Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 250918 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Hasj
« #900 : 15. desember 2010, 21:36 »
Alkohol i større mengder over tid dreper nevroner, på lik linje med alzheimers faktisk. Det fører til fysiske hull i hjernen. Dette står altså i de nyeste bøkene for medisinstudiene, har ikke hørt noen endring på det. Det er vel det du mener med "å drepe hjerneceller"? Dette er dog snakk om tyngre alkoholikere...

Hullene i hjernen gjør den forøvrig mindre noe som gjør at fylningsgraden inne i hodeskallen blir dårligere og man blir utsatt for epiduralblødning mye lettere, altså en type hjerneblødning.


Det er ikke det samme som at alkohol dreper hjerneceller. 1-2 glass øl dagen gjør helt klart ingenting i begge tilfeller.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget erikv2

Sv: Hasj
« #901 : 16. desember 2010, 03:36 »
Jeg ville ihvertfall ikke vært alkoholiker...

men vil du velge selv, eller skal staten ta valgene for deg?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #902 : 16. desember 2010, 04:20 »
men vil du velge selv, eller skal staten ta valgene for deg?

La staten velge. Vi trenger ikke alt ansvaret med å ta egne valg.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Hasj
« #903 : 16. desember 2010, 09:03 »
men vil du velge selv, eller skal staten ta valgene for deg?
Meget godt poeng Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #904 : 16. desember 2010, 09:23 »
Meget godt poeng Smiley

Du velger selv. Det er lett å få tak i dop i norge.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget erikv2

Sv: Hasj
« #905 : 16. desember 2010, 13:37 »
Du velger selv.

Staten prøver hvertfall å styre deg i en retning. Følger du ikke den retningen kan de straffe deg.

Da er det ikke stort igjen av valgmuligheten.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #906 : 16. desember 2010, 15:35 »
Staten prøver hvertfall å styre deg i en retning. Følger du ikke den retningen kan de straffe deg.

Da er det ikke stort igjen av valgmuligheten.


Herregud da mann! hvorfor skal vi ha valgfrihet? Bare se på kineserne hvor bra de har det, og de har bortimot 0 valgfrihet. Økonomisk vekst og greier.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #907 : 03. januar 2011, 12:51 »
Herregud da mann! hvorfor skal vi ha valgfrihet? Bare se på kineserne hvor bra de har det, og de har bortimot 0 valgfrihet. Økonomisk vekst og greier.

Flytt til Kina du da, om du mener det er så jævla bra der.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Gastrointestinaltraktus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Hasj
« #908 : 03. januar 2011, 14:41 »
Jeg har ingen kraftige meninger når det kommer til hasjbruk,legalisering eller ikke,men har tidligere vært i et miljø hvor dette ble mye brukt og sett hva kan skje. Jeg jobber i psykiatrien,og ser hvor raskt et lite/moderat bruk av hasj kan ekskalere når mennesker får problemer å stri med,noe som i mange tilfeller fører til at disse ikke greier å komme ned på et lite forbruk igjen,og det er derfor  svært viktig å være bevisst hva man holder på med.
I veldig mange tilfeller kommer psykiske problemer først og hasj blir da å regne som selvmedisinering for å døyve angst o.a. symtomer. I andre tilfeller ser vi det motsatte.
Mitt råd er enkelt å greit å holde deg vekk fra rusmidler av alle slag slik at du kan ta dine valg med en frisk kropp og et friskt hode Smiley

Utlogget erikv2

Sv: Hasj
« #909 : 04. januar 2011, 00:42 »
Flytt til Kina du da, om du mener det er så jævla bra der.

det er slik et demokrati fungerer? de som er uenig bare flytter vekk.

