Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 250890 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #780 : 02. september 2009, 15:12 »
Mens vi er igang med det psykiske, så har vi litt snacks forsknig omkring kreft faren også:

http://www.forskning.no/artikler/2002/november/1037018632.73
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #781 : 02. september 2009, 15:13 »
Tilbake til det som kan skje i ( tre ) skallen:

http://www.forskning.no/artikler/2004/desember/1101990242.52

..og litt om schizo punktet:

http://www.forskning.no/artikler/2008/mai/181247

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #782 : 02. september 2009, 15:22 »
Mens vi er igang med det psykiske, så har vi litt snacks forsknig omkring kreft faren også:

http://www.forskning.no/artikler/2002/november/1037018632.73

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/25/AR2006052501729.html

Du kan lese her du. Den største studiet på dette som er gjennomført noen gang viser at folk som røyker marijuana ofte ikke hadde noen som helst høyere mengde av kreft enn de som ikke gjorde det. THC i seg selv hjelper jo å fornye celler og bekjempe utvikling av kreftceller.

/facepalm

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #783 : 02. september 2009, 15:38 »
Det med psykoser må taes med en smule salt. men det  kan som du sier godt være noe i at det kan fremskynde psykoser som allikavel ville kommet senere i livet. Men studier blir ofte gjort i den hensikt å fremme en sak, og der man kommer frem til at det er flere folk med psykotiske problemer som røyker hasj enn de som ikke gjør det, så er det nok 100 prosent korrekt. Men i veldig mange tilfeller er det også ting som tyder på at folk med psykotiske problemer oftere anvender rusmidler enn folk med en generell fin psykisk tilstand, og at de dermed ikke har fått psykosen av rusmiddelet, men prøver  å komme seg bort fra virkelighetens problemer med å ruse seg selv. Dette kan forvrenge resultater på studier, og kommer ofte ikke frem fra studiene i det hele tatt.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #784 : 02. september 2009, 15:49 »
Facepalm? Mygg her?

Påstår ikke at absolutt alle får lidelser av hasjrøyking heller, men at man eksponerer seg ekstra for en rekke kjipe ting er vel ikke til å stikke under stolen eller?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #785 : 02. september 2009, 15:59 »
Nei, det er sant. Foreksempel hvis du røyker hasj sammen med tobakk utsetter du deg for vel så mye om ikke mer enn folk som røyker sigaretter, iom man ofte trekker fra bonger og slikt, og holder røyken i lungene langt lengre. Det er heller ikke å benekte at flere typer hasj kan få deg til å føle deg trøtt og sliten resten av dagen hvis du tar det om morran. Det er også lett å komme i en rutine der man "må" røyke før de fleste festlige anledninger, eller for å dagene til å gå unna.

Røyker man mye hasj fra bong, er det også vanlig å få mye slim og dritt i halsen. Men dette er ikke saken hvis man røyker rent grønt, men sånn det er her til lands er ikke dette spesielt vanlig, og med den røykekulturen vi har pr dato kan man utsette seg for en del crappy ting ja.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hasj
« #786 : 02. september 2009, 16:42 »
.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hasj
« #787 : 02. september 2009, 16:47 »
At man kan risikere å bli like tett i pappen som deg? Tongue
Nei, det kan føre til entusiasme for marsjering.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hasj
« #788 : 02. september 2009, 18:33 »
Nei, det kan føre til entusiasme for marsjering.

Ha ha.  Det var en virkelig en innertier, faktisk helt knusende.  Honnør er avgitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hasj
« #789 : 02. september 2009, 18:48 »
Seriøst helgekriger, du er kanskje den råeste dorken siden Steve Urkel. Kaller deg for helgekriger, skrøyter av dine amazing fightingskills, tar din egen kroppsvekt i benkpress (60kg) og liker å marsjere Smiley Du spiller vel ikke tilfeldigvis i korps og?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #790 : 02. september 2009, 20:48 »
Han ble banna fra korpset. Han var for gay.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hasj
« #791 : 02. september 2009, 21:02 »
Ha ha.  Det var en virkelig en innertier, faktisk helt knusende.  Honnør er avgitt.
Hehe, det er tøffe tak. Det starter med en blås i skolegården, og før du vet ordet av det marsjerer du rundt natten lang i jakt på en mornings. Og så blir mer og mer hekta på marsjeringen, og før du vet ordet av det traver du ivei i hasj-marsjen. Du er blitt tungt avhengig. Etter en stund leverer ikke engang hasj-marsjen varene, og da er det bare en ting å gjøre: dra ned til flatlanda og delta i dødsmarsjen. Og derifra går det slag i slag til man omsider marsjerer de evige marsjmarker.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hasj
« #792 : 03. september 2009, 00:34 »
.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #793 : 24. september 2009, 09:32 »
Bare lurer på en ting, står hasj som et forbudt dopingmiddel i vektløfting?

Så hvis man røyker seg en bønne i ny og ne, så kan man ikke være medlem i en klubb? Eller stille i konkurranser?

Det er jo ikke akkurat prestasjonsfremmende, nesten tvert i mot, men jeg vet jo at feks Bystøl ble tatt for dette.

Og nei, jeg røyker ikke!




Ja, gjør jo det. Som i alle andre idretter, noe annet ville ha overrasket meg ;p

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hasj
« #794 : 24. september 2009, 10:02 »
Bare lurer på en ting, står hasj som et forbudt dopingmiddel i vektløfting?

Så hvis man røyker seg en bønne i ny og ne, så kan man ikke være medlem i en klubb? Eller stille i konkurranser?

Det er jo ikke akkurat prestasjonsfremmende, nesten tvert i mot, men jeg vet jo at feks Bystøl ble tatt for dette.

Og nei, jeg røyker ikke!



Selvfølgelig gjør det det for alle idretter, og i tillegg så har det sin egen paragraf i straffeloven som den deler med Amfetamin, heroin, kokain og andre snaskerier. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!