Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 250873 ganger)

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #570 : 05. februar 2009, 13:36 »
FY FAEN! Slutt å vær så jævla trangsynte, Og har du ikke peiling, gjør i det minste litt research før du åpner kjeften din!

Du har tydligvis ikke peiling på det du snakker om, når du tror det at hasj kan bare røykes.

Hørt om te, kakao og kaker, osv eller?

Ja er sant det med astmaen,.

Listen med sykdommer, "syndromer" som hasj kan være legemiddel mot er laang !

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Hasj
« #571 : 05. februar 2009, 13:43 »


Har hørt at penis kan vokse også, spesielt i hasj-rusen...................eller var det i hasj-drømmen.................

Siden du tydeligvis har slutta å holde deg saklig ser jeg mitt snitt til å gjøre det samme :

HASJ ER TØFT FORDI DET ER ET CANNABIS-BLAD PÅ EN DR DRE-CD JEG HAR

Føler at jeg kom ned på ditt nivå nå ja, mye bedre.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #572 : 05. februar 2009, 14:01 »
Kan ikke dere som bruker narkotiske midler bare gjøre det uten å måtte fronte saken deres hver jævla gang anledningen byr seg?

Uansett hvor sunt det måtte være, fortsatt ULOVLIG i Norge og ergo noe man ikke bør drive med, om ikke annet for å unngå pes med purken/foreldre/skolen/jobben.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #573 : 05. februar 2009, 14:08 »
Det at det er ulovlig ja er en grunn for at man burde holde seg unna det ja. (Hvis man skal følge alle lover å regler her i landet. noe absolutt alle gjør) (Du også sikkert? bryter aldri fartsgrensen noen gang sikkert? osv)

Men poenget er at hasj er ikke bare negativt. Som sagt finnes det ikke noe annet legemiddel som kan lindre så mange sykdommer/syndromer som det cannabis kan.

Bla: Migrene, Adhd, Aids, Grå stær, Kreft, Tourettes syndrom, Multiple Sklerose, Astma, søvnløshet osv

Kan ikke dere som bruker narkotiske midler bare gjøre det uten å måtte fronte saken deres hver jævla gang anledningen byr seg?

Uansett hvor sunt det måtte være, fortsatt ULOVLIG i Norge og ergo noe man ikke bør drive med, om ikke annet for å unngå pes med purken/foreldre/skolen/jobben.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #574 : 05. februar 2009, 14:11 »
Syns ihvertfall cannabis kunne vært Lovlig som ett reseptbelagt legemiddel Smiley

Og Lovlig og solgt på ett slags "pol" enda bedre! hvorfor?

Siterer: Hvis cannabis hadde blitt legalisert så hadde man jo sluppet å "henge" i det kriminelle miljøet som ofte er inngangsbilletten til tyngre stoffer, Og ikke cannabisen selv. Siden dealerene ofte prøver å presse folk på tyngre stoffer, med tilbud som "første gang uten å betale, osv

Forbudet gjør jo ting bare verre. Man hadde sleppet alt det der, kriminelle miljøene hadde blitt mindre og man hadde sannsynligvis reddet mange fra de tyngre stoffene..

hvis det hadde blitt legalisert og solgt på ordentli måte. Smiley

Flere positive sider ved legalisering Wink

Utlogget rallar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 231
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 231

  • sunt hjerte i en sunn kropp
Sv: Hasj
« #575 : 05. februar 2009, 14:20 »
Slutt med den "hasj hode" greia da Smiley

Hasj STIMULERER faktisk hjerneceller! Wink Tro det eller ei Wink Derfor det er ett ypperlig legemiddel mot feks Alzeimers Wink Å for å ikke snakke om andre ting som hasj kan brukes som ett legemiddel mot, som: Migrene, Adhd, Aids, Grå stær, Kreft, Tourettes syndrom, Multiple Sklerose, Astma osv osv osv osv Listen er lang for å si det sånn.

Finnes ikke noe annet legemiddel som lindrer så mye som det hasj gjør ! Wink

Hasj har jo også blitt solgt lovlig her i norge på apotek, Synd det ikke er sånn lenger nå men Undecided






 

Jeg har ikke giddet å lese hele dette emnet. Men Dette må være no av det dummeste innlegget som er blogget  på dette forumet.

1. For det første forhærliger du et medikament som har langt større skadevirkninger enn positive sider.

2. Vis meg den forskningen som viser til at hasj kan kurere kreft og HIV.

3. Joda, flere legemiddler lindrer vell så mye som hasj: Morfin, Heroin, kokain og Amfettamin
Hopp og sprett
Min treningslogg

Utlogget rallar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 231
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 231

  • sunt hjerte i en sunn kropp
Sv: Hasj
« #576 : 05. februar 2009, 14:22 »
Og mens jeg skrev innlegget mitt, ser jeg at HiPeR har roet litt ned
Hopp og sprett
Min treningslogg

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #577 : 05. februar 2009, 14:25 »
Høres ut som dere tror alle de som røyker er noen fucka ungdommer. Cannabis er nok mer utbredt enn det dere tror. Brukes av alt fra den gjennomsnitlige ungdom, til respekterte leger og advokater.

Hvis dere ikke klarer å se nyttigheten av cannabis som feks ett legemiddel er det noe galt med dere.

