Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 250872 ganger)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #735 : 02. september 2009, 10:34 »
Tja, et poeng som ikke har kommet frem her er, uavhengig om hasj fører lukt til helvete eller ei, er hvorvidt almuen ønsker å ha hasj i fritt omløp, og da er eventuell styggedom forbundet med hasj et vikarierende argument for det underliggende argumentet: vil ikke ha slikt her.

Det er jo basically i fritt omløp sånn som det er nå, man må nok være relativt enstøing for ikke å ha tilgang til det i dagens situasjon. Men ja, det er jo folk som ikke vil ha det i fritt omløp, og andre som vil. Hvorvidt det er et flertall fra en side eller en annen vil være vanskelig å si før det eventuelt skulle være en avstemning på dette nasjonalt.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Hasj
« #736 : 02. september 2009, 10:55 »
hasj e drit uansett hva du skal gjøre.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #737 : 02. september 2009, 11:00 »
hasj e drit uansett hva du skal gjøre.

Det var jo en utrolig gjennomtenkt ting å si.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #738 : 02. september 2009, 11:07 »
Det var jo en utrolig gjennomtenkt ting å si.

Faktisk, så var det det, selv om du sikkert er ironisk og sarkastisk. Mener du at hasj har mye positivt for seg?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #739 : 02. september 2009, 11:10 »
ja, det mener jeg faktisk. Først og fremst kan det gi en veldig behagelig rus, og hjelpe mot stress og søvnvansker, såvel som muskelsmerter. Dette uten noen særlig negative sideeffekter.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hasj
« #740 : 02. september 2009, 11:17 »
ja, det mener jeg faktisk. Først og fremst kan det gi en veldig behagelig rus, og hjelpe mot stress og søvnvansker, såvel som muskelsmerter. Dette uten noen særlig negative sideeffekter.
Er det ikke greiere å gripe tak i de underliggende årsakene for stress, søvnvansker og muskelsmerter?

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #741 : 02. september 2009, 11:23 »
Er det ikke greiere å gripe tak i de underliggende årsakene for stress, søvnvansker og muskelsmerter?

Det vil jo være situasjonsbetinget. Akkurat som hvis du har vondt i hodet og tar en paracet synes jeg det er helt ålreit ting å gjøre. Hadde det faktisk vært snakk om å innta et særdeles skadelig produkt her ville jeg vært enig med deg, og hatt full forståelse for ditt synspunkt.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #742 : 02. september 2009, 11:25 »
ja, det mener jeg faktisk. Først og fremst kan det gi en veldig behagelig rus, og hjelpe mot stress og søvnvansker, såvel som muskelsmerter. Dette uten noen særlig negative sideeffekter.

Du er faktisk så dum og ulest at jeg helt ærlig og oppriktig synes synd på deg. Jeg håper inderlig du ikke er stort eldre enn 14-15 år.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #743 : 02. september 2009, 11:26 »
Du er faktisk så dum og ulest at jeg helt ærlig og oppriktig synes synd på deg. Jeg håper inderlig du ikke er stort eldre enn 14-15 år.

Ja, det var jo en utrolig intelligent ting å si. Veldig fint argument når man ikke har noe videre utviklet argument å komme med. Synes heller synd på deg jeg, som tror du sitter her med svar på alle verdens saker og ting, og fremlegger det som du faktisk har peiling.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #744 : 02. september 2009, 11:50 »
Hvis du tror at hasj ikke har noen særlige negative bivirkninger, er du helt mongolid. Jeg er nok ikke smartest av alle, men i det minste lur nok til å ikke ødelegge livet mitt med rusmidler.

Når det er sagt, så er jeg oppvokst i rusmiljø og røyka hasj daglig før. Bare så du ikke tror jeg er en sånn juvente tulling som ikke har smakt øl engang. Stort sett alt jeg skriver i denne tråden baserer jeg på egne erfaringer og uttalelser fra gode venner som helt sikkert har røyka mye mer enn det du hittil har gjort, også voksne på 50+ som har røyka jevnlig siden 15-16 årsalderen. Kanskje du skal lese litt mer fakta, snakke med noen som har røyka i 10 år og gjøre deg opp en mening etterhvert, og ikke bare høre på det som pro cannabis websider og kameratene dine sier.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hasj
« #745 : 02. september 2009, 11:57 »
.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #746 : 02. september 2009, 11:59 »
Jeg har selv også røyket cannabis i omtrent 10 år, og mener ikke dette har voldet noen særdeles skade på meg. Nå har jeg heller ikke promotert at man skal sitte å ruse seg dagen lang på hasj heller, da en slik livsstil ikke er særlig produktiv i lengden. Men jeg velger heller ikke å se bort fra de positive egenskapene stoffet kan gi. I seg selv vil jeg si det er veldig lite skadelig fysiologisk sett å ta seg en blås, og de positive egenskapene jeg listet i posten her står jeg fast på at stemmer.

Det er da en grunn til at visse områder tar i bruk cannabis for medisinske formål, da det har en del positive egenskaper.

Nå mener jeg at du forvirrer skadeligheten av hasj med skadeligheten av å leve i et rusmiljø der livet handler seg om å loke rundt for å skaffe nattings, eller skrape sammen spenn for å kjøpe en tier så gutta kan sitte å røyke seg pang fjerne dagen lang, for så å pimpe noen halvlitere og sniffe et par striper osv. Jeg er fullt bevisst på at å være i et slikt miljø kan ha skadelige konsekvenser, men jeg vil ikke skylde det på hasjen og dens egenskaper som et rusmiddel.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #747 : 02. september 2009, 12:05 »
Dette må være det mest fornuftigste du noensinne har skrevet på forumet.

Det er ingen som tar deg seriøst når du kaller alle du er uenige med for dum, mongoloid o.l. Er det slik du diskuterer med folk i virkeligheten, eller er du bare tøff når du er annonym på nettet?

Du som dro opp FACE 2 FACE, bare å ta deg en tur. Og ja, jeg mener man er helt mongo om man ennå ikke har innsett at hasj har ganske heavy skadevirkninger ( psykisk i det minste ) i lengden.  Bare røyk i vei dere for min del.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hasj
« #748 : 02. september 2009, 12:13 »
.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #749 : 02. september 2009, 12:24 »
Men når folk er klar over skadevirkningene og er villige til å ta konsekvensene, så må jeg respekterere det... det er ingen grunn til å stemple folk som idioter av den grunn.

-De fleste er ikke klar over skadevirkningene, eller er i total denial.

-Jeg kan gjerne respektere at folk røyker eller andre ting også, så lenge de bare skader seg selv. Det jeg derimot IKKE respekterer er når det blir lagt ut pro-rus innlegg på internettforum, hvor sikkert ungdom ned i 13 årsalderen også kanskje leser. Jeg prøvde hasj første gang når jeg var 13, mye fordi alle andre, eldre, sa at det ikke var noen særlige konsekvenser av det. Samme med f.eks. steroider - folk får bli så store de bare vil for min del, men i det øyeblikket de skal offentlig ut og snakke om fordeler samt "det er ikke SÅ farlig" så mener jeg man er en idiot som kan holde bruken sin for seg selv.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!