Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 250898 ganger)

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #555 : 04. februar 2009, 18:26 »
Hvis cannabis hadde blitt legalisert så hadde man jo sluppet å "henge" i det kriminelle miljøet som ofte er inngangsbilletten til tyngre stoffer, Og ikke cannabisen selv. Siden dealerene ofte prøver å presse folk på tyngre stoffer, med tilbud som "første gang uten å betale, osv

Forbudet gjør jo ting bare verre. Man hadde sleppet alt det der, kriminelle miljøene hadde blitt mindre og man hadde sannsynligvis reddet mange fra de tyngre stoffene..

hvis det hadde blitt legalisert og solgt på ordentli måte.

Flere positive sider med legalisering:)
Poenget mitt er hvorfor man skal se ned på og ha marijuana ulovlig når alkohols effekter på folk og fe er langt værre totaltsett? Kan du gi meg et godt svar på det?


Men hvorfor må cannabis bli lovlig? Horfor kan ikke du klare deg uten? Hvorfor skal de som allerede har ett misbruksproblem måtte lide vet at det blir enda mer tilgjengelig og legalisert? Skal det brukes som medisin så kan det være underlagt like strenge restriksjoner som andre legemidler... Og hvorfor skal det alltid sammenlignes med alkohol? Poenget er jo at begge er skadelig....

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Hasj
« #556 : 04. februar 2009, 18:33 »
Poenget mitt er hvorfor man skal se ned på og ha marijuana ulovlig når alkohols effekter på folk og fe er langt værre totaltsett? Kan du gi meg et godt svar på det?


Men hvorfor må cannabis bli lovlig? Horfor kan ikke du klare deg uten? Hvorfor skal de som allerede har ett misbruksproblem måtte lide vet at det blir enda mer tilgjengelig og legalisert? Skal det brukes som medisin så kan det være underlagt like strenge restriksjoner som andre legemidler... Og hvorfor skal det alltid sammenlignes med alkohol? Poenget er jo at begge er skadelig....

Man kan sikkert klare seg uten, men det er stor etterspørsel etter det da mange folk liker det og synes det er fint.

En god grunn for å legalisere det er at man dermed stopper den enorme kontantstrømmen som går rett i hendene på de kriminelle! Det er snakk om enorme summer vi gir rett til dem. Så lenge det er et så stor marked for hasj som det er, en stor etterspørsel, og en urimelighet i den forstand at loven om at det er ulovlig ikke har så stor støtte og er basert på feilaktigheter, så er det ingen grunn til å fortsette å finansiere de kriminelle. Få det under kontroll og få¨en aldersgrense på det Smiley
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hasj
« #557 : 04. februar 2009, 18:42 »
Man kan sikkert klare seg uten, men det er stor etterspørsel etter det da mange folk liker det og synes det er fint.

En god grunn for å legalisere det er at man dermed stopper den enorme kontantstrømmen som går rett i hendene på de kriminelle! Det er snakk om enorme summer vi gir rett til dem. Så lenge det er et så stor marked for hasj som det er, en stor etterspørsel, og en urimelighet i den forstand at loven om at det er ulovlig ikke har så stor støtte og er basert på feilaktigheter, så er det ingen grunn til å fortsette å finansiere de kriminelle. Få det under kontroll og få¨en aldersgrense på det Smiley
Gode argumenter for legalisering! Allikevel så kjenner jeg den norske folkesjela såpass godt at jeg vet akkurat hva som ville ha skjedd dersom frislippet hadde blitt en realitet... Folk ville gått totalt bananas, canakas!!! Nordmenn drikker som tullinger i helgene, spiller vekk alle penga på poker/spilleautomater og oppfører seg fjortis i syden uansett alder.

Vi har en annen mentalitet enn nederlendere, tyskere, dansker osv siden vi har blitt undertrykt av restriktiv ruspolitikk i alle år. I disse landene er folk vant til at rus ikke er så gjennomregulert og har et mer avslappet forhold til rus. Dessverre tror jeg at det ville tatt 20 år med tett røyking av jazztobakk før ting hadde stabilisert seg her hjemme slik som det har gjort i andre mer liberale land.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Hasj
« #558 : 04. februar 2009, 19:31 »
La oss se det sånn, Hvis like mange hadde røyka som folk som drikker, så hadde fremdeles statistikken vist det med alkoholen. hvorfor? Man blir ikke voldelig av hasj.
Har aldri opplevd noen som har blitt voldelig av å røyke. og siden jeg selv har prøvd å røyke så kan jeg ikke forstå at noen blir det heller:)

Det siste du sier der blir jo som at jeg skulle sagt - siden jeg har prøvd å drekke meg drita uten å bli voldelig, skjønner jeg ikke hvorfor noen andre skulle bli det heller, dumt.

