Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 260258 ganger)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #795 : 24. september 2009, 10:14 »
Er du utøver må du nok forholde deg til drugs med litt kortere levealder i blodet ;p

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Hasj
« #796 : 04. oktober 2009, 14:33 »
skal du ta det for å roe deg ned å spis det istedet,mye sunnere enn å ødelegge lungene

vet om folk som bruker det sammen med a-s


-iam on the hunt for winny xenon

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Hasj
« #797 : 27. oktober 2009, 13:16 »
Professor i Sosiologi ved Universitetet i Oslo Willy Pedersen har skrevet denne artikkelen i morgenbladet:

http://morgenbladet.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091016/OAKTUELT/710169949

Det er godt høytstående personer i det akademiske miljøet tar avstand til den politikken vi i dag fører på området.

Utlogget Kimmi90

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 141

Sv: Hasj
« #798 : 27. oktober 2009, 13:28 »
Hei jeg har røyket hasj i 10 år og jeg har jkpgsdfjæagæ m  -x£@${[$[]$ ikke tatt noe  Ohmy woot >Cheesy Kiss skade av det Smiley anbefaler.
180 Høy
82kg - 85kg - 90Kg

Trener kickboksing, BJJ, MMA og styrke.
90kg i benk Gått opp til 100 Cheesy

120kg i knebøy gått opp til 150

100kg i mark gått opp til 120 - 140 - 175

alkohol løser ingen problemer, men det faen ikke melk heller!!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Hasj
« #799 : 27. oktober 2009, 13:44 »
Et problem hvis man røyker hasj, vil være de nye vennene du da sikkert vil få. Man må kjenne til noen som selger og eller driver med det, og når du da har kommet inn i et slikt miljø, vil du da å tråkket over den moralske grensen du gjerne hadde før. Veien til andre, og hardere stoffer blir gjerne kortere, og det blir mer enn bare ett trekk i ny og ne på fest. For ikke å snakke om fengselsstraffene man får for bruk, bestittelse og salg.

Jeg sier ikke at det blir slik for alle, men det er en risiko for det, så ikke skyt meg for å være realistisk Smiley
Og hvilke grenser vil du sette for barna dine, har du så mye å stille opp med hvis du har brukt narkotika selv under en moralpreken? 

Å være sterk, er å la være

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #800 : 27. oktober 2009, 13:48 »
Et problem hvis man røyker hasj, vil være de nye vennene du da sikkert vil få. Man må kjenne til noen som selger og eller driver med det, og når du da har kommet inn i et slikt miljø, vil du da å tråkket over den moralske grensen du gjerne hadde før. Veien til andre, og hardere stoffer blir gjerne kortere, og det blir mer enn bare ett trekk i ny og ne på fest. For ikke å snakke om fengselsstraffene man får for bruk, bestittelse og salg.

Jeg sier ikke at det blir slik for alle, men det er en risiko for det, så ikke skyt meg for å være realistisk Smiley
Og hvilke grenser vil du sette for barna dine, har du så mye å stille opp med hvis du har brukt narkotika selv under en moralpreken? 

Å være sterk, er å la være

Når jeg får barn vil jeg gledelig la dem røyke en bønne hvis de har lyst og de har kommet opp i tenårene, det ser jeg ingen problemer med, og er ikke uvanlig. Hvorfor ha en moralpreken som faktisk går ut på å spytte ut en hel masse løgner?

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Hasj
« #801 : 27. oktober 2009, 14:06 »
Et problem hvis man røyker hasj, vil være de nye vennene du da sikkert vil få. Man må kjenne til noen som selger og eller driver med det, og når du da har kommet inn i et slikt miljø, vil du da å tråkket over den moralske grensen du gjerne hadde før. Veien til andre, og hardere stoffer blir gjerne kortere, og det blir mer enn bare ett trekk i ny og ne på fest. For ikke å snakke om fengselsstraffene man får for bruk, bestittelse og salg.

Jeg sier ikke at det blir slik for alle, men det er en risiko for det, så ikke skyt meg for å være realistisk Smiley
Og hvilke grenser vil du sette for barna dine, har du så mye å stille opp med hvis du har brukt narkotika selv under en moralpreken? 

Å være sterk, er å la være

Er det hasjen eller forbudet sin feil? Dette er jo problemer som skapes grunnet politikken som føres her.

