Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 260573 ganger)

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #360 : 13. april 2008, 00:39 »
Ha ha ha - nettopp!

Pokker, nå fikk jeg lyst til å ta en sigg gitt... Serru? Greit å ikke ha dritten liggende. Dessuten skal jeg trene imorra tidlig Cheesy

Litt til dere fruktobakkere:http://en.wikipedia.org/wiki/Hookah#Health_risks

hei ja!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Hasj
« #361 : 16. mai 2008, 14:27 »
først skal jeg starte med å si at jeg ikke har røyket mariuhana på over 7mnd grunnet militæret.. Før dette skjedde det en gang iblandt, under totalt kontrollerte forhold. ettersom jeg er veldig seriøs med treningen, passer det meg dårlig å drikke mye, og såklart passer det like dårlig å røyke ofte da jeg såklart blir veldig sløv(men god..) Smiley

pleide å drikke type en gang i mnd, og de andre helgene tok jeg meg gjerne en joint med gode venner. det var alltid kun i helgene, og på denne måten tror jeg det er totalt harmløst. syntes det er ok å gjøre noe litt ekstra hyggelig når det er helg liksom, blir kjedelig å takke nei til fest hele tiden, og jeg syntes litt cannabis bare gjorde meg godt og har ingenting imot det overhodet. spiste masse god mat og filmer blir meget intressante  Tongue

det ødela ikke for treningen og det skadet ikke i så små mengder og skjeldne tilfeller. Så da har jeg delt min mening rundt HASJEN.  Smile
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hasj
« #362 : 16. mai 2008, 14:47 »
Har du HASJ!!! Har du HASJ!!!! Har du HASJ!!! Du bruker ikke HASJ veeeeel?Huh?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Hasj
« #363 : 16. mai 2008, 14:51 »
Har du HASJ!!! Har du HASJ!!!! Har du HASJ!!! Du bruker ikke HASJ veeeeel?Huh?


Nei konstabel jeg er kun niogtyve år....

Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #364 : 16. mai 2008, 15:58 »
Det der er ganske riktig Obey. Alt til sin tid, og alt med maate!


Ha ha, kanskje jeg skal finne en kar her paa Mallorca, saa kan jeg surre rundt bassenget med pilotbriller og cigarillo, mens jeg drikker drinker med paraplyer og rare farger
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hasj
« #365 : 22. mai 2008, 13:47 »
Nei konstabel jeg er kun niogtyve år....


..men til neste år fyller
jeg tredve år i mars, og da har jeg tenkt til å begynne
med hasj!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #366 : 24. november 2008, 00:34 »
ehh jo... alle som idag bruker heroin har røykt hasj.Wink

Det er nettop det som er problemet med å begynne å lefle med menneskene i kriminelle miljøer.
Siden hasj er likestilt med annen narkotika, så må man til en langer for å handle det. da har man allerede brutt en av barriærene...

da er veien enda kortere til sterkere stoffer enn hvis man hadde handlet hasjen på apotek eller coffee shop. Langere vil selge. de gir bort gratis/billig... "har noe som vil får deg VIRKELIG høy" osv...

Mange har røykt hasj uten å prøve noe sterkere, men det endrer ikke det faktum at nesten uten unntak så har alle tunge misbrukere begynt med hasj.
Alle som har rørt heroin i dag, har rørt kjøttkaker. Gateway teorien er balle, vertfall når den assosierest med hasj, helt ærlig tror jeg att alkohol er gatewayen til heroin.

Alkohol fjerner hemningene dine, og en god del av de som da har prøvd hasj. Har gjort det menst det var påvirket av alkohol.

Men, det er ikke alkohol alene, de fleste som drikker og ikke takker nei til en joint, er sannsyneligvis tenåringer og (eller) idioter. Jeg røyket hasj etter mye mye research www.erowid.org. Og andre kilder. Og var fullt klar over hva jeg gjorde.

Det er vell muligens derfor jeg er ett av de få individene som ikke har gått rett i fra hasj til heroin.

Riktig opplysninger er løsningen, en god del av ungdom leser sikkert i helsesøstra sin brosjyre der det står att en hasj sprøyte gjør att du innen 20 dager havner på plata i Oslo. Så kommer en kompis som har tilstrekkelig med bevis/kraft til å lure i deg hasj, etter litt tid på hasj realiserer personen att det var bullshit, han er ikke på plata og tigger etter penger. Tvert i mot. Da kanskje alle regler og lære er da ubrukelig, da viser deg seg att de løy om hasj, da løy det sikkert om mere.

Vips så er hemninger borte vekk, og så begynner personen og tukle med andre rusmiddel.


Hadde alle fått den informasjonen jeg og andre mennesker innen rusmiljøet har, hadde de vist att heroin, ikke er å kødde med, samme med methamf, amf, benzo og alt annet. Den informasjonen blir bare bekreftet mere og mere. Statistikker, erfaringer fra andre mennesker.

