Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 250893 ganger)

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Hasj
« #300 : 11. april 2008, 23:19 »
Hadde Alcohol kommet nå som Marihuanaen og Hasjen har, hadde det vert ulovligt, men Alcohol har altid vert her. Jeg røyker Marijuana og Hashish mange ganger i uka, og er åpen om det. Cannabisen har gjort meg så jævli godt, jeg har hatt psykiske og fysiske problemer, cannabisen har vert en trofast hjelper mot dette. Er trist å se fulle idioter på en lørdags kveld på Karl Johan drita fulle, og bare snakker piss, og klasker ei kjærring i ræva. Alcohol burde vert ulovligt og Cannabis legalisert.

 Og vil til slutt si at jeg er drit høy på Strawberry Haze, ha en fin Fredags kveld.
Nå er det faktisk sånn at hasj ikke er legalisert, men det er alkohol. Hvorfor skal slike debatter alltid skli ut i denne typen utsagn? Fakta er at hasj ikke er legalisert, så la oss forholde oss til fakta.

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Hasj
« #301 : 11. april 2008, 23:29 »
Jeg vil bare si at jeg sitter og koser meg med Nescafe Gull og smuglerdrue. Nå skal jeg ut å klaske kjærringer på ræva. På mandag er jeg meg selv igjen Smiley Skål for faen!
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Hasj
« #302 : 11. april 2008, 23:32 »
 Tongue

Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Hasj
« #303 : 11. april 2008, 23:40 »
Hahaha... hvorfor skal herre fisefine FITTE måtte ut å få seg litt MUS? Nei nå Virtuoso tror jeg du må legge fra deg pipa litt...
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Hasj
« #304 : 11. april 2008, 23:42 »
jada jada herr fisefine fitte, forholder meg til fakta, er vel lov å si sin jævla mening for helvete ?
Nå har du gjort meg så jævli forbanna, såne jævler som deg er bare deilig å få tatt fatt i. Pell deg ut å få deg litt mus.
Aiaiai.. På tide å ta en joint for å roe deg ned litt?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hasj
« #305 : 11. april 2008, 23:48 »
Har du et klart standpunkt når du er edru, så forsvinner ikke det selv om du er full.

Si det til alle dem som har våknet i fyllearresten eller ved siden av tidenes Pondus-burugle.


Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Hasj
« #306 : 11. april 2008, 23:51 »
Hahaha snakker du av egen erfaring eller?
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Hasj
« #307 : 11. april 2008, 23:52 »
Si det til alle dem som har våknet i fyllearresten eller ved siden av tidenes Pondus-burugle.


En del ting tar folk ganske lett på, f.eks dine eksempler. Har de et klart standpunkt hopper de ikke til køys med Mr. Pondus Cheesy

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Hasj
« #308 : 11. april 2008, 23:58 »
En del ting tar folk ganske lett på, f.eks dine eksempler. Har de et klart standpunkt hopper de ikke til køys med Mr. Pondus Cheesy

Poenget mitt er at 'klare' standpunkter faktisk blir uklare i fylla. Alkohol svekker dømmekraften, og selv om ikke alle blir dritkeene på å skyte heroin etter én øl, stemmer det faktisk at svært mange som ellers ville ha sagt nei til hasj, prøver det i fylla.

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Hasj
« #309 : 12. april 2008, 00:03 »
Poenget mitt er at 'klare' standpunkter faktisk blir uklare i fylla. Alkohol svekker dømmekraften, og selv om ikke alle blir dritkeene på å skyte heroin etter én øl, stemmer det faktisk at svært mange som ellers ville ha sagt nei til hasj, prøver det i fylla.
Det er jeg helt enig i.

Poenget mitt er at de da ikke har et klart nok standpunkt, eller rett og slett ikke bestemte nok. Uansett er det en god del som lar andre faktorer spille inn i steden for å følge sin egen mening, og da prøver de gjerne en joint.

Vi er i bunn og grunn enige her.