Canabis skaper ikke et farlig miljø, Canabis skaper ikke tyngre missbrukere, forbudet gjør.
Om du velger å prate moral til dine barn om konsekvenser ved missbruk er helt greit, det spiller veldig liten rolle om de nyter canabis eller aklohol om du prinsippielt er mot rusmiddler.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #802 : 27. oktober 2009, 14:06 »
Et problem hvis man røyker hasj, vil være de nye vennene du da sikkert vil få. Man må kjenne til noen som selger og eller driver med det, og når du da har kommet inn i et slikt miljø, vil du da å tråkket over den moralske grensen du gjerne hadde før. Veien til andre, og hardere stoffer blir gjerne kortere, og det blir mer enn bare ett trekk i ny og ne på fest. For ikke å snakke om fengselsstraffene man får for bruk, bestittelse og salg.

Jeg sier ikke at det blir slik for alle, men det er en risiko for det, så ikke skyt meg for å være realistisk Smiley
Og hvilke grenser vil du sette for barna dine, har du så mye å stille opp med hvis du har brukt narkotika selv under en moralpreken? 

Å være sterk, er å la være

Er du seriøs? Dette er jo sånn dårlig 30-talls moralisme. Tror du virkelig man begynner å henge med de man kjøper av? Enten så kjøper man av en allerede god venn, eller så møter man en ukjent fyr som man bare hilser på. Eventuelt kjøper man ved Akerselva, og jeg tror veldig få begynner å henge med de som driver rundt der nede. Håpløst argument, men ja, dersom du tiltrekkes av slike folk og miljøer så kanskje du begynner å henge der, men det er da ikke hasjen sin feil?

Fengselsstraff? Opp til 5 gram besittelse er forenklet forelegg på, jeg tror det er 1000kroner. Politiet er ikke interessert i å ta folk som har kjøpt noen gram til røyking. Flere jeg kjenner har blitt stoppet av politiet for å ha kjøpt, men de har bare sendt dem videre, da de er ute etter å ta langere. De fikk ikke en gang forelegg.

Enig med Meathead. Når mine barn blir atten år, så må de gjerne få lov til å røyke en joint. Det ser jeg ingenting galt med. Da er de myndige og tar sine egne valg.

Flere og flere land legaliserer, eller delvis legaliserer. Nå har det Føderal USA sluttet å bry seg med hvilken cannabislovgivning den enkelte stat har. Så Cannabis er i praksis legalisert i store deler av USA, under skalkeskjulet "medisinsk behandling". I praksis kan hvem som helst kjøpe det, da depresjon, hodepine, kvalme osv går under medisinske problemer.

At Spania og Portugal og dels Frankrike har legalisert er jo ingen overaskelse, men at USA, selve USA har skjønt det før oss, er direkte pinlig, og slår fast det faktum at vi bor i et land som baserer mye av sin politikk på nisselue-politikk. Vår "massive" innsats mot narkotika, og vi er landet med mest dop, overdoser og dritt pr innbyggertall.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #803 : 27. oktober 2009, 14:08 »
Er det hasjen eller forbudet sin feil? Dette er jo problemer som skapes grunnet politikken som føres her.

Canabis skaper ikke et farlig miljø, Canabis skaper ikke tyngre missbrukere, forbudet gjør.
Om du velger å prate moral til dine barn om konsekvenser ved missbruk er helt greit, det spiller veldig liten rolle om de nyter canabis eller aklohol om du prinsippielt er mot rusmiddler.

Nettop, det er jo lovgivningen som er elendig. At enkelte tror at "staten" alltid vet best, og velger å følge alle lover som er bestemt for dem, handler jo bare om at enkeltindivider som f.eks Mr Larsen har et lavt ego, og liten evne til å tenke selvstendig.
Sa brura

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hasj
« #804 : 27. oktober 2009, 14:28 »
Mr.Larssen har et veldig godt poeng. Har alt for mange venner innenfor det miljøet, og har selv vært innom. Og det startet med å kjøpe av noen personer og nå henger de med hverandre. Sier seg selv det at de får mindre til felles med de vennene de hadde før pga røyking av hasj. Dette er snakk om de som røyker mye hasj og ikke en gang i måneden.

