Skrevet av Emne: True  (Lest 97088 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True
« #720 : 05. august 2011, 22:42 »
Nei, trenger ikke å komme ut lyd selv om det kommer ut luft. Ja, men holder pusten i den positive fasen også. Bare når man er ferdig med reppen at man puster ut og så inn igjen, selv om man til tider kan løfte beste om man holder pusten gjennom HELE settet. Hvis man gjøre det riktig selvsagt. Og Ed Coan er den sterkeste av alle de gutta der. Det var derfor jeg brukte han som eksempel. Og det går ikke ann å finne moteksempler. At det er mange som roper og hoier betyr ikke at det er nødvendig å rope. Det er bare tull og tøys. Det er showoff. Og ja, det kan være ARTIG å briefe og showoffe litt, men fysisk er det ingen fordel. Du presterer ikke bedre av det selv om du måtte tro det Smiley

Nei, det er bare hva du liker å tro.. Wink Like mye showoff som å gå i singlett ute blant folk. For det er det jo bare feite og tynne her i landet som får lov til, er du veltrent og har muskler så er du automatisk "briefer". Haha, latterlig! Jeg trener som oftest HELT ALENE i gymmet, da det (sørgelig nok) er nesten ingen andre enn meg som trener der. Så hvordan er jeg show off da, når jeg er helt for meg selv? Kunne ikke brydd meg mindre om det var 100 stykk der eller 0. Det påvirker ikke treningen min overhodet. Det at jeg lager lyder til tider har kun med min EGEN motivasjon å gjøre. Noen ganger får jeg en fin blanding fordi jeg er mer motivert til enkelte sett enn andre. Så nei, du tar nok feil der gitt. Folk skal bare være skinnhellige å peke med fingeren som vanlig. Norge i et fint lite nøtteskall. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: True
« #721 : 05. august 2011, 23:02 »
Jeg har vært akkurat slik som du, True. Akkurat. Helt lik. Jeg trodde det samme. Jeg tok feil. Nå vet jeg sannheten. Nå vet jeg Fasiten. Jeg håper du får oppleve den engang også.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True
« #722 : 05. august 2011, 23:10 »
Altså, helt seriøst - jeg er ikke så høylytt som du tror. Jeg var verre i mine yngre dager. Jeg snakker om helt normale og vanlige treningslyder her under meget tunge sett til failure. Det er veldig vanskelig å holde alt inne til tider når man er i ekstrem smerte. Det går, men det er utrolig slitsomt og krevende enn å slippe litt ut og lette på presset. Men kanskje det bare er jeg som er pinglete. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: True
« #723 : 05. august 2011, 23:29 »
Nei, det er bare hva du liker å tro.. Wink Like mye showoff som å gå i singlett ute blant folk. For det er det jo bare feite og tynne her i landet som får lov til, er du veltrent og har muskler så er du automatisk "briefer". Haha, latterlig! Jeg trener som oftest HELT ALENE i gymmet, da det (sørgelig nok) er nesten ingen andre enn meg som trener der. Så hvordan er jeg show off da, når jeg er helt for meg selv? Kunne ikke brydd meg mindre om det var 100 stykk der eller 0. Det påvirker ikke treningen min overhodet. Det at jeg lager lyder til tider har kun med min EGEN motivasjon å gjøre. Noen ganger får jeg en fin blanding fordi jeg er mer motivert til enkelte sett enn andre. Så nei, du tar nok feil der gitt. Folk skal bare være skinnhellige å peke med fingeren som vanlig. Norge i et fint lite nøtteskall. Smiley

Er veldig enig i mye av det du sier! Hater at janteloven er så sinnsykt framtredende i Norge. Får ofte nedlatende kommentarer, eller at folk rett og slett bare smiler/ler hånlig når de ser meg fordi jeg går i singlet. Går derimot en tynnfeit nerd i singlet, så er det helt greit.

Å lage litt lyd får en jo til å føle seg mye mer mann og det hjelper til tusen på motivasjonen - skrik i vei Grin!
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: True
« #724 : 05. august 2011, 23:46 »
Altså, helt seriøst - jeg er ikke så høylytt som du tror. Jeg var verre i mine yngre dager. Jeg snakker om helt normale og vanlige treningslyder her under meget tunge sett til failure. Det er veldig vanskelig å holde alt inne til tider når man er i ekstrem smerte. Det går, men det er utrolig slitsomt og krevende enn å slippe litt ut og lette på presset. Men kanskje det bare er jeg som er pinglete. Smiley
Nei, men da er vi nok mere enig Wink Jeg uffer meg jeg også når det er mange reps, spesielt før og etter. Poenget er uansett det samme; at fysisk så blir man ikke bedre av lydene man lager Smiley Og man skal kunne syte litt, puste tungt og svette som en gris på et treningssenter uten at det skal være galt, ja.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: True
« #725 : 06. august 2011, 10:24 »
Er veldig enig i mye av det du sier! Hater at janteloven er så sinnsykt framtredende i Norge. Får ofte nedlatende kommentarer, eller at folk rett og slett bare smiler/ler hånlig når de ser meg fordi jeg går i singlet. Går derimot en tynnfeit nerd i singlet, så er det helt greit.

Å lage litt lyd får en jo til å føle seg mye mer mann og det hjelper til tusen på motivasjonen - skrik i vei Grin!

Helt enig med deg, Siggedidigg - men det er desto enda bedre grunn til å bare fortsette! Wink Give them something to hate about, theyr just jealous anyway. Smiley

Nei, men da er vi nok mere enig Wink Jeg uffer meg jeg også når det er mange reps, spesielt før og etter. Poenget er uansett det samme; at fysisk så blir man ikke bedre av lydene man lager Smiley Og man skal kunne syte litt, puste tungt og svette som en gris på et treningssenter uten at det skal være galt, ja.

Ja, vi er relativt ganske enige tror jeg. Smiley

Ha en god helg!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!