Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 259704 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hasj
« #210 : 22. desember 2006, 15:34 »
En venn av meg  kan ikke huske å ha erfart mindre fremgang styrkemessig de ukene han hadde røyket i helga...

Kanskje hasjen har ødelagt hukommelsen hans.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hasj
« #211 : 22. desember 2006, 15:36 »
men sånn angående hasj, så er det best å holde seg unna. en kompis av meg starta i det små, hvor han bare røyka en sjelden gang, og nå klarer han ikke stoppe. han røyker nå daglig. i tillegg har han bytta ut mesteparten av vennekretsen sin, og nå vet jeg ikke helt hva han gjør for tida  Sad

Akkurat det samme med samboeren min, bortsett fra at det gjelder Tab Xtra.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hasj
« #212 : 22. desember 2006, 15:45 »
Men.... bruk av både hasj og steroider fører nok penger inn i det samme kriminelle miljøet som ødelegger landet vårt... smuglere, mafia, drapsmenn, kyniske kjeltringer og samfunnsparasitter... RØyk din nattings med den sorteste samvittighet.  Patetisk

Nettopp derfor er det slik at de som gror hasjplantene hjemme til eget bruk gjør samfunnet en tjeneste, og derfor burde være gode kandidater til Kongens Fortjenestemedalje for Bekjempelse av Kyniske Kjeltringer og Samfunnsparasitter.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hasj
« #213 : 22. desember 2006, 16:29 »
En har ment at det såkalte amotivasjonssyndromet skyldes bruk av cannabisstoffer. Syndromet utvikles særlig hos unge, mottakelige individer. De blir likegyldige, apatiske, får nedsatt konsentrasjonsevne, nedsatt toleranse for skuffelser, samt får uvilje mot å gi seg i kast med nye oppgaver.

For å si det samme som Ali-G: "Ja, det er greit, men har det ikke noen negative bivirkinger?".
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hasj
« #214 : 22. desember 2006, 16:34 »
Expedite, når brukte ca. alle folk under 25 alkohol for noe annet enn rusen?
Jeg holder meg langt unna begge deler. Synes det er teit at folk er pro alkohol, men kjempeimot hasj, det er alt.
Hadde alkohol blitt innført idag ville det også blitt klassifisert som et narkotikum.

Jeg husker når jeg var rundt 16 år så var det en i klassen som syntes at når vi var på fest så smakte de tre første ølflaskene best. Alle andre synes jo øl generelt smakte helt for jævlig, men vi klarte å presse ned tilstrekkelige mengder til å bli fulle, som jo selvsagt var målet med drikkingen. Han som syntes de tre første var best ble forøvrig alkoholiker som 17 åring, og er nå død...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hasj
« #215 : 22. desember 2006, 16:35 »
Hva er forresten RAW rekorden i hasj?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Hasj
« #216 : 22. desember 2006, 16:53 »
Hørte om en her om dagen som svelgte 10 gram på en flyplass, på vei hjem fra syden. Men han hadde vel utstyr.

Utlogget Jaa

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 739
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 739

Sv: Hasj
« #217 : 22. desember 2006, 18:53 »
Hva gjør du egentlig i denne diskusjonen, JanB Diddl?
"If it ain't broke, don't fix it!"

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
Sv: Hasj
« #218 : 22. desember 2006, 19:02 »
Han skaper liv  Wink
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget Bob The Builder

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

  • Training is pain for pleasure
Sv: Hasj
« #219 : 22. desember 2006, 21:40 »
Tror nok ikke du fikk med deg meningen med min påstand om alder og misbruk, Bob...

Hvis en 30-åring røyker hasj for første gang, så er det større sjans for at han IKKE fortsetter med det, enn hvis en 15-åring begynner å fyre. Det eneste som er feil med påstanden min, er graden av urealistisk hypotese.. En 30 som enda ikke har prøvd hasj, vil ha IQ og hjerneceller nok igjen til å skjønne at det ikke er noe poeng i å prøve NÅ!! Smiley Mest sannsynlig så røyker ikke denne 30 åringen vanlig tobakk engang, så førstegangsrøyken er usansynlig i hyupotesen. Smiley

Jeg sa akkurat det du sa med dine avanserte ord. hehe Uviten, den er skummel,  ä det er vell den störste grunnen for at mennesker begynner. Men i fylla sä er den ganske stor, sä da er det lett for et hvert menneske ä pröve. Uansett alder... Men uvitenheten er jo störst tidlig i livet som du sier, sä jeg tok vell litt feil der. Men min erfaring derimot, den er litt for stor om dette emnet...
Bob have spoken.

Utlogget Bob The Builder

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

  • Training is pain for pleasure
Sv: Hasj
« #220 : 22. desember 2006, 21:41 »
Hva er forresten RAW rekorden i hasj?


Hva er en RAW rekord?
Bob have spoken.

Utlogget Bob The Builder

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

  • Training is pain for pleasure
Sv: Hasj
« #221 : 22. desember 2006, 21:43 »
Fatter ikke at noen engang gidder å vurdere bruk av dette pisset. Nark liksom. Det er jo bare drit. Kan ikke se for meg i det hele tatt hvordan jeg ville sett på meg selv om jeg røyket hasj. Idiotisk

Er faktisk kun i scandinavia man har sä trangt syn som deg..
Bob have spoken.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hasj
« #222 : 22. desember 2006, 21:48 »
For alt vi vet kan scandinavia ha tatt seg et par drag selv.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Paulie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Vinter Bulk
Sv: Hasj
« #223 : 23. desember 2006, 00:17 »
Er det galt? Vet at det ikke er min mening trådstarter spør om, men denne tråden har sklidd såpass ut at jeg ikke helt ser problemet med det Smiley

Nei da, vakke ment sånn Wink Jeg er enig!
TREN MED HUE OG IKKE MED EGO

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hasj
« #224 : 23. desember 2006, 00:19 »
Definisjoner på hva som er narkotika og hva som ikke er det, er ikke noe man selv kan bestemme eller synse på. De definisjonene blir satt av WHO primært og FN sekundært.

Narkotika og Alkohol er rusmidler, men Vodka vil aldri bli narkotika... ALDRI! Det er ikke kjemisk mulig.
Vodka kan BEHANDLES juridisk på samme måte som narkotika en gang i fremtiden, men det vil ALDRI BLI narkotika.

Samme hvor mye man føler behov for å forsvare sitt eget bruk av ulovlige substanser, så dukker det ikke noen annen hensikt opp med hasj, enn patetisk rusing eller forsøk på å passe inn i gjengen eller andre barnslige rebelske grunner...

Hasj er enten alene ens rusmisbruk, eller en DEL av et litt større rusregime, med noen stoff for å få oppturer, og noen for å roe ned på søndag.. 

Og i tillegg er det kriminelt og direkte helseskadelig PLUSS at tobakken det inntas med i seg selv er tragisk skadelig... Enkelte mennesker er selvdestruktive.. go figure..  what

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!