Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 259935 ganger)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #825 : 27. oktober 2009, 16:04 »
Grønt er marijuana, brunt er hasj Smiley

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #826 : 27. oktober 2009, 16:05 »
Trenger ikke kilder når jeg snakker av endel års erfaring og har et titalls venner som er inne i det. Er ikke noe nytt at hasj gjør deg slapp? Folk røyker det jo får å få en avslappenes rus og de oppfatter film og musikk bedre. Slutt å skriv og les teite artikler og heller røyk en joint og prøv å ta deg en joggetur, eller røyk en joint i det minste så du vet hva vi to andre snakker om.

Her beviser du jo at du er en fjomp. Da trenger vi ikke kilder eller forskning på noe da? Bare å referere til idiot-kompiser som har driti seg ut?
Du må gjerne tape debatten ved å kalle meg hippie. Jeg anser ikke det som noe skjellsord uansett. Jeg jobber, studerer og bidrar til samfunnet ved å betale minst like mye skatt som du gjør, uten å få en dritt igjen for det, da jeg lever såpass sunt at jeg aldri bruker helsetjeneser, NAV, eller noe annet. Dog greit med et skattesystem da jeg sikkert trenger hjelp når jeg blir gammal og svak.
Så dersom jeg har lyst til å røyke meg en joint, istedenfor å drikke, da jeg ikke liker alkohol, synes jeg at jeg har min fulle rett til det.
Sa brura

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #827 : 27. oktober 2009, 16:07 »
Kjøper du vanlig grønt i Amster er nok oddsen størst for at du får en indica plante. Men også noen av indica plantene heller en del mot sativa, men har mest indica egenskaper og er dermed klassifisert innenfor den kategorien. Naturlig har de fleste indica varianter vokst frem fra midøsten og asia, mens de fleste sativa varianter stammer fra amerika, afrika sånn originalt sett. Dette har lite å si for dagens produksjon, da man kontrollerer selv hva man vokser etter hvilkene frø man kjøper Smiley

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hasj
« #828 : 27. oktober 2009, 16:42 »
Her beviser du jo at du er en fjomp. Da trenger vi ikke kilder eller forskning på noe da? Bare å referere til idiot-kompiser som har driti seg ut?
Du må gjerne tape debatten ved å kalle meg hippie. Jeg anser ikke det som noe skjellsord uansett. Jeg jobber, studerer og bidrar til samfunnet ved å betale minst like mye skatt som du gjør, uten å få en dritt igjen for det, da jeg lever såpass sunt at jeg aldri bruker helsetjeneser, NAV, eller noe annet. Dog greit med et skattesystem da jeg sikkert trenger hjelp når jeg blir gammal og svak.
Så dersom jeg har lyst til å røyke meg en joint, istedenfor å drikke, da jeg ikke liker alkohol, synes jeg at jeg har min fulle rett til det.

Av og til må ting oppleves. Og hvem er det som er en fjomp her? Du lever i et land du ikke vil bo i og syter over det da det er null problem å flytte fra dette landet.

Edit; Kan ikke tape denne debatten, da vi kan se vekk fra legalisering her i Norge i en god tid framover iallefall.
FJOMP Grin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #829 : 27. oktober 2009, 16:55 »
Av og til må ting oppleves. Og hvem er det som er en fjomp her? Du lever i et land du ikke vil bo i og syter over det da det er null problem å flytte fra dette landet.

Edit; Kan ikke tape denne debatten, da vi kan se vekk fra legalisering her i Norge i en god tid framover iallefall.
FJOMP Grin

Når har jeg sagt at jeg ikke vil bo her? Det kan jeg ikke huske. Jeg mener vår livsstil og overforbruk burde gå ned. Det er ikke dermed sagt at jeg ønsker å flytte et annet sted. Det er klart at det alltid vil være forskjeller mellom folk, noen rike og noen fattige. Men slik som det ser ut i verden i dag, er uholdbart, og det synes jo. Problemene står i kø, og gjør vi ikke noe med det innen 40-50 år kan vi få en krise. Jeg synes i hvert fall at man burde revurdere sine vaner, om det er en meningsløs jobb man har kun for pengene, for miljøskadelig bil, eller ugjennomtenkt shopping. Er ikke dermed sagt at man ikke kan ha laptop, ps3, bil eller varme i stua. Prøv å tenk litt til en forandring..det er bra for deg Smiley

