Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 250899 ganger)

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #495 : 04. februar 2009, 00:48 »
Finnes en haug med slike rangeringer gjort av fagfolk ute. Og de viser det samme gang på gang!

På tide å våkne opp! Wink

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #496 : 04. februar 2009, 00:48 »
TOSK! Er ikke propaganda det da din noob!

Kjenner flere som har blitt totalt ødelagt pga alkohol jeg så bare hold kjeft ditt jævla innavl


Hehe.  Litt sinna i kveld er vi? Får du ikke nok pupp av mamma?

Og ingen har blitt ødelagt av hasj? Dette kan du tydligvis mye om. Selvsagt er alkohol et mye større samfunnsproblem enn hasj. Det er ikke dermed sagt at hasj ikke er hverken skadelig eller farlig, eller burde være ulovlig.
Sa brura

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hasj
« #497 : 04. februar 2009, 00:50 »
HiPeR-eR+pI=HiPpI  Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #498 : 04. februar 2009, 00:51 »
OK. men hvorfor syns du det da? Da du sier selv du aldri har prøvd å røyke eller veit noen ting om bivirkninger, effekter osv (dine ord) Det er nettopp det at du har blitt "hjernevasket" Smiley
Kom gjerne med argumenter om hvorfor "å drekke seg drita er 100 ganger bedre enn å røyke seg høy" ?Smiley

Så fint da, er selv en "treningsnarkoman" selv, men hender da jeg havner på fylla i helgene alikevel, med kamerater og venniner, selv om det ikke er optimalt for treninga. Alikevel syns jeg det er 100 ganger bedre å drekke seg dritings enn å røyke seg høy, det må jeg få lov til å synes, med eller uten begrunnelse.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #499 : 04. februar 2009, 00:53 »
Ojj så morsomt !

venter fremdeles på det svaret ditt:)
HiPeR-eR+pI=HiPpI  Wink

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Hasj
« #500 : 04. februar 2009, 00:55 »
OK. men hvorfor syns du det da? Da du sier selv du aldri har prøvd å røyke eller veit noen ting om bivirkninger, effekter osv (dine ord) Det er nettopp det at du har blitt "hjernevasket" Smiley
Kom gjerne med argumenter om hvorfor "å drekke seg drita er 100 ganger bedre enn å røyke seg høy" ?Smiley


Hvorfor jeg syns det? Kan f.eks være at:

1. Jeg HATER røyk, snus og lignende. Grunn god nok for meg, fatter ikke at noen putter noe så ekkelt som en sigarett i munnen. Takler ikke tanken på det.
2. Jeg foretrekker å holde meg på den rette siden av loven.
3. Dyrt er det også.
4. Mitt inntrykk er at de vennene jeg har, og som jeg er ute med når jeg drekker meg drita f.eks, er mer oppegående, smartere og er folk jeg liker meg bedre med enn de jeg kjenner som røyker. Mitt syn såklart!

Videre kan jeg si at jeg elsker å diskutere, om du skulle være i tvil.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hasj
« #501 : 04. februar 2009, 00:59 »
Ojj så morsomt !

venter fremdeles på det svaret ditt:)
Hvilket svar?
Ditt halvhjertede forsøk på å få meg til å virkelig engasjere meg i en diskusjon jeg tar en lang rennefart og driter i?
Virker som om dere gutta med en forkjærlighet for illegale narkotikumpreparater kun gauler etter oppmerksomhet iform av ulovligheter av meget meget lav status.
Å røyke hasj er ikke tøft, drittunger røyker hasj, menn drikker øl.  Huh

Ran en jevla bank og kom tilbake og hyl...  Grin
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #502 : 04. februar 2009, 00:59 »
Dyrt? tror du forveksler hasj med kokain jeg.

Du bruker sikkert mer enn en hundrings når du skal på fylla?

menmen samma det, det er nå ikke så viktig.

det jeg snakker om er skadevirkning i form av fysisk skade, avhengighet og sosial skade.

