Skrevet av Emne: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett  (Lest 722410 ganger)

Utlogget 100%ren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1680 : 11. juni 2012, 15:43 »






"not one more comment from you.." Smiley


"dont look at my ass, Branch"
"If you always do what you've always done..you'll always get what you always got"
-Ronnie Coleman

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1681 : 17. juni 2012, 04:10 »
Cutler er så ræva.. Selv med den latterlig lave fettprosenten han har så er han bløt som en fisk.. og er ikke spesielt vaskulær i det hele tatt. Uheldig der.

Kai Greene ser ikke ut han heller.. den magen er forferdelig.













Johnny Jackson er også en av de gutta som alltid er ganske bløt synes jeg.





Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1682 : 17. juni 2012, 04:54 »





Grei størrelseforskjell på Ruhl og Jackson. Tongue Fra 1999 tho.








Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1683 : 23. juni 2012, 16:48 »
Arnold THE KING



Han vil alltid i min mening være bedre en dagens monster bodybulidere.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget KM3

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1684 : 23. juni 2012, 22:35 »

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1685 : 24. juni 2012, 11:59 »
Heheh, nå er jeg vel langt ifra det råeste byggereksemplet som finnes Smiley
Da det finnes uttallige RÅE bilder på nettet.. Smiley

Joda det er jo sant Smiley Han har nok brukt noe performance enchanment.
Du har jo også Alexey Lesukov som også var tidlig ute. Mener å huske at han var temmelig grov allerede som 20 åring. Mye grovere enn hva Milan er, og Alexey er vel forsåvidt ganske ung enda. Midten av 20 årene kanskje og grov som F...

Hvor lenge de lever vet vi aldri uansett Smiley
Man har jo Lee Priest som var rå som 16 åring også... Jay Cutler var jo også tidlig ute i byggersirkuset Smiley Så det finnes mange av de, hvor gamle de blir vet man jo aldri...

For alt man vet kan jo mannen i gata også dø når som helst....
Plutselig blir man påkjørt eller utsatt for en ulykke.. Litt satt på spissen Smiley
For å bli best i den sporten så må man dessverre gå den veien som disse velger...
Og mange er villig til å ofre kropp og sjel for å nå dit mens noen mislykkes på veien.
Man må jo finne ut hva man selv ønsker og gjøre det.

Personlig syns jeg det er utrolig og rått å se hvor grov enkelte kan bli kun i alderen 18-20 år. Det har skjedd mye på den muskulære fronten de siste 50 årene Wink
Sterioder er ikke performance enchanment innen for bodybuliding. Meste parten av muskelmassen de har fått er fra steroider så det er mer enn "performance enchanment" innenfor bodybuliding. Ja, jeg vet at de har jobbet hardt og spist diet. Men hvis de ikke tok steroider ville de ikke vært i nærheten av muskelmassen de har nå. Så steroider spiller en ganske stor rolle, mye mer enn "performance enchanment".

Jeg personlig ønsker en bodybuliding uten sterioder. Fordi jeg interesert å se hvor stort menneske kan være med muskler på det største naturlig.

Jeg vil ha en bodybuliding hvor om du kommer på toppen eller ikke kommer ann på gener ikke steroider.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1686 : 25. juni 2012, 02:03 »
Sterioder er ikke performance enchanment innen for bodybuliding. Meste parten av muskelmassen de har fått er fra steroider så det er mer enn "performance enchanment" innenfor bodybuliding. Ja, jeg vet at de har jobbet hardt og spist diet. Men hvis de ikke tok steroider ville de ikke vært i nærheten av muskelmassen de har nå. Så steroider spiller en ganske stor rolle, mye mer enn "performance enchanment".

Jeg personlig ønsker en bodybuliding uten sterioder. Fordi jeg interesert å se hvor stort menneske kan være med muskler på det største naturlig.

Jeg vil ha en bodybuliding hvor om du kommer på toppen eller ikke kommer ann på gener ikke steroider.

