Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 263518 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #750 : 02. september 2009, 12:25 »
  Bare røyk i vei dere for min del.

Great. Hvorfor måtte vi egentlig igjennom hele denne diskusjonen da? Du kom med argumenter, argumentene ble knust, du begynte å slenge ut fire-fem usaklige innlegg på rad, deretter kom standard-forsvaret om at du personlig på tre uker mellom bursdagen din da du var 16 og tre uker ut i 17 røyket mer enn alle Norges 60-åringer til sammen gjorde mellom 1969 og 1975. Videre disket du opp med litt sutring, før du til slutt kapitulerer med de klassiske " Bare gjør som dere vil dere, SEE WHAT I CARE!!"

La oss bare si det sånn som at " Du tissa på deg du"
Sa brura

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Hasj
« #751 : 02. september 2009, 12:26 »
Du som dro opp FACE 2 FACE, bare å ta deg en tur. Og ja, jeg mener man er helt mongo om man ennå ikke har innsett at hasj har ganske heavy skadevirkninger ( psykisk i det minste ) i lengden.  Bare røyk i vei dere for min del.
Det finnes visse skadevirkninger, men de er relativt milde. Ihvertfall dersom man sammenligner med alkohol, som er et langt farligere rusmiddel.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #752 : 02. september 2009, 12:29 »
Jeg prøvde hasj første gang når jeg var 13, mye fordi alle andre, eldre, sa at det ikke var noen særlige konsekvenser av det. Samme med f.eks. steroider - folk får bli så store de bare vil for min del, men i det øyeblikket de skal offentlig ut og snakke om fordeler samt "det er ikke SÅ farlig" så mener jeg man er en idiot som kan holde bruken sin for seg selv.



Feil, man er en idiot, uansett alder, om man tror at man kan røyke ubegrenset med hasj fordi en eller annen kompis har sagt det er ufarlig. You`re a moron, du fikk skadevirkninger, GOOD. Fortjent, synd du ikke daua, da hadde det vært en mindre fucker igjen på Jorda. Hahahahahah FitteGuri..Sjekk Fittnes a, han prøver å værra serriøs, kåmme me serriøse inlegg til ongdåmmen å sånnt! Få høre livshistorien din ijenn a, taperhore. Hahaha
Sa brura

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #753 : 02. september 2009, 12:31 »
Jeg ser ikke noen grunn til å avfeie alle positive egenskaper av noe Fleksnes, bare fordi du mener man skal skjule dette for ungdommen. Eneste negative tingen med cannabis jeg har notert til dags dato er hvis man røyker veldig mye i et tidsrom vil man få noget dårligere korttidshukommelse, som da blir tilbake til det normale igjen et par dager etter man slutter med et daglig forbruk. Hva slags kroniske skader vil du si man får av å røyke cannabis?

Fra det jeg forstår fra din side tilhørte du et miljø der alle gutta røyka hele dagen, og sto på og drev med litt av hvert. Det er selvfølgelig synd hvis denne livsstilen har gått utover noen av dine kamerater, men hadde du og gutta dine holdt dere til rasjonelle mengder, og ikke blåst dere gjennom livet konstant fjerne, da det ikke er veldig heldig å konstant gå rundt fjern iom det kan være sosialt hemmende. Da tror jeg jammen det hadde gått helt fint du.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hasj
« #754 : 02. september 2009, 12:34 »
.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #755 : 02. september 2009, 12:35 »
Fleksnes er en sånn som dreit seg ut med dop i ung alder, ble kriminell, så ble han "rehabilitert" av den Norske Stat. Nå i dag lever han av å reise rundt med evangeliesenteret og snakke ut om dop og "det hælvette" han levde i før han møtte Jesus (han er dritkul faktisk!)
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #756 : 02. september 2009, 12:39 »
Roflmaolol. Var hasjen som fikk meg til å si disse slemme tingenenene. Jeg er glad i fleskenes, selv om han er en ignorant rævfitte, som, hahahah, baserer, hahaha, sine meninger, hahaha, på SUBJEKTIVE opplevelser, HAHAHHA, som han har opplevd selv!!! (tydligvis), hahahahohohohhuuhuhihhihihaha..
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #757 : 02. september 2009, 12:40 »
Sick burn. Grin

Jeg hadde vært en helt rå mobber!
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #758 : 02. september 2009, 12:43 »
Great. Hvorfor måtte vi egentlig igjennom hele denne diskusjonen da? Du kom med argumenter, argumentene ble knust, du begynte å slenge ut fire-fem usaklige innlegg på rad, deretter kom standard-forsvaret om at du personlig på tre uker mellom bursdagen din da du var 16 og tre uker ut i 17 røyket mer enn alle Norges 60-åringer til sammen gjorde mellom 1969 og 1975. Videre disket du opp med litt sutring, før du til slutt kapitulerer med de klassiske " Bare gjør som dere vil dere, SEE WHAT I CARE!!"