å JA da er alkohol farligere enn hasj.

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Hasj
« #503 : 04. februar 2009, 01:01 »
Dyrt? tror du forveksler hasj med kokain jeg.

Du bruker sikkert mer enn en hundrings når du skal på fylla?

menmen samma det, det er nå ikke så viktig.

det jeg snakker om er skadevirkning i form av fysisk skade, avhengighet og sosial skade.

å JA da er alkohol farligere enn hasj.

Blir jo relativt dyrt om du røyker hver dag! Ser at det var et litt svakt argument, men de andre holder i massevis for meg, og det er jo tross alt for meg de skal gjelde, så:) Du godtar dem, antar jeg.

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Hasj
« #504 : 04. februar 2009, 01:06 »

Statestikk skal ikke misbrukes, brukes av folk med en agenda mm

LSD-ecstacy-amfetamin kan gi varige psykiske lidelser etter en, 1 "rus" målet er å bli rusa, og du blir det. Noen får en dopamin produsjon som ødelegger denne produsjonen for evig tid, mange sitter inne på psykiatriske klinikker for evig tid pga av en pille, ei stripe osv.

Alkohol kan brukes på en fornuftig måte, noe 90% gjør, så har du de som drikker seg fulle bestandig, de som drikker på hverdagene og alltid, men denne rangeringen er latterlig, det tror jeg du vet også.


Psykiatrisk klinikk pga en stripe? Hahaha, send over no dokumentasjon på den du. Tror du ikke de folka som ikke vil ha hasj legalisert har en agenda? Så klart er det ulovlig, for du kan jo lage det i din egen kjeller. Ergo, null profitt til staten. Og som det ble sagt i dokumentaren over (som jeg vedder på at ingen av dere anti-folk har sett), så vil ikke legemiddelindustrien gå med på at en plante som vokser fritt skal bli gjort tilgjengelig for alle de som trenger den av medisinske årsaker, de vil jo selge de dyre medisinene sine. Som en lege sa i den dokumentaren, så fins det ikke et eneste stoff som kan forebygge og lindre så mange smerter og sykdommer som cannabis. INGEN.

Og til slutt, bare for å være litt flåsete :

Hasj kan brukes på en fornuftig måte, noe 90 % gjør, så har du de som røyker seg fjerne bestandig, de som røyker på hverdagene og alltid etc etc

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hasj
« #505 : 04. februar 2009, 01:07 »
Men hiper, har du selv røyka før?
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #506 : 04. februar 2009, 03:07 »
Ja.

Men Jeg drikker, MEN jeg forsvarer IKKE alkohol fordet. Tvert i mot.

Så det er ikke sånn at jeg forsvarer det jeg gjør selv, hvis det var det du mente.

kort oppsumert så drikker jeg, men jeg røyker ikke. men jeg forsvarer hasj og ikke alkohol selvom. 

Prøver egentli å holde meg borte fra alkohol også, da det ikke er bra for meg på noen måte, ihvertfall ikke når man tenker på at treningen blir "ødelagt", men blir en tur på byn i blandt da.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #507 : 04. februar 2009, 08:30 »
Hasj blir ikke bedre selv om alkohol er mer skadelig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #508 : 04. februar 2009, 13:39 »
En hippi til? Faen da..

Vanligvis driter jeg i gramatikk feil, men vist du skal fortsette og gjenta det order kan du stave det rett. "hippie"

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Hasj
« #509 : 04. februar 2009, 13:46 »
Vanligvis driter jeg i gramatikk feil, men vist du skal fortsette og gjenta det order kan du stave det rett. "hippie"

For det første er det ikke en gramatikkfeil, men en rettskrivningsfeil. For det andre skrives gramatikkfeil i ett ord, ikke to. For det tredje er riktig skrivemåte "hvis", ikke "vist". For det fjerde - ja, du ser poenget ...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!