Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 258060 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #450 : 21. januar 2009, 14:07 »
Når jeg var 15 kjente jeg sikkert 5 stk jeg kunne krite en hekker av. Her er du helt ute å kjøre, og om ikke annet vitner den setningen der om ganske grov uvitenhet eller ignoranse om du vil. 

Ufarlig iforhold til hva da? Kanskje ufarlig for akkurat deg i moderate mengder. Det er så mange andre faktorer som spiller inn, så "omtrent ufarlig" blir helt på trynet å si da du er nødt til å se dette fra ett mye større perspektiv enn akkurat deg selv og måten du forholder deg til stoffet på.

F.eks. -En person som er eksponent for psykisk lidelse vil ikke være klar over dette selv når han er 15-16 år f.eks.

-Det er umulig å si om hasjrøyking jevnlig over tid vil påvirke akkurat den og den slik og slik-syns derfor du skal være ytterst forsiktig med påstandene dine som går på ufarliggjøring av stoffet, og det må jeg få lov til å mene. På min side er jeg en som brukte dette MYE i flere år, UTEN å ha tatt, slik jeg og mine nærmeste ser det, noe som helst skade av det. Allikevel vil ikke jeg sitte å påstå at hasjrøyking er nærmest ufarlig, når man VET at det knyttes en REKKE bivirkninger til jevnlig bruk av stoffet over tid.

Riiiight   Grin
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #451 : 22. januar 2009, 11:13 »
Okay da, jeg har tatt massiv skade. Så, alle barn; hvis dere ikke vil ende opp som meg, ikke røyk hurra sigaretter.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #452 : 02. februar 2009, 09:20 »
Siden vi forholder oss til fakta.....

Hjernen:

Vi vet en god del om hvordan hasj og andre rusmidler påvirker hjernen din. Noen av disse forstyrrelsene varer lenge etter at du har sluttet å bruke hasj. Hvor store problemene blir, avhenger av hvor lenge man røyker hasj, hvor sterk hasjen er og hvilke ressurser man har fra før.

Alle rusmidler påvirker hjernen. Hjernens nerveceller får gjennomgå både når man røyker, drikker, tar piller eller røyker hasj. Rusmidlene transporteres med blodet inn i cellene og ødelegger kommunikasjonen cellene imellom. Etter en kort rus begynner kroppen å skille ut rusmidlene og de forvirrede cellene i hjernen prøver å få kontakt med hverandre igjen. Når det gjelder hasj, er det enda mer komplisert. For til forskjell fra alkohol som er vannløselig, inneholder hasj det fettløselige stoffet THC. Det betyr at stoffet bindes til fettvevet og lagres lenger i kroppen. Visste du at det finnes mye fettvev i hjernen?

Dette fungerer dårligere:

Korttidshukommelsen.

Hukommelsen.

Evnen til oppmerksomhet.

Evnen til vanskelige tankerekker.

Konsentrasjonsevnen.

Evnen til å bearbeide informasjon.

Evnen til å lære av erfaring.

Evnen til å planlegge langsiktig.

Evnen til å snakke i nye og uvante situasjoner.

Evnen til å forstå omverdenen.


Lunger
De viktigste kjente langsiktige skadene er kronisk bronkitt og kreft i luftveiene. Hasjrøyking øker risikoen for akutte infeksjoner i nese, bihuler, svelg og luftrør.

Man tror også at hasj har kreftfremkallende virkninger, men her finnes det mindre forskning enn på sigaretter.Sigarettrøyking er den viktigste årsaken til lungekreft hos menn. Halvparten av dem som røyker jevnlig, kommer til å dø som en følge av røykingen. Halvparten av disse igjen (1/4 av dem som røyker), vil få levetiden forkortet med 25 år. (kilde: Statens tobakkskaderåd)

Hjertet:

Hasjrusen kan gi hjerteklapp, noe som skjer fordi hjertet arbeider tyngre. Inntil det forskes mer, kan vi ikke si hvilke skader hasjrøyk kan ha på hjerte-/karsystemet. Dersom man røyker mye hasj på en gang, og ikke vet hvor sterk hasjen er, kan man risikere å besvime.

Hasjens skadevirkning på menn
Hormonbalansen forstyrres. Man er usikker på om hasjrøyking kan ha virkning på evnen til å få barn. Nivået av testosteron (det mannlige kjønnshormonet) kan synke. Risiko for misdannede sædceller.

