trente benpress. Han mente jeg kom med for mange lyder Smiley Jeg så litt på han som en tulling den gang, men det var før jeg forsto at lydene bare motarbeider meg selv. Musklene blir ikke sterkere av at man roper eller ynker seg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: True - The Resurrection
« #717 : 17. juli 2011, 15:03 »
er det noen bilder/videoer i denne loggen? Smiley fin form!
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True
« #718 : 05. august 2011, 21:53 »
Haha, epic å dra opp den gamle loggboken min for å kverulere. biggrin

Whatever, jeg bryr meg fint lite. Man kan selvsagt trene hardt uten å lage noe særlig lyd, det er ikke det som er poenget her. Poenget er at jeg liker å trene fritt, og som jeg selv vil. Det er helt på trynet at man skal gå rundt i gymmet og være redd for hvor mye støy man kan lage før man blir kastet ut. Det her er for faen ikke noe bibliotek! Og Einar... Man holder pusten når man trener?? Kanskje i den negative fasen, men ihvertfall ikke i den positive. Da slipper man gjerne ut luft/pust, og hva kommer med luft? Jo, lyder. Einar liker videre å dra opp eksempler som Ed Coan som en rolig løfter... So what? Skal jeg dra opp Ronnie Coleman, Branch Warren, Jay Cutler, Johnnie Jackson, Flex Wheeler +++ som eksempler for mine motargumenter og da? Dette dreier seg om en trivsel sak ikke noe annet. Jeg blir mer motivert av å lage litt lyd enn uten, og jeg vet godt at jeg presterer bedre til tider pga. av det også. Men det spiller ingen rolle. Jeg oppretholder de reglene senterene har satt så godt jeg kan, uansett hvor idiotiske mange av de måtte være.....
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: True
« #719 : 05. august 2011, 22:34 »
Nei, trenger ikke å komme ut lyd selv om det kommer ut luft. Ja, men holder pusten i den positive fasen også. Bare når man er ferdig med reppen at man puster ut og så inn igjen, selv om man til tider kan løfte beste om man holder pusten gjennom HELE settet. Hvis man gjøre det riktig selvsagt. Og Ed Coan er den sterkeste av alle de gutta der. Det var derfor jeg brukte han som eksempel. Og det går ikke ann å finne moteksempler. At det er mange som roper og hoier betyr ikke at det er nødvendig å rope. Det er bare tull og tøys. Det er showoff. Og ja, det kan være ARTIG å briefe og showoffe litt, men fysisk er det ingen fordel. Du presterer ikke bedre av det selv om du måtte tro det Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!