Tror vi alle skjønner at du ikke liker den norske stat unknown soldier, noe jeg finner rart ettersom vi lever i verdens beste land og de som sliter for hjelp, viss de vil.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #805 : 27. oktober 2009, 14:33 »
Mr.Larssen har et veldig godt poeng. Har alt for mange venner innenfor det miljøet, og har selv vært innom. Og det startet med å kjøpe av noen personer og nå henger de med hverandre. Sier seg selv det at de får mindre til felles med de vennene de hadde før pga røyking av hasj. Dette er snakk om de som røyker mye hasj og ikke en gang i måneden.

Tror vi alle skjønner at du ikke liker den norske stat unknown soldier, noe jeg finner rart ettersom vi lever i verdens beste land og de som sliter for hjelp, viss de vil.

Hva er gleden av å bo i "verdens beste land" når det er på bekostning av resten av Verden? Jeg liker sosialdemokratiet, men får sjeldnere og sjeldnere følelsen av å leve i ett. I mine øyne er IKKE Norge verdens beste land å bo, det er ett av verdens mest overvåkede, kontrollerende og utolerante stater.
Sa brura

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #806 : 27. oktober 2009, 14:37 »
Hvorfor skal man få så mye mindre felles med andre venner? I min venneflokk vil jeg si det er mange som røyker hasj, og mange som ikke gjør det, og det uten at det er noe problematisk for noen av oss å henge sammen.

Men ja, hvis man kommer fra et miljø der du har masse streitinger som plutselig begynner å dømme kanskje han ene i gjengen som har begynt med hasj, ja da er det sannelig ikke rart at han ikke gidder henge med slike folk lengre spør du meg. Sålenge folk gir hverandre aksept for små variasjoner i livsstilen til hverandre, er det jo ikke noe stress, er det vel?

Det blir jo som at hvis en person spiller mye tennis, og ingen av kompisene hans spiller tennis, er det jo naturlig at han henger med de som spiller tennis også?

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hasj
« #807 : 27. oktober 2009, 14:38 »
Så flytt da vel å slutt å syt!
Jeg har røyka mye hasj og marijuana men tror alikvell ikke legalisering er veien å gå. Ser for meg en gjeng med giddalause mennesker, for når du røyker hasj\marijuana så blir du ikke akkurat gira til å gå på jobb og trene. Masse folk i denne tråden som ikke har luktet på hasj engang og kommer med en hau av dritt.

Nei til legalisering;)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hasj
« #808 : 27. oktober 2009, 14:41 »
Hvorfor skal man få så mye mindre felles med andre venner? I min venneflokk vil jeg si det er mange som røyker hasj, og mange som ikke gjør det, og det uten at det er noe problematisk for noen av oss å henge sammen.

Men ja, hvis man kommer fra et miljø der du har masse streitinger som plutselig begynner å dømme kanskje han ene i gjengen som har begynt med hasj, ja da er det sannelig ikke rart at han ikke gidder henge med slike folk lengre spør du meg. Sålenge folk gir hverandre aksept for små variasjoner i livsstilen til hverandre, er det jo ikke noe stress, er det vel?

Det blir jo som at hvis en person spiller mye tennis, og ingen av kompisene hans spiller tennis, er det jo naturlig at han henger med de som spiller tennis også?

ok, du har et poeng. Men med hasj så kan det ofte bli kjedelig når du ikke har hasj, tok du den?
Du ser en hau med filmer høy, så skal du se en film når du ikke er høy og da blir plutselig filmen ganske mye kjedeligere. Det samme gjelder venner.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #809 : 27. oktober 2009, 14:43 »
Så flytt da vel å slutt å syt!
Jeg har røyka mye hasj og marijuana men tror alikvell ikke legalisering er veien å gå. Ser for meg en gjeng med giddalause mennesker, for når du røyker hasj\marijuana så blir du ikke akkurat gira til å gå på jobb og trene. Masse folk i denne tråden som ikke har luktet på hasj engang og kommer med en hau av dritt.

Nei til legalisering;)

Usaklig.
Hvorfor er en haug giddalause mennesker noe verre enn en haug mennesker som kun er opptatt av profitt og egoisme? Dersom vi hadde roet ned litt kunne kanskje andre deler av Verden som i dag er fattige, hatt muligheten til å komme seg på beina, fremfor at vi er der nede og tar alle ressursene deres i vår jakt på maksimal profitt og penger. Penger, penger, penger.

Heller en haug giddalause folk, enn en haug blodsugende egoister som voldtar Jorden.
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!