Hasjens skadevirkning på kvinner
Hormonbalansen forstyrres. Ustabil menstruasjonssyklus. Man er usikker på om hasjrøyking kan ha virkning på evnen til å få barn. Hasjrøyking under graviditet kan medføre at barnet har lavere fødselsvekt. Hvilken betydning dette har for barnets utvikling, vet vi ikke.

Ungdom
Ungdom i vekst er enda mer sårbare enn voksne for hasjskader. Forskningsrapporter har vist at hasjbruk i tenårene kan føre til at den psykiske modningen forsinkes eller stopper opp. Det kan bety at en tenåring stopper på et "barnslig" utviklingsnivå, bl.a. ved å være uselvstendig.

Hasjbruk kan føre til angst og forvirring. Det ser også ut til at hasj kan utløse schizofreni hos ungdom som er disponert for å få denne sykdommen. (Schizofreni er en alvorlig sinnslidelse.)

(Kilder: Skader av hasj og marihuana/Ramstrøm/Rusmiddeldirektoratet)

Siden vi forholder oss til fakta, så trekker du frem rusmiddeldirektoratet? de er jo spesielt kjent for å levere objektiv informasjon.

Okay greit ungdom er sårbare, det er jeg enige i, men i helvete med alt pisset som kan sette tilbake ungdom for tiden som tv-spill, filmer, media, mopedmekking. Stort sett alt som sluker opp for masse av fritiden din hindrer deg å utvikle deg helt 100%.
Hjemme hadde jeg omtrent BARE rusfrie kompiser, dvs. Folk som ikke røyker, drikker, popper piller eller noe som HELST. Selv der var det lett og hente ut folk som "modnet" senere, og som den dag i dag. Fortsatt virker litt tilbakeståendes. Og personlig kunne jeg dratt den konklusjonen att VGS på TIP skoler her i distriktet hemmer utviklingen og modningsnivået til ungdommen for de fleste der har likheter med huleboerne.

Heldigvis vokste jeg opp i den rusfriekulturen først. Og jeg ser, att der finst like mange barnslige mennesker på VGS, der jeg ble introdusert til en helt ny gjeng. Og folk som er på lik alder og tre år eldre. Det jeg klarer å se, er att noen av idiotene har begynt og røyka, men er fortsatt samme type person. Noen røyker ikke, og er helt fuckings like de som røyker på humor, samtalevner, fritidsintresser. Og så har du de som virkelig havner på "skråplanet" og bare henger med andre som røyker.

Det jeg tror som er å satse på er att folk blir mere opplyste, bruker det skikkelig, og LÆRER SEG Å PRIORITERE SKIKKELIG.

Personlig har jeg hatt ett engangstilfelle der jeg røyka for mye, var 4 dager på rad, 1-3 ganger om dagen. Klarte ikke å formulere setningene mine like flytende som jeg ellers hadde klart, da fann jeg ut hva det vil si å røyke for mye (ja jeg har tydeligvis en lav terskel) etter det utviklet jeg vell ca. samme rytmen som jeg har nå. Folk som tenker passelig korrekt fra før av, og ikke er pre-disponible for "idioti" blir ikke idioter av å røyke.

Selvom super high me filmen går under stoner kategeorien av filmer. Så er det jo tross alt fullt lovlig medisinsk personell, leger, tester osv. Som blir tatt i bruk.

Der var det riktignok snakk om marijuana noe som spiller inn vist vi skal diskutere lungeproblemer. etter 15 ÅR med røyking hadde vist nok ikke pasientene Doug Benson pådratt seg noen form for permanent skade Smiley i Norge hadde vi sikkert hatt noe lignende, men vi blander såklart hasj med tobakk, og pot er mere sjeldent (god vertfall) og dyrt.

SAT prøven, noe som vil teste hjernen. Gjorde han det bedre på den måneden han røyka, kontra den han måtte være edru. Kan være omvendt, uansett var det minimale forskjeller.

filmen er kanskje litt pro-cannabis, men bit det i dere, har personlig vært publikum til flere helt sinnsvake propaganda filmer, teater og ikke minst politifolk som møter opp på skolen.

