Skrevet av Emne: Hannesen`s barseltrening...  (Lest 12664 ganger)

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen`s barseltrening...
« #90 : 01. desember 2006, 09:16 »
Leeenge siden jeg har vært her inne. Har rett og slett ikke hatt tid...
Ang trening, har det vært en god periode.
Har vært endel på spenst, deltatt på endel forskjellige timer.
Starter opp som instruktør fra 1.1, og har satt meg opp på litt vikartimer nå fram til jul. Så øver endel hjemme.
I tillegg er det nok å finne på med en på tre måneder og ei på 2,3 år!
Dåp 17 desember og oppussingsprosjekter i endinga!

I dag er frøkna i barnehagen og jeg skal i gang med husvasken. Er så deilig at det er desember!!!
(men en blir jo bare minna om hvor dårlig tid man har til alt!) OG: Hus med tømmervegger er et lite prosjekt i seg selv... STØV!!!
Hanne

Utlogget Afrodite

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Hannesen`s barseltrening...
« #91 : 01. desember 2006, 10:29 »
Hei Hanne!
Måtte jo ta en titt på deg og, etter at du hadde skrevet en koselig melding til meg.

Jeg må bare si at jeg er mektig imponert, altså.... Du er mor til to små barn i tillegg til oppussing, og likevel klarer du å få tid til trening og husarbeid!!! Du er sånn som jeg håper jeg blir når jeg blir mor. Det er så mange som sier at; etter fødsel, da ..... men det blir aldri noe av den treningen eller det sunne kostholdet. Jeg tror vi har stor fordel sånn sett, med at vi har vært aktive og bevisste på hva vi stapper i munnen i tiden før graviditet. En dag uten trening er som en dag uten mening! 

Jeg skal joine deg etterhvert med trenings/kostholdsdagbok her inne, kanskje det skjer allerede i kveld (er alene hjemme, og ingen planer..)

Vil ønske deg lykke til videre  Grin


Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen`s barseltrening...
« #92 : 04. desember 2006, 13:33 »
Hei Hanne!
Måtte jo ta en titt på deg og, etter at du hadde skrevet en koselig melding til meg.

Jeg må bare si at jeg er mektig imponert, altså.... Du er mor til to små barn i tillegg til oppussing, og likevel klarer du å få tid til trening og husarbeid!!! Du er sånn som jeg håper jeg blir når jeg blir mor. Det er så mange som sier at; etter fødsel, da ..... men det blir aldri noe av den treningen eller det sunne kostholdet. Jeg tror vi har stor fordel sånn sett, med at vi har vært aktive og bevisste på hva vi stapper i munnen i tiden før graviditet. En dag uten trening er som en dag uten mening! 

Jeg skal joine deg etterhvert med trenings/kostholdsdagbok her inne, kanskje det skjer allerede i kveld (er alene hjemme, og ingen planer..)

Vil ønske deg lykke til videre  Grin


Hei Afrodite!
Det var hyggelig!
Vel... jeg for min del synes det blir for lite trening. Dagene flyr og jeg følerofte at jeg bare får gjort halvparten av alt det jeg gjerne ville.
Men det får jeg nok bare venne meg til. småbarnstiden er en egen periode i livet. Utrolig koselig. Og jeg trengte nok å roe det hele litt ned!!!
Planlegger du kul på magen snart også!!?

Klem!
Hanne

Utlogget Afrodite

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Hannesen`s barseltrening...
« #93 : 04. desember 2006, 19:25 »
Har planer om å ihvertfall begynne og prøve neste år, så får vi se hvordan det går... Kan jo fort ta litt tid, hvis vi er så heldige at vi kan få barn, da. Har sagt til meg selv, at jeg skal være aktiv og ikke gi slipp på treningen hvis jeg blir gravid, og prøve og begynne igjen så fort fødselen er over og legen gir meg "go". Treningen er en veldig stor del av livet mitt, så det skal nok en del til før jeg kaster inn håndkle.

Kanskje jeg må spørre deg om råd, når den tid kommer  Wink

Og forresten; litt trening er bedre enn ingen trening. Du er flink  Smiley

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen`s barseltrening...
« #94 : 05. desember 2006, 15:27 »
Har planer om å ihvertfall begynne og prøve neste år, så får vi se hvordan det går... Kan jo fort ta litt tid, hvis vi er så heldige at vi kan få barn, da. Har sagt til meg selv, at jeg skal være aktiv og ikke gi slipp på treningen hvis jeg blir gravid, og prøve og begynne igjen så fort fødselen er over og legen gir meg "go". Treningen er en veldig stor del av livet mitt, så det skal nok en del til før jeg kaster inn håndkle.

Kanskje jeg må spørre deg om råd, når den tid kommer  Wink

Og forresten; litt trening er bedre enn ingen trening. Du er flink  Smiley
Å så spennende da!!! Er veldig veldig moro med barn!!
(sier jeg her jeg skriver på forum, lager middag og leker med toåringen min!!)
Ja, er ihvertfall i gang og holder meg i god form. Men blir liksom ikke så lett å sette seg så høye mål eller å trene slik det passer meg bestandig. Av og til må jeg liksom bare "hive meg til" når jeg har barnepass, akkurat har ammet osv. Så blir naturlig nok endel gå / løpeturer... Bor 20 minutter fra senter så blir fort vekk at en time går med til kjøring, skifting osv. Må liksom ha studio for å få trent "skikkelig". Men men!
Blir slik prioritering nå, også får jeg heller ta det opp igjen!!
Alt til sin tid. De blir jo så (ALTFOR) fort store...
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen`s barseltrening...
« #95 : 14. desember 2006, 19:28 »
Ho ho!
På side fem jeg nå...
Blir lite tid til å inn her...
Trent ingenting denne uka. Alle er syke. Jeg hoster hele tida. Hadde en vikartime for en uke siden, og etter det har det vært rolig (LES: Oppussing, to syke barn, nattevåk, julebakst og vaska ned huset..)
I morgen kommer mamma og hjelper meg med det siste- så blir det dåp på søndag, og femten til bords. Middag og kakebord. Koselig. Håper bare dåpsbarnet er sånn noenliunde i form...
Hanne

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!