Skrevet av Emne: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett  (Lest 722339 ganger)

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1575 : 04. mars 2012, 21:37 »
Kommer ann på hva man ser på som bygging. Jo stor desto bedre kontra jo mer estetisk desto bedre. Men jo, forstår hva du mener og er enig.

Kan vel slenge ut enda et bilde.


Ikke for å ødelegge noen illusjoner om drømmegutten din, men du bør vite at denne formen er på ganske tunge doser trenebolona og alt annet gutten klarte å få tak helt til broren hans ble tatt for dealing av aas. Profilen hans finne fortsatt, doser han kjørte, så dette er ikke fri fantasi heller. Hadde han enda vært rein hadde det vært bra, mer at det er resultatet med så mye kjemi i blodet, just saying

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1576 : 04. mars 2012, 22:16 »

Ikke for å ødelegge noen illusjoner om drømmegutten din, men du bør vite at denne formen er på ganske tunge doser trenebolona og alt annet gutten klarte å få tak helt til broren hans ble tatt for dealing av aas. Profilen hans finne fortsatt, doser han kjørte, så dette er ikke fri fantasi heller. Hadde han enda vært rein hadde det vært bra, mer at det er resultatet med så mye kjemi i blodet, just saying


Ikke for å ødelegge unskyldningen du bruker fordi du ikke ser slik ut, men det der krever dedikasjon. 99% om ikke alle bildene som har blitt postet her inneholder en athlet som har brukt preperater, men det er noe spesielt med Zyzz, er det ikke? Man elsker bare å hate på han.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1577 : 04. mars 2012, 22:17 »
Ja, det som er unikt med han er at han ikke har spist like mye mat.

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1578 : 04. mars 2012, 22:22 »
Ikke for å ødelegge unskyldningen du bruker fordi du ikke ser slik ut, men det der krever dedikasjon. 99% om ikke alle bildene som har blitt postet her inneholder en athlet som har brukt preperater, men det er noe spesielt med Zyzz, er det ikke? Man elsker bare å hate på han.

Jeg veit ikke hva som er spesielt med zyzz, det er nettopp det som er problemet. Sånn jeg ser det er han heldig med proposjonene men der stopper det jo. Jeg kan vise til norske atletik-fitnessgutter i norge med lik masse og lavere fettprosent enn han har som er reine. Gutten var et vandrende apotek, men klarte ikke mer enn det? Da er det en hel haug med mennesker som trener reint som du tråkker på ved å tro at han var dedikert. Han var et apotek som likte å feste og fikk kropp deretter. Hva jeg har og ikke har spiller ingen rolle, zyzz er oppskrytt og har alt for mange fanboys, fatter ikke hvorfor.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1579 : 04. mars 2012, 22:29 »
Jeg veit ikke hva som er spesielt med zyzz, det er nettopp det som er problemet. Sånn jeg ser det er han heldig med proposjonene men der stopper det jo. Jeg kan vise til norske atletik-fitnessgutter i norge med lik masse og lavere fettprosent enn han har som er reine. Gutten var et vandrende apotek, men klarte ikke mer enn det? Da er det en hel haug med mennesker som trener reint som du tråkker på ved å tro at han var dedikert. Han var et apotek som likte å feste og fikk kropp deretter. Hva jeg har og ikke har spiller ingen rolle, zyzz er oppskrytt og har alt for mange fanboys, fatter ikke hvorfor.

Estetikk! Du lurer på hvorfor han ikke ble større? Kan det ha noe å gjøre med at han ikke levde mange år? Vi har jo selvfølgelig folk som er større med lavere fettprosent.



Langt større, men likevel synes jeg ikke de er like estetiske som han. Estetikk er personlig, så tålerer om du ikke deler samme synsvinkel.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1580 : 04. mars 2012, 22:32 »
Nei faen, dette skal være en tråd med bilder av byggere.. ikke tvilsome mannemodeller.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1582 : 04. mars 2012, 22:46 »
U mad? Litt ironisk når han faktisk er død..

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1583 : 04. mars 2012, 23:21 »
Estetikk! Du lurer på hvorfor han ikke ble større? Kan det ha noe å gjøre med at han ikke levde mange år? Vi har jo selvfølgelig folk som er større med lavere fettprosent.



Langt større, men likevel synes jeg ikke de er like estetiske som han. Estetikk er personlig, så tålerer om du ikke deler samme synsvinkel.

Da får vi bare være enige om å være uenig. Jeg tror, som mange andre at det skal veldig kort tid for å kunne bygge mye masse når man dytter i seg aas og hgh f.eks. Defor er det ikke noen unnskyldning at det ikke ble mer kjøtt på kroppen når man har holdt på i noen år som han hadde gjort. Han var flink til å skaffe seg et rykte og hadde en bra estetisk kropp, men han er i mine øyne en ubrukelig rollemodell mtp trening, kosthold og livsfilosofi.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1584 : 05. mars 2012, 18:09 »
Hvem er egentlig denne Zyzz? Må innrømme at jeg ikke har hørt om ham, men så pleier jeg i så stor grad som mulig å holde meg unna alt som har med metro/bifile Jersey Shore-typer å gjøre. Er han en av de?

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1585 : 05. mars 2012, 19:28 »
Hvem er egentlig denne Zyzz? Må innrømme at jeg ikke har hørt om ham, men så pleier jeg i så stor grad som mulig å holde meg unna alt som har med metro/bifile Jersey Shore-typer å gjøre. Er han en av de?
Umulig å unngå å ha hørt om Zyzz. Det fine med fyren er at han, til tross for nyplukka øyenbryn og trutmunn, har fått de metrofile gutta inn på gymmen Smiley Der jeg trener er det stappfullt at pretty-boys nå. Singlet, tattoveringer og fancy hårsveis er påkrevd!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Believe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1586 : 05. mars 2012, 20:18 »
Han daua i badstua i thailand, han kjørte mye clenbuterol+++, er byggerbilder som skal postes her forresten....

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1587 : 05. mars 2012, 20:26 »
Det fine med fyren er at han, til tross for nyplukka øyenbryn og trutmunn, har fått de metrofile gutta inn på gymmen Smiley Der jeg trener er det stappfullt at pretty-boys nå. Singlet, tattoveringer og fancy hårsveis er påkrevd!

Og det er positivt? Det er grunn nok til å fortjene å dø, spør du meg.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676


Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!