Utlogget Tannfeen

Sv: Hasj
« #310 : 12. april 2008, 00:05 »
jada jada herr fisefine fitte, forholder meg til fakta, er vel lov å si sin jævla mening for helvete ?
Nå har du gjort meg så jævli forbanna, såne jævler som deg er bare deilig å få tatt fatt i. Pell deg ut å få deg litt mus.

Hvorfor er du så sint, kjære?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #311 : 12. april 2008, 00:19 »
Nå er det faktisk sånn at hasj ikke er legalisert, men det er alkohol. Hvorfor skal slike debatter alltid skli ut i denne typen utsagn? Fakta er at hasj ikke er legalisert, så la oss forholde oss til fakta.
Nå har det seg sånn att ingen burde bli skutt eller flamet bare fordi de ønsker å gi andre personer litt innsikt i hvorfor lovene er sånn som de er.

Topicen heter hasj, ditt innlegg er MINST like usaklig som mitt og hans innlegg, vist du mener innlegget ikke hører til her kan du jo kontakte en moderator fremfor å flame dakar guten Sad




Utlogget Apeloffen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Hasj
« #312 : 12. april 2008, 00:25 »
Poenget hans var bra.

De siste forskningsresultatene viser at hvis man sammenligner å drikke moderat 2-3 ganger i uken og å røyke moderat 2-3 ganger i uken, så er faren for hjerneskader og psykiske reaksjoner størst med hasjen. (I de fleste tilfeller hvor det ikke er blandingsbruk inne i bildet)

Men når det blir MER enn 2-3 ganger i uken, så er alkohol MER skadelig for organer og faren fpr varig hjerneskade nærmer seg den faren som er for Hasj.
Att du tar hans side er jeg meget sjokkert over, godt mulig att du ser ett poeng i det han skriver, jeg ser bare ett innlegg der han prøver å drite ut hasj misbrukere ved å bruke elendig gramatikk.
Hvordan i helvete skal jeg tolke noe poeng ut av det?

hasj er vell knapt skadelig for organer, er for det meste bare i hodet og psyken samt. lungene.. nå er det meget lenge siden jeg tok meg tiden til å gjøre noe research på dette feltet, men sist gang kom jeg frem til att de med latente psykoser, eller famillie historie med schizophreni o.l kunne få utløst sånne psykoser, men att hasj i seg selv faktisk fremkaller schizo ut av ingen plass var ikke mulig.


Men jeg var jo såpass liberal att jeg støttet hasj, vist du viser meg den forsknings rapporten din krysser jeg like lett over igjen

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #313 : 12. april 2008, 00:37 »
bla de bla - jeg har tat noen drinker og føler meg skikkelig atal...

Når jeg røyka som en svamp, alt jeg kom over faktisk, spesielt da jeg studerte i San Fran, kom jeg tilbake i mitt livs form... Den , formen altså, hadde sikkert vært drit mye bedre hvis jeg ikke hadde røyka, men faktum er at en føler seg 10 ganger bedre dagen etter å ha fyra, enn etter man hatt samme form pga drikking.

Forresten er det mye morsommere å røyke enn å drikke syntes jeg. Men det blire fint lite av nå, med min nye treningsfanatisme, og første datter.  Smiley

For muskelbygging er jeg overbvist om at et par jointer i uka er bedre enn etpar fyllekuler - føkk forskning og hormonnivåer, her snakker jeg om egen erfaring.


Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #314 : 12. april 2008, 00:44 »
øyh! Strawberry Haze?  Shocked

WTF! Cheesy Du kødder ikke heller du!

Nesten så jeg må gi en honnør - men kan liksom ikke gjøre det heller... Skal jo liksom bli raff og sånn...

Nei, før jeg sier noe som ødelegger imaget jeg har bygget opp i dagesvis her, så må jeg bare si at fjon og trening ikke passer sammen for meg. Ikke med jobb heller, selv om jeg er grafisk designer... Jeg blir nemlig bare sittende å spikke på detaljer i timesvis, og høre på musikk uten å orke å ta telefonen.

Jeg har nemlig en lei tendens til å overdrive alt jeg liker, så da er det bedre å la vær...

Smiley

Ha en fin en ja!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!