Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 260489 ganger)

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Hasj
« #510 : 04. februar 2009, 13:47 »
Vanligvis driter jeg i gramatikk feil, men vist du skal fortsette og gjenta det order kan du stave det rett. "hippie"


Det skal også være stor bokstav når du starter en ny setning: "Hippie", ikke "hippie".

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Hasj
« #511 : 04. februar 2009, 13:49 »
Vanligvis driter jeg i gramatikk feil, men vist du skal fortsette og gjenta det order kan du stave det rett. "hippie"


Det heter også ordet, ikke order.

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Hasj
« #512 : 04. februar 2009, 14:37 »
Tommy og Hiper: De som drikker alkohol, lever LENGRE enn de som ikke drikker. Dokumentasjon står på side 20- ett-eller-annet.
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #513 : 04. februar 2009, 14:39 »
Det er fordi de som aldri drekker enten ruser seg på tyngre stoffer, eller rett og slett kjeder seg beint ihjel.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #514 : 04. februar 2009, 14:46 »
Ja derfor burde ALLE drikke alkohol, og helst så ,mye som mulig så ofte som mulig!!! Så synker kansje statistikken over antall døde ! Yeah right!

Våkn opp Smiley

"Dødsfallene ingen vil snakke om

Alkohol er det store samfunnsproblemet ingen snakker om. Vi må tilbake til 1850-årene for å finne forbruk på linje med det vi nå tyller i oss.

Det dør omtrent like mange av alkohol som det dør folk i trafikken, viser tall fra Statistisk Sentralbyrå.

309 personer døde av alkohol og alkoholskader siste år SSB har statistikk.

Tidligere var kampen mot alkohol en fanesak for Kristelig Folkeparti, og de hadde en god partner i arbeiderbevegelsen. De siste årene er nordmenns holdninger til alkohol liberalisert og man vinner ikke valg på å begrense tilfanget.

For de aller, aller fleste betyr det flere sene kvelder i solen med et glass hvitvin. For det er øl og vin som har tatt markedsandeler, mens spritforbruket har fordunset. Vi ser færre klassiske alkoholikere ravende rundt på gaten med en spritflaske i hånden, men stadig flere berusede folk på vei hjem etter en utekveld.

Men bildet vi ser i gaten tildekker alvoret: I 2005 døde 147 personer her i landet av alkoholavhengighet.

Samtidig er alkohol medvirkende årsak til enda flere dødsfall, og familiemedlemmer som har levd med en alkoholavhengig gir ofte rystende fortellinger om hvordan hele familiens liv blir ødelagt i lange perioder.

Det er neppe populært å gjøre kamp mot alkohol til en fanesak i valgkampen, men hvor lenge kan vi leve med et eksploderende alkoholkonsum som koster 350-400 menneskeliv hvert eneste år?"


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #515 : 04. februar 2009, 14:48 »
Poenget er at tråden handler om hasj, ikke "hva bør jeg helst bruke av diverse rusmidler?"

Du trenger kanskje å våkne opp hvis du tok innlegget mitt seriøst. Eller nei forresten, legg deg under dyna igjen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: Hasj
« #516 : 04. februar 2009, 14:54 »
Ja derfor burde ALLE drikke alkohol, og helst så ,mye som mulig så ofte som mulig!!! Så synker kansje statistikken over antall døde ! Yeah right!

Forskning viser at de som drikker hver dag, innenfor anbefalingene, lever lengre og har mindre sjanse for iskemiske hjertesykdommer.

Et tips: Skriv ordentlig, så kanskje noen tar deg seriøst.
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #517 : 04. februar 2009, 15:02 »
Svaret mitt var rettet til Crifte Crau.

Men bare en ting, Hvem her er uenige om at alkohol er norges store samfunnsproblem? woot

Mener dere at det er hasj som er det eller? woot

Virker som dere syns alkohol er bare bra og skaper ingen problemer i samfunnet what
 .
Poenget er at tråden handler om hasj, ikke "hva bør jeg helst bruke av diverse rusmidler?"

Du trenger kanskje å våkne opp hvis du tok innlegget mitt seriøst. Eller nei forresten, legg deg under dyna igjen.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #518 : 04. februar 2009, 15:05 »
Når du skriver svar rett under ett annet innlegg, så vil man i de fleste tilfeller anta at du retter deg mot forrige innskriver, eller skribent om du vil.

Jeg opprettholder mitt innlegg og ser ingen grunn til å unnskylde meg ovenfor deg eller andre, hverken nå eller ved senere anledninger.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hasj
« #519 : 04. februar 2009, 15:09 »
Vanligvis driter jeg i gramatikk feil, men vist du skal fortsette og gjenta det order kan du stave det rett. "hippie"

Var jo rette til å irettesette meg. Og jeg skriver hippi fordi det ikke trengs å skrives på trendy amerikansk.
Forbanna hippi.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #520 : 04. februar 2009, 15:10 »
For det første er det ikke en gramatikkfeil, men en rettskrivningsfeil. For det andre skrives gramatikkfeil i ett ord, ikke to. For det tredje er riktig skrivemåte "hvis", ikke "vist". For det fjerde - ja, du ser poenget ...
japp helt korrekt, skriver ikke perfekt selv. Men forskjellen er det at mine setninger har mindre repetiv ordbruk, klart, med de mange forskjellige ordene og setningene jeg har i ett innlegg her blir det noen feil. Men når de fleste av innleggene til brukeren innebærer 2-4 ord må det være mulig og bruke ordet korrekt Smiley

dessuten plager ikke skrivefeilene mine, jeg føler bare for å vrake tråden ytterlig den har jo ingen nytte på treningsforum. Folk her er såpass hjernevaska at deres erfaringer = alfa og omega. Greit vist de ikke røyker eller spiser hasj det er bra det, jo mindre rus jo bedre imo. Men det jeg håpte på å oppnå er såpass toleranse overfor hverandre at vi kan akseptere de forskjellige livsstilene vi har. Og at jeg kan gå og paffe i ny og ne, uten at folk skal tro jeg er på vei til å ødelegge livet mitt.