Bi-effekter som hjerteklapp? har lest rapport på erowid (som er flinke med objektiv informasjon) der en person skulle røyke til han ikke klarte mer, for å se hva som skjedde. 18 Gram, han sovnet. Ble veldig bakfjern, thats about it. Anyways, kanskje over lang tid ja. Uansett har jeg VELDIG liten tiltro til forskning som ikke klarer å bruke rett terminologi på rapporten sin Smiley

hasjrøyk. Rett ordvalg, her bruker vi objektive ord som cannabis, hele rapporten er jo skapt for å gi ammunisjon til foreldre som er bekymret. "Scizofreni er en alvorlig sinnslidelse" "evnen til å forstå omverdenen" "evnen til å snakke i nye og uvante situasjoner" "evnen til å lære av erfaring" "evnen til å planlegge langsiktig"

stakkars alle de jævlene som jobber på mastergraden sin menst de røyker Sad har ikke en sjangs. Oh wait, det er kanskje ikke store tallet, men jeg kjenner titalls med folk som røyker og har mastergrad, som jobber i alle slags yrker. Dette er kanskje min subjektive erfaring men da kan dere ta en titt på http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis.shtml

JA det kan bli misbrukt, ja selv de som ikke er pre-disponible for idioti kan misbruke det, alle kan det. Men bruk som medisinering eller TIL OG MED selvmedisinering går bra. ALT med måte.

Har mere på hjertet men føler jeg skal spare det til folk har bitchet fra seg litt Smiley


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #453 : 02. februar 2009, 12:26 »
Prøv å røyke 4 ÅR på rad, 1-4 ganger om dagen, så kan du skrive et nytt innlegg her om hvor lite skadelig det er å røyke hasj. Det er svært få her som ikke forstår objektivitet, og som ikke VET at det er mange mastergradstudenter som røyker. Klart det er det, men det er ikke poenget.
Sa brura

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #454 : 02. februar 2009, 12:46 »
Prøv å røyke 4 ÅR på rad, 1-4 ganger om dagen, så kan du skrive et nytt innlegg her om hvor lite skadelig det er å røyke hasj. Det er svært få her som ikke forstår objektivitet, og som ikke VET at det er mange mastergradstudenter som røyker. Klart det er det, men det er ikke poenget.
Jeg trenger ikke å prøve, jeg fråtser i andres erfaringer. har en bror som røyket for mye og på feil grunnlag. i riktignok 3 år om jeg husker rett. Men som den dag i dag, har roet seg betraktelig ned.

Alt han sa til meg var att jeg ikke skulle overdrive som han gjorde, jeg gjør ikke det. Alt er fint.

Jeg er objektiv, dette er hva som skjer når du vet konsekvensene av å ha samtlige nættings og paffings før skole and what not.  Da misbruker du ikke.

og hva faen, jeg har vell ikke sagt att det er ufarlig. Jeg har jo nevnt att noen burde DEFINITIVT holde seg vekk i frå cannabis, jeg har vell også påpekt att det kan misbrukes. Sier bare att med litt erowid spørring her og der, så vet du hvilke linjer du ikke bør krysse. Når du vet hva konsekvensene er med paffings så er det ikke såpass avhengighetsskapende (hos majoriteten vertfall) att du bare driter i det og krysser linja på tross.

Lite skadelig er det ikke, men beklager vist innlegget er PITTELITT kvass, men ta en titt på resten av innleggene som er her, direkte utklipp fra rusmiddeldirektoratet, en hel haug med subjektive negativt rettede innlegg mot cannabis og.


Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #455 : 02. februar 2009, 14:40 »
Komisk dette, har du blitt psykisk syk av cannabies var det latent i kroppen din fra før.
Det samme gjelder sikkert ecstacy, amfetamin og andre typer knark.
Blir du en voldsmann etter at du begynnte med treningsdop så var du nok en hisspropp fra før og anlagt for vold fra før.

Voldsomt engasjament for å frikjenne kjemien og skylde på arven, merkelig at disse problemene kommer til syne kort tid etter inntak av kjemivarene.

Men som sagt, all denne kjemien er bra fordi alkohol det er faan meg noe farlige greier det, egentlig burde vi ha samme våpenlov som USA fordi det er alkohol som er den store synderen.

Fordi alkohol er farlig så må alt annet som er og ikke er farlig være lov, latterlig og barnslig sammenligning. Alkohol kan nytes med 1 eller flere glass til mat, kos i sola mm.

Knark har kun et formål, å gjøre brukeren rusa, stein og en som gjenntar prosessen mange ganger
Bodde sammen en i USA i 1 semester som begynte med marijuana etter at soccerseason var ferdig , først daglig så flere ganger om dagen, oppe om natta osv, skolekarakterene gikk kraftig ned og personen var helt håpløs.
Jeg flyttet etter en stund til en annen leilighet for å slippe helvete med langing og evt politi-deportasjon osv.

Her er et sitat til våpen-fanatikerne:

People kills people! eller kanskje people with weapon kills people...........

Hasj og Knark-fanatikerne har vel et som er like bra.
Du har rett, det er kjemisk, alle som inntar noe kjemisk dreper noen.