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Hasj
« #559 : 04. februar 2009, 19:33 »
Gode argumenter for legalisering! Allikevel så kjenner jeg den norske folkesjela såpass godt at jeg vet akkurat hva som ville ha skjedd dersom frislippet hadde blitt en realitet... Folk ville gått totalt bananas, canakas!!! Nordmenn drikker som tullinger i helgene, spiller vekk alle penga på poker/spilleautomater og oppfører seg fjortis i syden uansett alder.

Vi har en annen mentalitet enn nederlendere, tyskere, dansker osv siden vi har blitt undertrykt av restriktiv ruspolitikk i alle år. I disse landene er folk vant til at rus ikke er så gjennomregulert og har et mer avslappet forhold til rus. Dessverre tror jeg at det ville tatt 20 år med tett røyking av jazztobakk før ting hadde stabilisert seg her hjemme slik som det har gjort i andre mer liberale land.

Godt sagt - kunne nesten ikke sagt det bedre selv, helt enig!

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Hasj
« #560 : 04. februar 2009, 19:36 »
Gjentar mitt innlegg fra et par sider tilbake. Denne dokumentaren bør sees av alle som har postet i denne tråden. Get some knowlegde, bitches:


http://video.google.com/videoplay?docid=-6594320551222952318&ei=CuCJSb3xLIrojgLV1YTJCw&q=union.avi&hl=en
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Hasj
« #561 : 05. februar 2009, 00:57 »
Kanskje ikke noen overraskelse at dette kommer fra akkurat meg, men den dokumentaren der er jævlig bra

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #562 : 05. februar 2009, 02:30 »
Ingen som ser noe i den?
Hvis cannabis hadde blitt legalisert så hadde man jo sluppet å "henge" i det kriminelle miljøet som ofte er inngangsbilletten til tyngre stoffer, Og ikke cannabisen selv. Siden dealerene ofte prøver å presse folk på tyngre stoffer, med tilbud som "første gang uten å betale, osv

Forbudet gjør jo ting bare verre. Man hadde sleppet alt det der, kriminelle miljøene hadde blitt mindre og man hadde sannsynligvis reddet mange fra de tyngre stoffene..

hvis det hadde blitt legalisert og solgt på ordentli måte.

Flere positive sider med legalisering:)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #563 : 05. februar 2009, 05:40 »
Hva skjer med folk som plutselig sier man blir voldelig av hasj eller cannabis generelt, haha, er dere helt virkelighetsfjerne eller? Har du noen gang sett en fyr fyre opp for deretter å bli voldelig? Da høyhetseffektene man får av dette er å bli avslappet, komme i godt humør, se verden på en lys og litt spesiell måte, ellers være generelt halvloka en stund. Hva slags effekt av cannabis skulle det være som utløste vold? Kanskje at en frekk fyr stjal alt potetgullet ditt kunne gi litt aggresjon, men da i stor sannsynlighetsgrad etterfult av latter og en undring over hvorfor dette skjedde..

Og til han gjøken som sier at hvorfor skal cannabis bli lovlig, man trenger jo ikke å gjøre det. For å si det sånn, hva har du med hva andre har lyst til å gjøre eller trenger å gjøre? Uansett om det er lovlig eller ei, så vil folk røyke det, å si at det er ulovlig er så og si av ingen betydning utenom at man betaler en dealer for varene istedenfor en butikk, hipp som happ for meg, men ser ikke logikken bak at det skal være slik.

Rundt halvparten av de som bor i Oslo i voksen alder har prøvd marijuana en gang, og med dagens lover vil det si at halvparten av de som bor der er kriminelle og burde få bot eller fengselsstraff, dette er noe du er enig i?

Lovligheten på dette angår ikke om folk burde bruke det eller ei, virkeligheten er at folk bruker det, og vil kjøpe dette uavhenging av lov, men folk som egentlig ikke gjør noe skadelig for noen som helst blir straffeforfulgt å skraper på rullebladet dems, mange av disse er hardtarbeinde samfunnsborgere som yter til samfunnet som alle andre, og noen av de som får slikt på rullebladet vil miste jobben. Jeg er absolutt ikke enig at en fredelig person som meg selv og de hundretusenvis av andre som har røyka eller røyker cannabis i dette landet skal bli straffeforfulgt for vårt valg av rusmiddel. Dette forbudet er på ingen måte forskjellig fra et tidligere alkoholforbud, men som nå selvfølgelig er avskaffet for lenge siden, noe som burde skje med cannabis også.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hasj
« #564 : 05. februar 2009, 07:35 »
Hva skjer med folk som plutselig sier man blir voldelig av hasj eller cannabis generelt, haha, er dere helt virkelighetsfjerne eller? Har du noen gang sett en fyr fyre opp for deretter å bli voldelig? Da høyhetseffektene man får av dette er å bli avslappet, komme i godt humør, se verden på en lys og litt spesiell måte, ellers være generelt halvloka en stund. Hva slags effekt av cannabis skulle det være som utløste vold? Kanskje at en frekk fyr stjal alt potetgullet ditt kunne gi litt aggresjon, men da i stor sannsynlighetsgrad etterfult av latter og en undring over hvorfor dette skjedde..