Med de dealerene jeg har hatt og har, har jeg aldri hengt med i mere enn 15 minutt. Alle mine venner er rusfrie, (eller tja, nå på videregående er det en del av de nye vennene mine som drikker) bortsett fra det, er de av mine kompiser som jeg kjenner best. Er rusfrie, det jeg vil frem til er att så sant du eier litt selvinnsikt. Og ikke "lefler" i det kriminelle miljøet, og gjør disse kyniske kriminelle idiotene til dine "venner" pga. Rusmiddel har du faktisk en lovende fremtid, enten du bruker eller ei.


Jeg har lurt på det samme med methamf.... Alle vet at det ødelegger deg fullstendig i løpet av måneder... Likevel vet jeg flere som har prøvd, og som har gått til grunne... og de visste på forhånd at meth var drepen.

Jeg skjønner det ganske enkelt ikke.
Det er antageligvis fordi noen mennesker bare har det latent i hjernen, og bør ikke røre rusmidler i det hele tatt. På samme måten som noen er mere utsatt for schizofreni er noen mer utsatt for å bli avhengig og vet ikke hvor man skal stoppe, eller hvor vidt om man bør prøve.

Har prøvd methamf 2 ganger selv, ett år siden er det vell Smiley
Alt er avhengig av individet og miljøet.

Kanskje du skjønner nå? eller kanskje jeg har tatt skivebom, kjenner ikke de kompisene dine, så jeg har ikke tilstrekkelig med opplysninger til å kunne analysere tilfellet.


Edit: masse leifer antageligvis, trøtt. Men, det bare måtte ut Tongue

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hasj
« #367 : 27. november 2008, 11:57 »
Alkohol er nesten som en grunnmur i rusmisbruk. Helt enig.
Heroinistene, røykerne, de som knasker tabletter.. stort sett alle disse drikker i tillegg.
OG det er godt mulig det er der rusbruken starter.
All statistikk og forskning tyder på at alkohol er det rusmiddelet som koster samfunnet mest både i selvpåførte lidelser, selvmord, drap, vold, bilulykker osv...

Jeg har ikke hørt om noen som bare har brukt meth to ganger, og aldri mer... Alle de rusmisbrukerne jeg kjenner er kriminelle. (logisk i og med at bruk og besittelse er kriminellt) Wink

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #368 : 27. november 2008, 12:08 »
Folk som er avhengige av lovlige medikamenter ( og ikke minst, MINST like farlige som mye annet ulovlig) er jo IKKE kriminelle. De som er de kriminelle etter min mening, er de mongoloide legene som skriver ut ekstremt vanedannende og farlige "lovlige" medikamenter ved sykdommer (psykiske som fysiske) som kan kureres på en helt annen og bedre måte.

Hvis man er paragrafrytter Wink  så vil vel alle som røyker eller har røyket hasj være kriminelle, da det ikke er lov å kjøpe hasj. Selv mener jeg at hasj burde være ulovlig, men IKKE på lik linje med heroin, amfetamin, kokain, exstacy, ghb osv. Dessuten ønsker jeg en mye mer restrektiv lov på såkalte lovlige medikamenter, spesielt de som brukes i psykiatrien. Medikamenter som istedenfor å hjelpe folk, undertrykker sykdommen der og da, men som den eneste langtvirkende effekten, forsterker sykdommen og gir så mye bivirkninger at vedkommende aldri vil kunne bli frisk.
Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hasj
« #369 : 27. november 2008, 12:10 »
benzo er "lovlige" medikamenter.
En sommisbruker benzo er kriminell pr definisjon.

Ordet "narkoman" betyr i utgangspunktet "en som er avhengig av medisin / narkotike sådane" .. såvidt meg bekjent så stammer ordet fra bruk/misbruk av medisin.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #370 : 27. november 2008, 12:13 »
Så når legene deler ut "kriminelt" store doser medikamenter, så blir pasienten kriminell? skjønte ikke helt Tongue
Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hasj
« #371 : 27. november 2008, 14:15 »
Smiley
Vi kjenner til tilfeller hvor folk etter en ulykke har blitt avhengige av morfin. legevitenskapen har gjort mye rart oppigjennom.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hasj
« #372 : 27. november 2008, 14:34 »
Hasj er greit i små mengder akkurat som kvartbøy og bicepscurl
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Hasj
« #373 : 27. november 2008, 15:06 »
Så og si alt er i prinsippet "greit" i små mengder. Dog er mange mennesker for svake psykisk, eller klarer av andre årsaker ikke å begrense ting - i dette tilfellet bruk, og lar det utarte seg med særdeles varierende hell. Mange klarer å komme seg tilbake, men ikke alle, og i verste fall ender det med døden etter overdose av tyngre stoff. For disse er ikke hasj "greit" i små mengder heller.

Ang fysiske skadevirkninger av hasj isolert sett, er jeg derimot enig at disse stort sett er svært moderate ved "fornuftig" bruk=)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Hasj
« #374 : 27. november 2008, 16:04 »
Hasj kan føre til batikk!!!
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!