Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 259501 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #930 : 07. januar 2011, 17:55 »
Enkelt forklart, så er tjall helt ut. Vi avstammer fra Vikinger, ikke rastafarier. Mao drikk mjød, løft skrot og vær en mann

Må ikke glemme fleinsopp nå da.

Om man er en av de få som kun røyker innimellom i helgene, så spiller det vel ikke så stor rolle om det er kriminelt eller ikke, da sjansen for å bli busta er minimal og straffen nærmest likegyldig.

Det er jo prinsippet da, om å gjøre noen kriminelle for å røyke litt plante, som ikke skader noen andre enn dem selv, kankje ikke det engang.

Hva øvrige rusmidler angår, så ser jeg ikke grunnen til å legalisere/avkriminalisere fordi purken har for mye å gjøre. Her handler det mer om å effektuere snutens arbeid her til lands.

Effektivisering har jo blitt prøvd i mange tiår.

Vil vi ha ett samfunn hvor staten skal tjene penger på at folk doper seg i tillegg til å tjene grovt på alkoholkonsum fra før av?

Jeg tror mange av de som er for en friere nakotikapolitikk også er for en friere alkoholpolitikk, og en friere avgiftspolitikk generelt. Det er ihvertfall jeg. Og med tanke på de høye avgiftene i Norge tror jeg ikke høye avgifter på dop vil bli tatt imot på noen annen måte enn andre avgifter. Litt skriking og banning fra sofakroken, og ferdig med det. Dessverre.

De samme pro legaliserings nissene som marsjerer i toget sitt hvert år, hater også alt som har med stat å gjøre. De tenker kanskje ikke over at en legalisering i avgiftsstaten Norge
ville ført til at ett gram tjall kostet 500 spenn, hvorav 50 spenn gikk til butikken og 450 spenn i lomma til Jens Stoltenberg.
Siden de røyker så mye tjall, så har de som regel ikke en bra jobb, så de har ikke råd til 500 spenn grammet uansett. Så de ville med andre ord tydd til det svarte markedet, og endt opp som "kriminelle" i alle tillfeller. Så ville de gått i det samme toget hvert år, steine på hasj kjøpt på det illegale markedet, og heller ropt "nei til avgift på hasj på rema 1000" hvorpå politikerne hadde ledd rått alle som en, kanskje med unntak av FrP - som tjallere ikke stemmer på fra før av.

Selv om jeg sannsynligvis har like lite til overs for Hausmania-folka som deg, kan jeg leve med et hasjtog for lavere priser en gang i året. Disse folka røyker uansett om det er lovlig eller ikke, så kanskje litt høyere priser får dem til å ta seg litt høyere utdannelse, e.g. Vgs. Eller kanskje det får dem til å tagge og knuse flere vinduer, men da har man jo større ressurser til å ta dem, siden politiet ikke lenger arresterer folk for besittelse og bruk.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #931 : 11. januar 2011, 10:41 »
Ja, selvsagt, en legalisering med høyere priser for hasj vil føre til mer kunnskap og høyere utdannelse. Klart det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget erikv2

Sv: Hasj
« #932 : 12. januar 2011, 00:07 »
Ja, selvsagt, en legalisering med høyere priser for hasj vil føre til mer kunnskap og høyere utdannelse. Klart det.

så folk vet ikke sitt eget beste, men du gjør.

fantastisk = )

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Hasj
« #933 : 12. januar 2011, 00:32 »
Ja, selvsagt, en legalisering med høyere priser for hasj vil føre til mer kunnskap og høyere utdannelse. Klart det.
Honør i aller høyeste grad.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hasj
« #934 : 12. januar 2011, 09:24 »
så folk vet ikke sitt eget beste, men du gjør.

fantastisk = )

Klart det. Trenger du hjelp du også? PM.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #935 : 12. januar 2011, 13:30 »
Ja, selvsagt, en legalisering med høyere priser for hasj vil føre til mer kunnskap og høyere utdannelse. Klart det.

Et fritt samfunn henger sterkt sammen med utdannelsesnivå.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #936 : 12. januar 2011, 13:32 »
æ-æ! Røyke er fett ass!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Hasj
« #937 : 12. januar 2011, 18:56 »
Et fritt samfunn henger sterkt sammen med utdannelsesnivå.
? så du mener legalisering av Banan fører til høyere utdanning blandt folk?
Smil med det smilet du har.

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Hasj
« #938 : 12. januar 2011, 19:01 »
noen her som har prøvd å røyke salvia divinorum? fikk det hjem i posten i går og har tenkt å prøve.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Hasj
« #939 : 12. januar 2011, 19:08 »
Kjør på. Sørg for at du ikke spiser på 3-4 døgn. Så kjører du det analt.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Hasj
« #940 : 12. januar 2011, 19:09 »
Selv om Salvia Divinorum ikke blir regnet som et narkotikum av norske myndigheter, men altså som et reseptpliktig legemiddel, er det verdt å merke seg at så lenge du ikke har resept har du ikke lov å kjøpe, selge, besitte eller bruke preparatet i Norge.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #941 : 12. januar 2011, 20:54 »
? så du mener legalisering av Banan fører til høyere utdanning blandt folk?

Banan er lovlig, og ja det fører til høyere utdanning. Hadde banan vært ulovlig ville de som driver bananplantasjer/jobber for eller med bananer/selger bananer, ikke hatt de samme inntektsmulighetene. De ville da hatt dårligere muligheter til å få seg en god utdannelse.

Hvis du vil ha flere eksempler er det ikke vanskeligere enn å se til mindre frie land som Iran, Nord-Korea, Thailand for å se at utdannelsesnivået i disse, er mye lavere enn i for eksempel Vest-Europa. Innskrenker man individets friheter, setter man på håndbrekket for økonomisk vekst, utdanning og kritisk tenkning.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Hasj
« #942 : 13. januar 2011, 00:26 »
Banan er lovlig, og ja det fører til høyere utdanning. Hadde banan vært ulovlig ville de som driver bananplantasjer/jobber for eller med bananer/selger bananer, ikke hatt de samme inntektsmulighetene. De ville da hatt dårligere muligheter til å få seg en god utdannelse.


Min feil. Banan er ett uttrykk som blir brukt om hasj i Trondheim om du ikke skjønte det.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Hasj
« #943 : 13. januar 2011, 06:54 »
Banan er ett uttrykk som blir brukt om hasj i Trondheim om du ikke skjønte det.

Dere trøndere.. Banan liksom Huh
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #944 : 13. januar 2011, 09:55 »
Min feil. Banan er ett uttrykk som blir brukt om hasj i Trondheim om du ikke skjønte det.

Haha Cheesy festlig. Den kom litt uventet ja. Også det bra svaret du fikk a gitt! Smiley
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!