Edit: Det skal du faktisk ikke være så sikker på. Norge har alltid vært et etterdilter land, som holder på gamle tradisjoner helt til alle andre land har bevist at det ikke funker. Nå som godt og vel halvparten av alle vestlige land har mer eller mindre legalisert cannabis, mangler det 10-20 år før det samme skjer i Norge. For meg spiller det ingen rolle, da jeg lett får tak i det jeg vil de to gangene i året jeg røyker. Må bare passe meg slik at "miljøet" rundt cannabisen ikke trekker meg ned i dritten!!!

Jo, og la meg legge til: MONGO  Grin
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #830 : 27. oktober 2009, 17:06 »
Av og til må ting oppleves.


Ja, EMPIRI heter det. Det kan brukes som vitenskapelige undersøkelser av virkeligheten. Empiri bygger på erfaringer. Men for at det skal gjelde som bevis må det være utprøvd kvalitativt. At du og noen av dine retarderte venner tissa på dere frem til dere var tolv, behøver ikke å bety at det gjelder alle andre. Selv om det selvsagt, for dere, er betryggende å tro på det, da inkontines er et tabubelagt og flau lidelse.
Sa brura

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Hasj
« #831 : 27. oktober 2009, 17:54 »
Nå fikk du virkelig frem hvem som har tapt denne debatten uten at jeg trengte å skrive et langt innlegg. Takk;)

Klage sendt btw.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #832 : 27. oktober 2009, 17:58 »
Nå fikk du virkelig frem hvem som har tapt denne debatten uten at jeg trengte å skrive et langt innlegg. Takk;)

Klage sendt btw.

Ja, deg. Noen ganger er det bare FOR lett.

Lykke til Smiley

Ps: Prøv å holde tårene for deg selv neste gang. Ingen liker ei sutrete lita bitch vet du Wink
Sa brura

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hasj
« #833 : 27. oktober 2009, 22:25 »
.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #834 : 27. oktober 2009, 22:42 »
Haha, og du beskylder andre for å være usaklige? Du har så ufattelig dårlige argumenter av og til, og det verste er at jeg tror ikke du kødder.

Når det gjelder legalisering, så er det greit for meg. Folk må gjerne ødelegge helsen sin ved å røyke hasj eller tobakk, jeg bryr meg ikke så lenge jeg ikke utsettes for passiv røyking.

Er du med i grine-gjengen du også?
Sa brura

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hasj
« #835 : 27. oktober 2009, 23:08 »
.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #836 : 28. oktober 2009, 09:04 »
da jeg ikke liker alkohol, 

Du er ikke mann nok til å takle en bar jack, derfor tyr du til tjallisen samtidig som du tror du er kul fordi du røyker. "Ikke liker alkohol", bare småjenter og homser som ikke liker å drekka.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hasj
« #837 : 28. oktober 2009, 09:26 »
"Ikke liker alkohol", bare småjenter og homser som ikke liker å drekka.
Egentlig litt overrasket over at du ikke drikker, Fleksnes. Men for all del, jeg respekterer det!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #838 : 28. oktober 2009, 09:39 »
Jeg drakk far din under bordet mens du fortsatt var en halvdau celle.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hasj
« #839 : 28. oktober 2009, 14:19 »
Du er ikke mann nok til å takle en bar jack, derfor tyr du til tjallisen samtidig som du tror du er kul fordi du røyker. "Ikke liker alkohol", bare småjenter og homser som ikke liker å drekka.

Hehe, godt med en øl ;p Men fyren må da få lov til å ikke ville drikke om han vil det. Men hvorfor er det så mye bedre om han drikker bar jack eller om han røyker en fet jack herer? ;P

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!