En legalisering har vell også en del andre positive effekter på linje med legalisering av prostitusjon;
renere, tryggere, oppe i dagslys der loven styrer og ikke de kriminelle, mindre kontakt med farlige miljøer for brukere,bedriftseiere som skaper arbeidsplasser sitter igjen med pengene istedenfor gangstere osv osv.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hasj
« #910 : 04. januar 2011, 01:18 »
man blir ikke best uansett. jeg syntes vi alle skal begynne å røyke hasj så har vi noe skylde på Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #911 : 04. januar 2011, 09:01 »

En legalisering har vell også en del andre positive effekter på linje med legalisering av prostitusjon;
renere, tryggere, oppe i dagslys der loven styrer og ikke de kriminelle, mindre kontakt med farlige miljøer for brukere,bedriftseiere som skaper arbeidsplasser sitter igjen med pengene istedenfor gangstere osv osv.


Ja, og når man legaliserer så kommer alle de kriminelle som har hasj import og salg som hovedinntekt til å søke seg inn på en høyskole, få gode karakterer og bli samfunnsnyttige borgere. De kommer selvsagt ikke til å begynne med andre former for kriminalitet for å tjene penger.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #912 : 04. januar 2011, 16:14 »

Ja, og når man legaliserer så kommer alle de kriminelle som har hasj import og salg som hovedinntekt til å søke seg inn på en høyskole, få gode karakterer og bli samfunnsnyttige borgere. De kommer selvsagt ikke til å begynne med andre former for kriminalitet for å tjene penger.

Det virkes som du med vilje ser bort ifra at narkotikahandel er en veldig lukrativ forretning som i seg selv SKAPER kriminalitet i form av at narkomane trenger penger, mangedobling av inntjening fra kjøp til salg, vanskelig for politiet å ta deg, etc.

Faktum er at det er få/ingen illegale markeder som er store nok til å gi disse jobb om narkotika hadde blitt lovlig. Politiet ville også kunne brukt resursene der det trengs, med en frigjøring av ca. 40 % fra narkorelatert kriminalitet.

Det er også påvist at drapsratene både i USA under forbudstiden for alkohol, og spesielt Mexico i nåtid har hatt en sterk økning med forbud.

Grunnproblemet er at staten og lobbyister prøver å mikrokontrollere individers liv, og det fungerer aldri som det var tiltenkt.

EDIT: Det kunne også vært lurt av deg og tenkt i det lange løp, og ikke bare hva som kommer til å skje de første årene etter en evt. legalisering.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget latissimus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Hasj
« #913 : 04. januar 2011, 16:31 »
super high me film om en fyr som prøver på det samme som fyren i super size me med en liten vri han skal være stein i 30 dager
       

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #914 : 05. januar 2011, 08:26 »
Det virkes som du med vilje ser bort ifra at narkotikahandel er en veldig lukrativ forretning som i seg selv SKAPER kriminalitet i form av at narkomane trenger penger, mangedobling av inntjening fra kjøp til salg, vanskelig for politiet å ta deg, etc.

Faktum er at det er få/ingen illegale markeder som er store nok til å gi disse jobb om narkotika hadde blitt lovlig. Politiet ville også kunne brukt resursene der det trengs, med en frigjøring av ca. 40 % fra narkorelatert kriminalitet.

Det er også påvist at drapsratene både i USA under forbudstiden for alkohol, og spesielt Mexico i nåtid har hatt en sterk økning med forbud.

Grunnproblemet er at staten og lobbyister prøver å mikrokontrollere individers liv, og det fungerer aldri som det var tiltenkt.

EDIT: Det kunne også vært lurt av deg og tenkt i det lange løp, og ikke bare hva som kommer til å skje de første årene etter en evt. legalisering.

.....og du tror ikke flere vil ruse seg hvis det blir lovlig? Å gjøre noe som får flere til å ruse seg, er aldri en god ide.

De eneste som er for legalisering er tjallere som har noia for purken. For meg personlig driter jeg egentlig i det, fordi jeg hadde ikke giddi å røyka uansett. Det er virkelig den kjedeligste formen for rus som finnes.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!