Delvis enig Smiley
Men som du sier så avgjør vel gener til tross for at de bruker steroider.
De som stiller i Mr.Olympia har alle gode gener og har jobbet knallhardt for å komme dit Smiley

Ola Nordmann med rett trening, steroider og all hjelp ville ikke greid å blitt så stor uansett... Genene spiller inn en rolle uansett om man bruker roids eller ikke Smiley

Men jeg skjønner jo hvor du vil... Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1687 : 25. juni 2012, 12:05 »
Natural bodybuilding er en egen gren, nuff' said.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1688 : 25. juni 2012, 13:13 »
Delvis enig Smiley
Men som du sier så avgjør vel gener til tross for at de bruker steroider.
De som stiller i Mr.Olympia har alle gode gener og har jobbet knallhardt for å komme dit Smiley

Ola Nordmann med rett trening, steroider og all hjelp ville ikke greid å blitt så stor uansett... Genene spiller inn en rolle uansett om man bruker roids eller ikke Smiley

Men jeg skjønner jo hvor du vil... Smiley
Du har jo rett angående gener. Men roids spiller fortsatt en stor del. Markus Ruhl hadde f.eks vært 105 kg med lav fettprosent isteden for 145 uten sterioder.

Jeg vet at Natural Bodybuliding er en egen gren. Men jeg vil at pro Bodybuliding seg selv skal være natural bodybuliding sånn at det isteden er personer med gode gener naturlig isteden for med sterioder.

Men selvfølgelig sterioder skaper ikke de andre tingene som bodybulidere må gjøre, ha en diet og hardt arbeid følger med.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1689 : 25. juni 2012, 17:23 »
Dette med genetikk er vissvass. Det som trengs er steroider, trening, vilje av stål og masse mat.

Det var i alle fall ikke "genene" til Dorian som gjorde ham til mr olympia...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1690 : 25. juni 2012, 17:39 »
Ummmmm...du glemte veksthormoner, IGF, insulin, gendop, plutonium og rabarbrapai.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1691 : 25. juni 2012, 17:46 »
Ummmmm...du glemte veksthormoner, IGF, insulin, gendop, plutonium og rabarbrapai.
Riktig, ble for mye å skrive Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1692 : 25. juni 2012, 18:04 »
Dette med genetikk er vissvass. Det som trengs er steroider, trening, vilje av stål og masse mat.

Det var i alle fall ikke "genene" til Dorian som gjorde ham til mr olympia...

Jeg vet ikke om alle mr.olympia har gode gener. Men om du er bodybulider og veier fra 140-150 kg med lav fettprosent da har du gode gener.

Et eksempel er Markus Ruhl http://www.google.no/imgres?q=Markus+Ruhl&um=1&hl=no&sa=N&rlz=1R2TEUA_noNO486&biw=1619&bih=725&tbm=isch&tbnid=ymnlipRR1W9v3M:&imgrefurl=http://body.builder.hu/sp_index_en.htm4%3Fspid%3D1088258390&docid=tQC6A49nlyMWRM&imgurl=http://body.builder.hu/imagebank/starprofile/Markus_Ruhl.jpg&w=300&h=319&ei=HonoT4WZJMr24QTknbmSAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=682&vpy=151&dur=794&hovh=232&hovw=218&tx=105&ty=109&sig=104365898175669715848&page=1&tbnh=180&tbnw=183&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:3,s:0,i:79

http://www.youtube.com/watch?v=ZhrCd65k_NQ#noexternalembed

Også er de jo Ronnie Coleman
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=118188401&page=1 Dette er ham naturlig i 1989.

Så ja, personer med gode gener eksisterer.

Det finnes folk som har bedre gener en de fleste og kan bli større enn de fleste naturlig.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1693 : 25. juni 2012, 18:09 »
Nei, om man veier 140kg med svært lav fettprosent har dette lite med gener å gjøre. Det som avgjør er hvor mye veksthormoner man tørr å stikke i seg... For ikke å nevne alt det andre man må dytte innpå
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Det råeste byggerbildet dere noen gang har sett
« #1694 : 25. juni 2012, 18:27 »
Nei, om man veier 140kg med svært lav fettprosent har dette lite med gener å gjøre. Det som avgjør er hvor mye veksthormoner man tørr å stikke i seg... For ikke å nevne alt det andre man må dytte innpå
Jeg er uenig. Det er mange bodybulidere som tar masse sterioder og for i seg masse mat,men som ikke blir så store. Flere som trener like, som har like bra diet, men selvom de tar sterioder blir de ikke så store. Jeg vil si at det finnes endel folk i verden som gjør det som skal til for å bli en pro bodybulider, men som alikavell ikke blir stor nok.

http://www.youtube.com/watch?v=nau1iOwfGQ4#noexternalembed
Så jeg vil si at det har noe med gener å gjøre.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!