Skrevet av Emne: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett  (Lest 722446 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #915 : 13. juli 2010, 12:39 »
Lee Labrada
Ikke størst, men i mine øyne en av de mest komplette kroppsbyggere noensinne. Et "Kinderegg" i form av så godt som perfekt fysikk, shape og sceneopptreden.

I tillegg synes jeg som en del andre her at estetikken mht fysikkene var mer tiltalende blandt toppene for en tjue års tid siden og bakover (mot 70-tallet) Smiley Fortsatt kjøttberg, men det var i det minste mulig å tenke seg at det var oppnåelig.

http://www.youtube.com/watch?v=1M7oNEFvmeI#noexternalembed

Hvis jeg noensinne skal stå på en scene i bar overkropp og stramme musklene en gang, skal det bli med en sånn bart.  Cool

Er forresten helt enig! FOR en fysikk Cheesy

EDIT:


C og C ser jo ut som sprengte seler i forhold!!

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533


Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #917 : 13. juli 2010, 13:02 »
Syntes Arnold ser mye bedre ut enn Lee Labrada. Vanskelig å sette fingeren på det, men det er et eller annet med musklene til moderne bodybuildere som ser "off" ut.

Har sett enkelte bilder av coleman der dette ikke er tilfellet riktignok, men gh magen ødelegger det uansett Cheesy





You know I like your style, I really do.

Utlogget Johann

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

  • There is no tomorrow!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #919 : 14. juli 2010, 09:05 »
Syntes Arnold ser mye bedre ut enn Lee Labrada. Vanskelig å sette fingeren på det, men det er et eller annet med musklene til moderne bodybuildere som ser "off" ut.

Har sett enkelte bilder av coleman der dette ikke er tilfellet riktignok, men gh magen ødelegger det uansett Cheesy

Nå vant vel Labrada sitt første pro-show for 24 år siden (4 år etter Arnolds sist pro-show), og la opp for ca 15 år siden (i det året Coleman vant sitt første pro-show) så det er vel en glidende overgang mellom "umoderne" og "moderne" muskler vil jeg tro Smiley

Hva "off" er mht hvordan musklene ser ut på de tre forskjellige aner jeg ikke siden du ikke vet det selv da, men en må vel kunne si at det er langt mindre forskjeller massemessig mellom Arnold og Labrada enn mellom Labrada og Coleman.....
At Labrada har en mer muskuløs og langt mer komplett fysikk enn Arnold betyr selvfølgelig alikevel ikke at alle må synes han ser best ut. BB er dels objektivitet (forhåpentlig) og dels subjektivitet i ens egne vurderinger.

I mine øyne er Arnolds eneste styrke i sammenligningen med Labrada høyden.... Det skiller vel ca 20 cm, og det synes om ikke annet veeldig på scenen når de står ved siden av hverandre.

I tillegg kan en kaanskje si at Labrada på mange måter hadde en alt for perfekt harmoni mellom muskelgruppene. I følge dommerboka er det det en skal tilstrebe, men det er nok slik at mange synes det er kulere med de litt freaky byggerne - de kan godt være litt halvveis i beina så lenge de har bra overkropp og har syyyke armer osv osv

En av mine favoritter fra tidligere tider er i såmåte Brian Buchanan. Hadde halvgode bein, men overkroppen var imidlertid helt hinsidig....og han hadde ganske sikkert blandt tidenes desidert beste armer.
Ble straffet hardt av dommerne for mangelen i underetasjen, men like forbanna var han en av de med råest fysikk der oppe fordi han skilte seg så voldsomt ut pga strukturen.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #920 : 14. juli 2010, 09:22 »
Buchanan ja. Han likte jeg. De hevdet at han var 67 cm rundt midjen, og det er nok ikke langt fra sannheten.
Leste en treningsartikkel av ham en gang, og han trente da så lange økter at han hadde ei pause midt i økta hvor han drakk kaffe og spiste kylling.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #921 : 14. juli 2010, 10:36 »
Sykt smal midje på Buchanan ja. Smal midje får jo alt annet til å se større ut (illusjon).

De magene som proffbyggeren i dag går rundt med ser forferdelige ut. Er det GH som er grunnen til dette? Eller er det insulin som har skylda? Kankje en kombinasjon?

Glad jeg har smal midje. Armene mine er 48 cm men folk tror de er større (illusjon). Er en fordel å ha liten benbygning også da musklene ser mer dramatiske ut på en i utgangspunktet liten kropp.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #922 : 14. juli 2010, 10:39 »
Buchanan ja. Han likte jeg. De hevdet at han var 67 cm rundt midjen, og det er nok ikke langt fra sannheten.
Leste en treningsartikkel av ham en gang, og han trente da så lange økter at han hadde ei pause midt i økta hvor han drakk kaffe og spiste kylling.

Kan vel ikke si det samme om midjen din Jan? He he digger profilbildet ditt.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #923 : 14. juli 2010, 11:58 »
Kan vel ikke si det samme om midjen din Jan? He he digger profilbildet ditt.

Det stemmer. Den var nok nærmere 69 cm der.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #924 : 14. juli 2010, 12:12 »
Det stemmer. Den var nok nærmere 69 cm der.

Sure.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #925 : 14. juli 2010, 13:23 »
De magene som proffbyggeren i dag går rundt med ser forferdelige ut. Er det GH som er grunnen til dette? Eller er det insulin som har skylda? Kankje en kombinasjon?
Helt enig, for min del er det egentlig magen som ødelegger mest. Synes ikke det at de er så unormalt svære er så ille i grunn, mange av de som ikke har den groteske magen ser faktisk ganske bra ut, f.eks Dexter Jackson (aner ikke hvor gammelt bildet er). Flex Wheeler er vel heller ikke så gæren.


Off-topic: Har lest litt om "turtle abs" eller "GH gut" som det også kalles, og én teori er vel at for mye GH får indre organer til å vokse, og derfor blir magen så stor. Noe annet jeg har lest, er at det er de "vanlige" androgenene som får frem magen, det hadde en sammenheng med visceral fettlagring (om ikke jeg huske feil), skal se om jeg finner noe om det (hvis det er interessant). Selv om det kanskje er lite sannsynlig når man når single digit bodyfat.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #927 : 15. juli 2010, 03:02 »
hahaha, hadde daua av latter hvis jeg hadde vært en av de andre gutta på scenen der
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Mr Matvrak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

  • 19 år, 77kg
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #928 : 16. juli 2010, 13:10 »
Kevin Perod



Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #929 : 21. juli 2010, 22:51 »
Sykt smal midje på Buchanan ja. Smal midje får jo alt annet til å se større ut (illusjon).

De magene som proffbyggeren i dag går rundt med ser forferdelige ut. Er det GH som er grunnen til dette? Eller er det insulin som har skylda? Kankje en kombinasjon?

Glad jeg har smal midje. Armene mine er 48 cm men folk tror de er større (illusjon). Er en fordel å ha liten benbygning også da musklene ser mer dramatiske ut på en i utgangspunktet liten kropp.

Hva mener du med liten benbygning? Håndleddene dine ser ut til å være tjukke og du er bredskuldret.

You know I like your style, I really do.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!