Regner med noen av dere som trener blir irritert av ordet "megareksia" om jeg ikke husker feil, skal vist nok være en sykdom, noe jeg mener er bullshit. Men ja, hadde vært lite kult vist jeg gikk og postet OVERALT her på forumet "fyfaen, det der er ikke sunt, det er bevist, du lyver til deg selv du har megareksia"

Men faen, å leve i harmoni der folk har forskjellige livsvalg er velt helt jævla umulig uansett hvor mange statistikker, rapporter og annet viss vass blir hivet frem. Folk driter i hva du skriver og kaller deg for en hippie eller en uvitende sjel.

trendy amerikansk? skyt meg om jeg tar feil, men det er oppført i ordboka som "hippie"

Fred ut Wink

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hasj
« #521 : 04. februar 2009, 15:13 »


trendy amerikansk? skyt meg om jeg tar feil, men det er oppført i ordboka som "hippie"
Det bryr meg særdeles lite hva som står i ordboka.
Det trendy us  and a språket har snart tatt over hele den norske ordbok, en hippi er en hippi.  Grin
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Hasj
« #522 : 04. februar 2009, 15:17 »
 Tongue

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hasj
« #523 : 04. februar 2009, 15:26 »

Ærlig talt er det å røyke Cannabis en veldig personlig ting som man ikke går rundt og avslører till alle som ny generasjons drittunger gjør ved å skrike etter oppmerskomhet med marihuana motiver på klærne og bilder tull å møkk på nett. Så da holder jeg kjeft noen mnder till som jeg har gjort.
2thumbsup  Lett honnør.  Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #524 : 04. februar 2009, 15:38 »
ENIG! Honnør =)
Det vill alltid være menesker uten noe knowledge om emnet som snakker fult ut som om personen skulle ha studert i flere år. Leser her og ser at det er en god del som ikke har noe peiling. Jeg hater alle rusmiddler inkludert Alcohol som er den mest tåpeligste av dem, men akkurat Cannabis har jeg sans for. Legalisering av Cannabis er naivt og idiotisk å tro og kjempe for. Rusfritt og parasittfritt Norge hadde vert fint med tanke på velstanden og økonominen i dette vakre landet, men ett rusfritt samfunn kommer det aldri til å være, både gamle og unge liker å ruse seg på sine forskjellige måter.

Vill si at unge og folk nå tildags er mere bortskjemte en før, vill alltid ha sympati, blir deprimerte av småe grunner, oppmerksomhets syke, drittunger er ennå verre. 8 klasse og oppåver VILL ruse seg, Alcohol er en fin måte å bli litt vill på å og prøve seg litt og bli den man ikke kanskje er i nykter tilstand, gjøre noen dumme ting, si dumme ting, oppføre seg som en idiot og etterpå ikke husker noe. Har spørt flere drittunger om det, hvorfor går du ut nå og skal drikke ? for å kose deg med god drikke med venner eller for å bli full ? Et ærlig svar, jeg vil BLI full, altså jeg vill ruse meg, og dette skjer hver helg eller flere ganger i ukedagene. Nå skal ikke jeg drive å være altfor Alcohol rassist men ser på det som mye mye farligere en Cannabis. Alcohol gjør meg aggresiv, dum, gjør dumme valg som er farlige for å tøffe meg, vill alltid sloss hvis jeg ser en som er større eller har en eplete kjekk personlighet fordi jeg vill ødelegge den lille selvtilliten dems ved inntak av billige fattigmans dopet Alcohol. Hvergang jeg benytter meg av dopet Cannabis er jeg som vanlig i nykter tillstand bare at hodet og kroppen min avslappes 100% det blir enklere å slappe av og ikke stresse og nyte det gode liv som det egentlig er.

Frustrerte småbarns mødre har sin måte å ruse seg på, frustrerte og deprimerte kvinner i ekteskap, ensomme alene forettnings menn, den tynne pingla vill se større ut, lista er lang.
Mange former for dop/medisiner er lovlige og man kan ruse seg på dem.Det jeg vill nå med alt tullet jeg har skrevet er at ikke folk skal være for arrogante når det gjelder Cannabis, vert altfor mye tull og feil informasjon når det gjelder Cannabis til folket. Folk som går til noe annet hadde uansett gjort det de gikk til, de tørte og ta sjangsen, de ville det, de si ja, de brukte penger, de kunne ha sakt nei. Jeg har aldri rørt noe annet en cannabis fordi jeg ser og vet hvordan forskjellige middlene gjør med folk, selv synes jeg alcohol er en forferdelig tung vanskelig rus å ha på seg kan ikke samenlignes som Cannabis, som er veldig light i forhold til Alcohol som man må pumpes av ved for stort inntak. Man får ett stygt ansikt og en veldig stygg mage, men sånn er min tankemåte, kropp.

Ærlig talt er det å røyke Cannabis en veldig personlig ting som man ikke går rundt og avslører till alle som ny generasjons drittunger gjør ved å skrike etter oppmerskomhet med marihuana motiver på klærne og bilder tull å møkk på nett. Så da holder jeg kjeft noen mnder till som jeg har gjort.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!