Cannabis er ikke bare negativt.

Flere her som er totalt hjernevaska av skremselspropagandaen som går rundt.

Sier heller hør på forskerne og ekspertene jeg og ikke politiet og antidopingkampanjer, klara-klok, dopingtelefonen osv osv haha Grin

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #578 : 05. februar 2009, 14:29 »
FEIL. Hasj som ett legemiddel blir brukt med veldig små doser i korte perioder, Altså de positive effektene er langt større enn de negative!

Hvem har sagt at hasj kan kurere kreft? Må ikke være så kjapp på avtrekkeren vettu!

Hensikten med Cannabis som legemiddel mot kreft, er å lindre bivirkningene som følge av kreftterapi!

Sett deg ned å gjør litt reaserch før du åpner kjeften din:)


Jeg har ikke giddet å lese hele dette emnet. Men Dette må være no av det dummeste innlegget som er blogget  på dette forumet.

1. For det første forhærliger du et medikament som har langt større skadevirkninger enn positive sider.

2. Vis meg den forskningen som viser til at hasj kan kurere kreft og HIV.

3. Joda, flere legemiddler lindrer vell så mye som hasj: Morfin, Heroin, kokain og Amfettamin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #579 : 05. februar 2009, 14:36 »
Høres ut som dere tror alle de som røyker er noen fucka ungdommer. Cannabis er nok mer utbredt enn det dere tror. Brukes av alt fra den gjennomsnitlige ungdom, til respekterte leger og advokater.

Hvis dere ikke klarer å se nyttigheten av cannabis som feks ett legemiddel er det noe galt med dere.

Cannabis er ikke bare negativt.

Flere her som er totalt hjernevaska av skremselspropagandaen som går rundt.

Sier heller hør på forskerne og ekspertene jeg og ikke politiet og antidopingkampanjer, klara-klok, dopingtelefonen osv osv haha Grin

Jada, du med " ingen forstår seg på meg" holdningen din. Hvor mange velstående advokater, statsledere, generaler, og leger er vel ikke alkoholikere? Ganske mange. Det er vel ikke noe argument for at alkohol er bra?

Den der standard " jeg kjenner en advokat som røyker hasj" greia di er det ingen som er imponert over. Alle kjenner vel en eller annen advokat eller psykolog som har fyra bønner fra tid til annen? Vi er ikke så jævla imponert over all "inside info`en" din.
Jeg vet til og med om en kriminolog professor som selger hasj.

Poenget i diskusjonen er at hasj er rimlig farlig å misbruke, og at det er lett å bli misbruker av hasj. Har selv vært det, og jeg er en oppegående person.

Du får fortsette å røyke hasj hver eneste dag i 8-10 år til, og så returnere til denne tråden.
Sa brura

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Hasj
« #580 : 05. februar 2009, 14:38 »
Hvis man legaliserer hasj så er det noen som vil slå seg til ro med det... Men etter en stund så vil man kreve legalisering av andre stoffer, slik som sopp (som i Nederland) og etterhvert andre sterkere stoffer som opiater...

Å straffe de som røyker dop i dag er ikke veien å gå, men å slå ned på importleddene kan aldri prioriteres høyt nok!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #581 : 05. februar 2009, 14:44 »
Er fullt klar over det! Poenget var bare at det er ikke KUN ungdommer som røyker hasj. Som det hørtes ut på flere her at det var!

Det med dette "misbruket" ditt kommer kun ann på personen selv! Så den er det ikke noe vits å prøve seg med nei! Smiley

Jada, du med " ingen forstår seg på meg" holdningen din. Hvor mange velstående advokater, statsledere, generaler, og leger er vel ikke alkoholikere? Ganske mange. Det er vel ikke noe argument for at alkohol er bra?

Den der standard " jeg kjenner en advokat som røyker hasj" greia di er det ingen som er imponert over. Alle kjenner vel en eller annen advokat eller psykolog som har fyra bønner fra tid til annen? Vi er ikke så jævla imponert over all "inside info`en" din.
Jeg vet til og med om en kriminolog professor som selger hasj.

Poenget i diskusjonen er at hasj er rimlig farlig å misbruke, og at det er lett å bli misbruker av hasj. Har selv vært det, og jeg er en oppegående person.

Du får fortsette å røyke hasj hver eneste dag i 8-10 år til, og så returnere til denne tråden.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hasj
« #582 : 05. februar 2009, 14:47 »
De røyker vel ikke hasj vel?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #583 : 05. februar 2009, 14:47 »
Er ikke nødvendig. Aldri hørt "Mer er ikke altid bedre" ? Smiley

Samme som proteinpulver, Hvorfor ikke spise en 4kgs tønne om dagen?Huh

Er en grunn for at det finnes anbefalt dosering. Slik er det med alle legemidler. Trodde du visste det jeg! haha
Små doser i korte perioder, hvorfor ikke store doser over lengre tid, er det kanskje usunt???
Eller som en som jobbet i psykiatrien sa, at mange fikk psykoser og store problemer???

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Hasj
« #584 : 05. februar 2009, 14:52 »
25% Av de som utvikler psykose har røyket hasj, 75% Har ikke.

Så hvordan veit vi da at det er hasjen sin skyld at de 25%ene har utviklet psykose? Når man tenker på de andre 75prosentene?

?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!