La oss bare si det sånn som at " Du tissa på deg du"

Kanskje det mest idiotiske innlegget jeg har lest på TF i det hele tatt. Ikke bare er det retorisk retardert i alle former, direkte og beviselige løgner er det fullt av også. Åpenbart truffet noen såre punkt hos deg. Har aldri bedt noen slutte å røyke heller.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #759 : 02. september 2009, 12:48 »
Kanskje det mest idiotiske innlegget jeg har lest på TF i det hele tatt. Ikke bare er det retorisk retardert i alle former, direkte og beviselige løgner er det fullt av også. Åpenbart truffet noen såre punkt hos deg. Har aldri bedt noen slutte å røyke heller.

Haha, for en baby du er. Du har skrevet null seriøse innlegg på TF, og så begynner du å sutre som ei lita jente når noen skriver noe useriøst tull til deg? Ja, du traff noen skikkelig såre punkter, my rectum, now eat shit..sprraaaaay plasshhh
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #760 : 02. september 2009, 12:50 »
Roflmaolol. Var hasjen som fikk meg til å si disse slemme tingenenene. Jeg er glad i fleskenes, selv om han er en ignorant rævfitte, som, hahahah, baserer, hahaha, sine meninger, hahaha, på SUBJEKTIVE opplevelser, HAHAHHA, som han har opplevd selv!!! (tydligvis), hahahahohohohhuuhuhihhihihaha..

Ja, her lyser det jo intelligens langt på vei. Sikkert mange som leser det du skriver her og tenker at man blir jo en helvetes rå debattant av hasjrøyking. også artig å se at man først skal angripe meg for å kalle noen noe stygt, og så fyrer av dette mølet etterpå. Helt uffatelig hvor evneveike dere klarer å vise dere. Skal jeg liksom bli redd nå? Lei meg for at dere røyker hasj og mener det er en bra ting?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #761 : 02. september 2009, 12:55 »
Nei, debatten er ferdig den Fleksy. Den ble vunnet av meg på forrige side.  Så lykke til videre, din eksnarkomane Jesus-freak.
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #762 : 02. september 2009, 12:57 »
Sick burn. Grin

Skal vi snakke om burn, kan vi ta en titt på helkroppsbildene dine.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #763 : 02. september 2009, 13:01 »
Nei, debatten er ferdig den Fleksy. Den ble vunnet av meg på forrige side.  Så lykke til videre, din eksnarkomane Jesus-freak.

Du vinner, helt klart. Premien er å fortsette å røyke tjall og irritere deg grønn resten av livet over at det ikke blir avkriminalisert i Norge.

I realiteten vant du ikke en dritt, som meg, annet enn å kaste bort tiden på treningsforum i en meningsløs diskusjon hvor ingen kommer til å endre hverken standpunkt eller mening uansett.

Du fikk vist deg fra din absolutt mest teite og barnslige side, samme som meg, men med min historikk her inne så visste alle at jeg var rimelig merkelig fra før av. Sånn sett er du nå med i klubben min.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #764 : 02. september 2009, 13:04 »
Du vinner, helt klart. Premien er å fortsette å røyke tjall og irritere deg grønn resten av livet over at det ikke blir avkriminalisert i Norge.

I realiteten vant du ikke en dritt, som meg, annet enn å kaste bort tiden på treningsforum i en meningsløs diskusjon hvor ingen kommer til å endre hverken standpunkt eller mening uansett.

Du fikk vist deg fra din absolutt mest teite og barnslige side, samme som meg, men med min historikk her inne så visste alle at jeg var rimelig merkelig fra før av. Sånn sett er du nå med i klubben min.

Irriterer meg ikke grønnn kompis. Den ene gangen i året jeg har lyst til å ta meg en hurrasigarett, så gjør jeg det om det er lovlig eller ikke. Kunne ikke brydd meg mindre, jeg er bare glad i å diskutere narkopolitikk. Er vel bare bra at jeg skrev barnslig, slik at alle her inne som ser opp til meg og ser på meg som en slags intelektuell Jesus-karakter også kan se at jeg nesten er et vanlig menneske. At jeg kan spøke, le og si stygge ting på morro!
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!