Your logic is flawless.

OKAY. Vist det HELT og holdent er kjemien. DET FINST INGEN VARIABLER, hvorfor dreper ikke absolutt alle knarkiser noen?

Hvem vet, knark dreper kanskje hey. Det gjør det helt sikkert, men det er en HELT annen diskusjon siden knark, dop, rusmidler er ett VIDT begrep. Menst her konsentrerer vi oss om EN substans. Du er flink til å spore av det skal du ha.

So be it, alt må ikke bli lovlig bare fordi veldig mye er mindre farlig enn alkohol. Men Norge kunne hatt nytte av en legalisering.
Vi som har en velfungerende ruspolitikk og styr right? men alikevell er hovedstaden våres VERDENS heroinhovedstad.  Uansett politikk driter jeg i for nå.

Du sier att KNARK, dop, shit, stæsj og alle de vonde og forferdelige sakene (noe jeg antar innebærer cannabis og) har bare en grusom og nærmest ødeleggende hensikt, og gjøre brukeren.... Rusa. Det var jeg ikke klar over, beklager.

Men holy shit alkohol har vell ikke samme hensikten den vell? men ett par glass med vin til maten er greit sier du : /

Og, så vidt jeg vet har ingen her inne sammenlignet hasj med knips, syre, speed og mere, så det argumentet trengte du strengt ikke å ta opp. Ingen her som har sagt att noen par dager på pepper har aldri skadet noen. Så hvorfor i helvete  sier du att det samme gjelder E, amf og mere? bare for å hive bensin på bålet og for å få oss pro-cannabis folk til å virke dummere?

Det har seg sånn att vertfall JEG, tror det er vanlig kunnskap blant oss livsfattige, pilletyggende, nålavhengige bongbrukende narkiser vet att pepper og heroin ikke kan assosierest med cannabis.

Prøv igjen Smiley

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #456 : 02. februar 2009, 15:53 »
så vidt jeg ser, skylder du for det meste på kjemien ikke arven. Hvor raver ikke alle rundt og morder folk da?

på toppen av kaka prater vi ikke om ecstacy og amfetamin ++++ knark hva nå enn du vil kalle det. Det er totalt irrelevant i denne diskusjonen.

Forstår det helt fint jeg.

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #457 : 02. februar 2009, 21:10 »
Nei!! Alle får ikke problemer, men flere én du tror......... mener........ har hørt av en som kjenner en.............


Uansett hvilket dop det er snakk om så er de som blir psykisk syke eller ustabile "aldri blitt det som følge av cannabis eller andre stoffer, ikke engang når problemene starter etter at kosumet av hasj eller andre cannabis varianter har startet. Hasj-vennene har alltid en unnskyldning om hvorfor en person har blit syk, fått kreft eller andre helsemessige plager ved siden av psykiske problemer som følge av cannabis.
Det blir som å høre Irwing snakke om Jøde-forfølgelsene, har ikke skjedd, kunne ikke vært sånn, ikke mulig osv. Det vil alltid være noen forskere, leger osv som snakker varmt om noe som er usunt/farlig som gir uante-konsekvenser for noen pga av at de får betalt for det, eller de har en baktanke evt de oppnår noe de ønsker.
Hasj er ikke sunt, bør ikke legaliseres og det skaper ingen verdier.
Mye kan sies om alkohol men det kan konsumeres på en ordentlig måte, noe de fleste gjør.
Så får man heller gjøre noe med de som utøver vold i fylla, kontra å diskutere hva som er værst.

Jeg kan forsvare at cannabis gis til enkelte grupper som av helsemessige årsaker får mindre besvær evt smerte ved bruk av dette stoffet.

Når det gjelder heroin har jeg vært for at det skal gies bort til tunge brukere under kontrolerte former slik at de slipper å stjele og drive med hor samt langing for å overleve.
Dette vil ødelegge for bakmenn på sikt, da etterspørselen reduseres drastisk. Poenget med å rekrutere brukere vil også forsvinne.
Idag så øker prisen i takt med innsatsen til politiet, det gir en effekt at flere vil selge, prisen går ned og politiet tar flere, så begynner syklusen igjen.
Prøver dette på en annen måte.
Det er jo jævelig trist att noen sklir i psykoser og sånt. Det kan skje HVEMSOMHELST på amfetamin, gjerne vist du holder deg våken i flere døgn, det tærer og kommer til å vrake ett sunt og helt friskt menneske.