Og til han gjøken som sier at hvorfor skal cannabis bli lovlig, man trenger jo ikke å gjøre det. For å si det sånn, hva har du med hva andre har lyst til å gjøre eller trenger å gjøre? Uansett om det er lovlig eller ei, så vil folk røyke det, å si at det er ulovlig er så og si av ingen betydning utenom at man betaler en dealer for varene istedenfor en butikk, hipp som happ for meg, men ser ikke logikken bak at det skal være slik.

Rundt halvparten av de som bor i Oslo i voksen alder har prøvd marijuana en gang, og med dagens lover vil det si at halvparten av de som bor der er kriminelle og burde få bot eller fengselsstraff, dette er noe du er enig i?

Lovligheten på dette angår ikke om folk burde bruke det eller ei, virkeligheten er at folk bruker det, og vil kjøpe dette uavhenging av lov, men folk som egentlig ikke gjør noe skadelig for noen som helst blir straffeforfulgt å skraper på rullebladet dems, mange av disse er hardtarbeinde samfunnsborgere som yter til samfunnet som alle andre, og noen av de som får slikt på rullebladet vil miste jobben. Jeg er absolutt ikke enig at en fredelig person som meg selv og de hundretusenvis av andre som har røyka eller røyker cannabis i dette landet skal bli straffeforfulgt for vårt valg av rusmiddel. Dette forbudet er på ingen måte forskjellig fra et tidligere alkoholforbud, men som nå selvfølgelig er avskaffet for lenge siden, noe som burde skje med cannabis også.

hehe...jeg må le, du er ett godt eksempel på brødhuer som heldigvis ikke sitter i en posisjon til å legalisere cannabis. Ikke har du peiling, og den høyst forenkla tankegangen din gjenspeiler vel hva røykinga har gjort med hodet ditt. Verden er litt mer sammensatt veit du. Det er ingen som tror at man blir en drapsmaskin etter å ha fyrt opp en joint, det blir heller ikke 99 prosent av de som spretter en øl. Og hvilken av rusmidlene som er MEST skadelig har ingen betydning, BEGGE er skadelig. Og du har helt rett, jeg har ingen ting med hvorvidt du velger å ødlegge hue ditt eller ikke.....men siden jeg har jobbet på en psykiatrisk avdeling i mange år så ser jeg (sikkert til din store overaskelse) nok til å mene noe om det. Det er ikke noen vists i å inføre enda flere fristelser i form av tilgjengelighet i dette samfunnet, det er nok som skader fra før av. Det er ikke sånn at man MÅ ha flere alternativer slik at alle i samfunnet føler at utvalget i rusmidler er rettferdig, i ett land med som norge med dets rusproblematikk, så ganger det få å legalisere noe som helst.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hasj
« #565 : 05. februar 2009, 11:09 »
Nok en gang har du feil, ha ha ha, fordi det du jobber med eksisterer ikke i et hasj-hode........ho ho

Forvrengt virkelighetsoppfatning heter det du kom med der;-) Du er hjertelig velkommen til å hospitere på akutt avdelingen noen dager, så kan du gjøre deg opp en mening etterpå om det faktisk er noen sammenheng der...
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #566 : 05. februar 2009, 12:51 »
Slutt med den "hasj hode" greia da Smiley

Hasj STIMULERER faktisk hjerneceller! Wink Tro det eller ei Wink Derfor det er ett ypperlig legemiddel mot feks Alzeimers Wink Å for å ikke snakke om andre ting som hasj kan brukes som ett legemiddel mot, som: Migrene, Adhd, Aids, Grå stær, Kreft, Tourettes syndrom, Multiple Sklerose, Astma osv osv osv osv Listen er lang for å si det sånn.

Finnes ikke noe annet legemiddel som lindrer så mye som det hasj gjør ! Wink

Hasj har jo også blitt solgt lovlig her i norge på apotek, Synd det ikke er sånn lenger nå men Undecided






 

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #567 : 05. februar 2009, 13:11 »
Klart det er positivt å røyke noe som gjør deg stein hver eneste dag.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #568 : 05. februar 2009, 13:12 »
Smiley
Slutt med den "hasj hode" greia da Smiley

Hasj STIMULERER faktisk hjerneceller! Wink Tro det eller ei Wink Derfor det er ett ypperlig legemiddel mot feks Alzeimers Wink Å for å ikke snakke om andre ting som hasj kan brukes som ett legemiddel mot, som: Migrene, Adhd, Aids, Grå stær, Kreft, Tourettes syndrom, Multiple Sklerose, Astma osv osv osv osv Listen er lang for å si det sånn.

Finnes ikke noe annet legemiddel som lindrer så mye som det hasj gjør ! Wink

Hasj har jo også blitt solgt lovlig her i norge på apotek, Synd det ikke er sånn lenger nå men Undecided






 

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #569 : 05. februar 2009, 13:29 »
Helt rått å påstå at det å røyke noe som helst kan bedre astma problemer.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!