Skrevet av Emne: Hjelp til å sette opp et DC program!  (Lest 11774 ganger)

Utlogget Helten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Hjelp til å sette opp et DC program!
« : 04. oktober 2006, 18:35 »
Jeg tenker  å begynne med DC men trenger litt hjelp til å sette opp et program...
Er ganske "ny" i treninga, har trent ca. et år... Burde jeg Begynne med DC da? Hvis ikke, hvordan burde jeg trene for maks økning i størrelse og styrke?

Takk for alle svar Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Hjelp til å sette opp et DC program!
« #1 : 04. oktober 2006, 18:37 »
Du burde ikke begynne med DC etter bare et års trening, det burde du ha lest i innføringa Wink Start heller med feks ryp som du finner i denne forumdelen (treningsmetoder).






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Alex89ss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Hjelp til å sette opp et DC program!
« #2 : 16. november 2006, 20:44 »
Hva er grunnen til man ikke bure trene DC etter bare 1 års trening?? selv har jeg trent siden september 2005. Kan jeg begynne med DC da??

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: Hjelp til å sette opp et DC program!
« #3 : 17. november 2006, 01:41 »
Det har med forståelse for sin egen kropp å gjøre. Dante utvikla dette programmet opprinnelig for allerede avanserte kroppsbyggere som var på et platå, folk som kjenner kroppen sin 100 %, har utrolig god peiling på ernæring, og som har så sterk intensitet i treningen sin at det holder med 1 rp sett per muskelgruppe! Folk som har trent i under 3 år har vanligvis ingen av de delene. Jeg hadde trent i 3 år før jeg begynte, og har fremdeles mye å lære! Det at dere spør disse spm viser ganske greit at dere ikke er klar for det.. Tren powerbuilding baserte programmer som 5x5 i noen år, lær alt dere kan om ernæring og hva som funker for dere, så kan dere begynne å tenke på DC.

(dere kommer sikkert til å begynne lell:P men isåfall, les så mye dere kan om det, og spør spørsmål her! Dette forumet har en moderator som har jobbet med en av de to DC-trenerne, så dere har en fantastisk kilde til kunnskap her!)
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
Sv: Hjelp til å sette opp et DC program!
« #4 : 17. november 2006, 13:06 »
Dette forumet har en moderator som har jobbet med en av de to DC-trenerne, så dere har en fantastisk kilde til kunnskap her!)

Bortsett fra at alle som jobber med DCtrenerne ikke "kan si" en dritt da..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hjelp til å sette opp et DC program!
« #5 : 17. november 2006, 13:22 »
Hvis man ikke er i stand til å lese stickyen om DC, forstå prinsippene og da evne å sette opp splitten slik den skal være.. DA har man ikke erfaringen som skal til for å få utbytte av DC-trening! Wink

Jeg mener ikke å være ufin, men sannheten er at for at DC skal være noe bedre enn en standard 4-splitt eller fullkroppsprogram til nybegynnere på SATS, så MÅ evnen til å sette Dante sin filosofi ut i livet være tilstede! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!