Med cannabis er ikke det mulig, da må du ha det latent, liggende fra før av. Det skjer altfor ofte. Men det har og noe med att folk som er i hasjmiljøet skjeldent gidder å gå til lege og få høre om de har noen sykdommer eller lidelser som absolutt kan sende dem i psykoser ved hasjbruk.

Syntes det er litt artig att du nevner dette med leger som blir betalt for å fikse rapporter osv. Det har seg da sann, att alkohol er en internasjonal greie. EN GIGANTISK industri. Vertfall større enn cannabis, så jeg tror att argumentet ditt må bli brukt i mot deg. Det er jo bevist ett tilfellet av det i USA (dog lenge siden) hvor de prøvde cannabis på rotter, og de døde momentant av marijuana, det ikke folk fikk vite før lenge senere var att rottene fikk en menneskelig dose av cannabis og rotter tåler ikke like mye røyk som vi mennesker. Det er vell velkjent sak att null oksygen til hjernen leder til død?

Cannabis kan konsumeres og ved en ok måte.

De lidelsene du snakker om (bortsett fra kreft) som scizofreni kan du ogso utvikle ved uvanlig mye alkohol bruk. Eller tja, forskere har forsket på det og. Viser seg att de har delt mening om det ligger latent der og. Enkelte hevder der finst en sammenheng. Ellers hyppigbruk av alkohol (lik måte som daglig røyking) kan du skli inn i ett delerium, noe som er hakket verre enn sosial angst. Eller kan være, uansett. Det handler om å bruke begge deler KORREKT.


når det kommer til utsagnet ditt om heroin har jeg ingenting å si på. Enig

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Hasj
« #458 : 03. februar 2009, 15:19 »
Prøv å røyke 4 ÅR på rad, 1-4 ganger om dagen, så kan du skrive et nytt innlegg her om hvor lite skadelig det er å røyke hasj.

Det har jeg gjort, og jeg har ikke merka noen av de symptomene som det har blitt snakka om her. Forøvrig røyka hasj i 7 år, og jeg har bla. fullført militæret, trent jevnlig i flere år og hatt den samme jobben de to siste årene.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Hasj
« #459 : 03. februar 2009, 15:28 »
En liten jonas nå og da er faktisk bare sunt! Wink
http://www.dagbladet.no/dinside/2006/10/06/478878.html

Handler om å kunne moderere seg! Kan man ikke det bør man holde seg unna.. Har flust med bekjente fra der jeg bodde før som går rundt i "koma" og er blitt helt loka. De blir sånn når de røyker daglig, gjerne mange ganger dagen.

Holder man det til en helgekos i ny og ne for å få slappa godt av med kara og røyke litt vannpipe og føle på livet så er det null stress  Grin
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #460 : 03. februar 2009, 15:29 »
Mye skremselspropaganda ute å går. Med hensikt til å hjernevaske folk.

Kjenner flere som røyker daglig og har gjort det i maange år, de er like oppegående personer nå som det de var før de startet. Jobber, trener og er sosiale Smiley

Må le da jeg ser folk som aldri har røyka en eneste joint sitter å diskuterer bivirkninger osv med folk som har røyka flere år.

Alkohol som er djevelen folkens! Wink hvor mange liv har ikke alkoholen ødelagt liksom Huh Hasj kan ikke sammenlignes en gang!



Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #461 : 03. februar 2009, 19:15 »
Mye skremselspropaganda ute å går. Med hensikt til å hjernevaske folk.

Kjenner flere som røyker daglig og har gjort det i maange år, de er like oppegående personer nå som det de var før de startet. Jobber, trener og er sosiale Smiley

Må le da jeg ser folk som aldri har røyka en eneste joint sitter å diskuterer bivirkninger osv med folk som har røyka flere år.

Alkohol som er djevelen folkens! Wink hvor mange liv har ikke alkoholen ødelagt liksom Huh Hasj kan ikke sammenlignes en gang!




VM i selvmotsigelse?
Sa brura

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #462 : 03. februar 2009, 19:22 »
TOSK! Er ikke propaganda det da din noob!

Kjenner flere som har blitt totalt ødelagt pga alkohol jeg så bare hold kjeft ditt jævla innavl

VM i selvmotsigelse?
VM i selvmotsigelse?

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Hasj
« #463 : 03. februar 2009, 19:44 »

Mye kan sies om alkohol men det kan konsumeres på en ordentlig måte, noe de fleste gjør.


Mye kan sies om hasj men det kan konsumeres på en ordentlig måte, noe de fleste gjør.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hasj
« #464 : 03. februar 2009, 19:45 »
TOSK! Er ikke propaganda det da din noob!

Kilder?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!